Край❤️

9 3 5
                                    

Глава 86: Петя и Ерик

Петя беше в лявото крило на сиропиталището, бързо и внимателно чистеше стаите, когато неочаквано чу стъпки по коридора. Тя вдигна поглед, очаквайки да види един от децата или някой от персонала, но на вратата се появи Ерик.

Тя не можеше да повярва на очите си. Беше го оставила в Коста Рика, далеч от нея, а сега той беше тук, в България. Нито една дума не можеше да излезе от устата ѝ. Ерик стоеше пред нея с леко замислено изражение, очевидно колебаейки се да каже нещо.

"Как... как стана това?" попита Петя, като се опитваше да запази спокойствие, въпреки че сърцето ѝ биеше с ускорен ритъм.

Ерик се поколеба, но след момент мълчание, неговият поглед стана по-решителен. "Петя... аз... не мога да живея без теб. Обичам те," каза той, със сериозен и искрен тон.

Петя замръзна на място. Не можеше да повярва, че чува тези думи от него, въпреки че сърцето ѝ бе усещало нещо още от момента, в който го срещна. Но как така изведнъж признава чувствата си? Нямаше как да повярва напълно.

Тя направи крачка назад, опитвайки се да обмисли какво да каже, но вместо това, чувства и импулси я обземаха. Въпросът ѝ беше ясно изразен в очите ѝ - защо сега, след толкова време, след всичко, което се случи между тях?

"Обичаш ме?" попита тя, докато устните ѝ леко трепереха от изненада. "Как можеш да кажеш това, след всичко, което е станало?"

Ерик се приближи, опитвайки се да ѝ обясни: "Това не е лесно за мен. Аз съм човек на действията, а не на думите. Но когато те виждам, когато те чувствам близо, знам, че не мога да бъда без теб."

Петя не беше готова да се поддаде. Въпреки всички чувства, които изпитваше към него, тя се почувстваше предадена и объркана. Вместо да изрази какво чувстваше, тя просто се отдръпна и го удари по лицето с мощен шамар.

Ерик не помръдна. Лицето му беше изненадано, но след малка пауза, той го оправи и погледна Петя в очите, не изпускайки я.

"Това ли е начинът да ми кажеш, че не ми вярваш?" попита той, но в гласа му имаше и болка, и разбиране.

Петя си пое дълбоко въздух. "Не, това е начинът да те накарам да разбреш, че не можеш просто да се появиш отново в живота ми и да очакваш всичко да е както преди," каза тя, но в същото време, не можеше да скрие съжалението в очите си.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ЛЮБОВ ИЛИ КРУШУМWhere stories live. Discover now