ATEŞPARE
Selamlar! Nasılsınız ateş parçalarım? Umarım iyisinizdir. Burada sizlerle olmayı çok özlemişim. Şaşırdığınızı biliyorum, finalin ardından birden gelen 80.Bölümle kafalar epey karıştı. Ateşpare 79.Bölümüyle final olsa da final olduğunda onların hikayesi bitmedi çünkü Ateşpare sadece kelimelere ve kitaplara sığamayacak kadar çok geniş bir evrendeler. Size özel bölümler olacağını söylemiştim ama bana kalırsa özel bölüm de değil direkt kurgunun devamını okuyoruz bu sebeple 80.Bölüm yazmak istedim ve bu şekilde devam bölümleri de gelecek.
Çoğunuzun bildiği üzere yayınevi değişikliği yaptım, yeni yayınevim İndigo ve Kırık İnci kitabımla yeni evimizde ilk kitabımı çıkardım. Sizlere yansıtmasam da epey zorlu süreçlerden geçtim ve yine sizlerin varlığıyla kendimi toparlamayı başarabildim. Neden ayrıldığımızı hukuki sürecin izin verdiği kadar size anlatacağım. Gerçi ben ağzımı açarsam artık anlatılacak bir şeyler bile kalmayabilir aslında ama göreceğiz bakalım süreci. Ben olsam beni çok konuşturmazdım çünkü her sözümün arkası o kadar kanıtlarla dolu ki... Ateşpare gibi bir kitabı yazmış biri olarak, ne bana ne de başkasına yapılan hiçbir saygısızlığa, haksızlığa susamayacak kadar adaletli bir insanım. Böyle bir insan olmayı başarabildiğim için kendimle gurur duyuyorum. Sizin görmediğiniz sessiz savaşlarımın galibi oldum ve şimdi mutlulukla bu galibiyeti kutluyorum.
Eski eserlerimle ilgili meraklı olduğunuzu biliyorum. Bu süreçte sabırlı olmamın ve Ateşpare 6'yı çıkarmamın tek sebebi sizi yarı yolda bırakmak istemememdi çünkü sizler her zaman benim için öncelik oldunuz. Hem maddi hem manevi olarak tüketildim ama bunun olmasına daha fazla izin vermeyeceğim. Kitaplarımı elbette yeni gittiğim evime götürmek istiyorum, bunun için de hukuki süreci izliyorum. Hep yaptığım gibi sizleri mağdur etmemek adına kararlar alacağım. Kitaplarımı yeniden basarken 6 kitap olarak değil, aynı kelime sayılarında ama 800 sayfa sayılarıyla daha az kitap olarak basmayı istiyorum. Önceden çok kitap yapmamın tek sebebi benim iyi niyetimin suistimal edilmesiydi. Artık daha özgür ve mutluyum. Sonuçları ne olursa olsun hiçbir zaman haksızlığa boyun eğmeyecek ve susmayacağım.
Burada olmak şimdiden çok iyi hissettirdi, ara ara sürpriz bölümlerle karşınızda olacağım. Yarın saat 13.00'de İstanbul TÜYAP fuarında Salon 2 imza alanı 5'de imza gününde olacağım. 24 Kasım Trabzon'da 7 Aralık tarihinde de Ankara imzalarında olacağım. Araya eklenen imzalarımız da olacak. Hep olduğu gibi sizlerle buluşarak yaralarımı saracak ve daha da güçleneceğim. İyi ki varsınız ateş parçalarım, keyifli okumalar dilerim.
Bölüm şarkıları: Lady – unkown.beat
Woodwind – Other Lives
80.Bölüm: KARANLIĞIN DİZGİNLERİ
Karanlıkta kimse ne yaptığını görmez, karanlıkta sen ne yaptığını göremezsin. Dizginleri karanlığın eline verirsin ve bir girdabın içinde sürüklenirsin. O girdabın içindeyken kendini yönetmediğini anlayamazsın. Ufak bir ışık gerekir.
Benim karanlığıma ışık olan bir Aylin vardı, onun ay ışığı dahi beni o karanlıktan çekip çıkaramamıştım. Ay ışığım çıkaramadıysa kim çıkarır ki dedim?
Alanguva'nın mucizelerini unutmuşum. Onun mucizeleri, benim tüm musibetlerimin üstündeydi. Onun aşkı benim boynuma şah damardı.
Geriye dönüp baktığımda ne çok acı vardı, ne çok vahşilik, intikam hissi vardı. Peki şimdi o hisler gitmiş miydi? Hayır, sadece gölgelenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞPARE (+18)
Hành độngKorkmuyordum, ne karanlıktan, ne gürleyen gök gürültüsünden, ne de bana zarar verebilecek bir insandan. Çünkü ben karanlıktım, ben gürleyen göktüm, ben zarar görmezdim, ben zarar verirdim. Ben bir katildim. Bu bir sıfat değildi, bu benim mesleğimdi...