bölüm-36(sen bana geç kaldın ben sana erken)

6.7K 209 1
                                    

heyt be=)

bölümün uzunluğunu gördünüz demi?

bayrama kadar bölüm yok arkadaşlar...zira hazırda bölüm de yok=)

keyifli okumalar...tanemin elbisesi multide=)

TANEM

Aşk kuzeyin kirpiklerinde gizliydi.

Güven kokusunda,tutku kalbinde gizliydi sevdiğim adamın.belimi sıkıca saran kolunun omzuna elimi rast gele koymuş uyurken ne kadar masum gözüktüğünü düşünüyordum.gece lambasının loş ışığı altında kirpiklerinin yanaklarına titreşen gölgeler bırakmasını izledim.bir haftalık sakallarının yüzüne nasıl yakıştığını,güldüğü zaman köşeli çenesinin kenarlarında oluşan derin gamzeleri inceledim.yüzünü ezberlemek istiyordum.eskişehirden istanbula kadar durmaksızın araba kullanmıştı ve otele girdiğimiz gibi uyuya kalmıştı.

Elimi uyandırmaktan korkarak hafifçe yanağına koyup sakallarının üzerinde dolaştırdığımda hafifçe içini çekmişti ama uykusuna hiç ara vermemişti.parmaklarıma batan sakallarının ardından işaret parmağımla iki kaşının da üstünden geçtim ve en son faullerinin kenarından geçerek dudaklarına yöneldim.baş parmağımı iki dudağının üstüne yerleştirip gözlerimi kapattım.

Parmağımın ucunda ufak bir ıslaklık hissettiğim gibi gözlerimi açtım ve parmağımı ısıran kuzeyin muzip ışıltılarla parlayan yorgun gözlerine baktım.parmağımı çekmek istediğimde seri bir harekete elimi tuttu parmağımın ucuna ufak bir öpücük bıraktı.

"canın mı sıkıldı?" öpücüğüne eşlik eden soruyu algılamam biraz vaktimi almıştı çünkü o ara bir zamanlar yabancısı olduğun iç gıcıklanması olayını yaşıyordum ama anlayınca gülerek

"uyurken çok masumsun"dedim.tek kaşı alayla yukarı kalktı.

"uyanıkken neyim?"sesinden eğlendiği bariz belli oluyordu,oyunu sürdürmek için biraz düşünüyor gibi yaptım sonra da

"yakışıklı" diye fısıldadım.belimdeki kolunu sıkarak beni iyice kendine yaklaştırdı ve çenesini başımın üstüne yasladı.kokusu burnumu doldururken bir an olsun yaşananları unutmuştum.karadeniz ve çam ağacı kokuyordu kuzey.kendimi feah hissetmemi sağlıyordu.bir süre bekledikten sonra beni bırakmadan hafifçe diklenerek sırtını yatağın başlığına dayadı. Ortalığı koloçan ettikten sonra belimdeki elini çözerek benim tarafımda duran marlbora paketini işaret etti

"şunu uzatırmısın?"usulca diklenip paketi elime aldım "çakmak?"

"paketin içinde tanem uzat sen"diyen sevgilime paketi uzatmaktan son anda vazgeçerek yatağın üstünde dizlerimin üzerine diklendim.bana anlamadığını belli eden bakışlar atmasına aldırmayarak hızlıca uzattığı bacaklarının üstüne geçip oturdum.oturduğumda hafifçe kasılmıştı ama bişey söylemediği için kalkma gereği duymadım.

Paketi açıp içinden çakmağı ve bir dal sigarayı çıkardım.sigarayı dudaklarımın arasına yerleştirirken kuzeyin kaşlarının çatıldığını fark ettim.

"napıyorsun?"

"bişey deniyorum bi susarmısın?"azarlar gibi verdiğim cevap karşısında kaşları biraz daha çatılırken çakmağın taşını çevirerek ucundan ateş çıkarmasını sağladım ve dudaklarımın arasında her an düşecekmiş gibi duran sigaranın ucuna götürüp nefesimi çektim.çakmağı yatağa gelişi güzel bırakırken sigarayı elimin iki parmağının arasına sıkıştırdım ve ağzımdaki dumanı direk kuzeyin yüzüne doğru üfledim.gözleri dumandan dolayı kısılmış ve kaşları çatılmışken takım elbise firmalarının mankenliğini yapan modelleri hatırlatıyordu.

AŞKIN PİYASASI (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin