Lottie's POV.
Prepirka sa Jeremyem se očigledno nije bližila kraju, tako da sam u jednom trenutku samo poželela da dragi Lord sa neba iznad nas baci nekakav kamen i pogodi ga u glavu. I da po mogućnosti ostane bez svesti. Bar jednu deceniju.
„Izvini, da, zaboravio sam da se ceo svet vrti oko tebe." Kunem se da su mi usta ostala napola otvorena nakon ovoga. Da li je to zaista rekao?
„Um, ne? očigledno se tvoj ceo svet vrti oko toga da spustiš sebe koliko god možeš, dok naravno, misliš da si se uzdigao." Pobedosno se nasmešim, pomislivši da sam mu ovime pokazala šta je trebao da dobije i da ne može da se zeza sa mnom, ali njegov odgovor me je porazio.
„Da li si zaboravila da si plavuša?" možda ova rečenica i ne bi bila toliko bolna za nekoga ko nije ja. Mrzela sam reč 'plavuša'. Zapravo, nisam. Nisam je mrzela kada bi je izgovorio Niall, tada bih bila polaskana, ali u ovom trenutku uopšte nisam. Lauren me zvala plavušom i to toliko često da nisam sigurna ni da li je znala moje pravo ime. Otkako je otišla, sve što se tiče nje u našoj je porodici postalo zabranjeno. Prosto smo znali koliko to Louisa boli i zato smo odbijali da je spominjemo. A ovo me je prisetilo na nju.
„Umukni, idiote." Odbrusim. „Znaš šta? Ne znam uopšte gde mi je bila pamet da ikada stupim u ikakvu vezu sa tobom.."
„Ma jel'? a šta bi sa onim 'volim te, ljubavi, zauvek ćemo biti zajedno'?"
„To se pretvorilo u 'mrzim te, đubre, raskidamo'" uputim mu bezobrazan osmeh a njegova vilica padne do poda. Nisam očekivala ovakvu njegovu reakciju, mada moram da priznam, ni svoju. Nisam mislila da ćemo ovako da raskinemo. Previše je.. čudno.
„Čekaj, raskidaš sa mnom?" moj gnev se poveća, koliko i njegova uobraženost. Da li me je zaista to pitao?
„Um, da? Šta će mi u životu osoba, koja jedva čeka da me prevari?" to je istina, koliko god glupo zvučalo. Verovatno mu je to cilj života. Prevariti devojku. Svaku do jedne.
„Naravno, opet se ceo svet vrti oko tebe." Ovoga puta puknem.
„Molim?! Oko mene?! Znači, to što sam raskinula s tobom jer me varaš 24 sata ti daje do znanja da se ceo svet vrti oko men.." u pokušaju da dovršim svoju rečenicu, koja je više ličila na vrisak, ulazna vrata se otvore i moj spas uleti u sobu.
Niall.
Hvala ti Lorde na prelepom nebu tamo gore, ne znam šta sam korisno učinila da mi njega pošalješ, ali hvala ti.
Mislim da sam se upravo upišala u gaće.
Nemam pojma šta mi je toliko privlačno u vezi tog dečka, ali on je oduvek bio neko za kim ja ludim. Čak i ako sam vrlo dobro znala da je Niall imao devojku, koju je voleo više od svega, ipak sam uvek znala da sa pažnjom posmatram kako on diše. Čak i kada bi se davio i u tom trenutku bi izgledao besprekorno savršeno. Dođavola, taj dečko je mogao da nosi i vrećiću krompira i tada bi bio najseksi stvorenje ovoga sveta.
Odbijem svoje prljave misli iz glave, koje se jave svaki put kada se Niall pojavi i široko mu se nasmejem.
Taman kada krenem da mu kažem nešto, Jeremy me preduhitri.
„Da li sam rekao da se ceo svet vrti oko tebe? Hteo sam da kažem da se ceo svet vrti oko tog tipa." Pokaže prstom na Nialla i uđe u našu zajedničku sobu, koja više zapravo ni nije naša zajednička soba. Ali kako god. Previše je glupo da sada razmišljam o tome kada ispred sebe imam Božje savršenstvo.
Da, ponekad se zaista ponašam kao fangirl.
„Niall! Kakvo prijatno iznenađenje. Odkud ti?" isformiram najgluplji osmeh koji postoji na svom licu, ali isto tako i pokušam da se uzbiljim. Dođavola, nemoguće je. Kako da se uozbiljim kada ispred sebe imam osobu, na koju bih doslovno mogla da se bacim?
YOU ARE READING
Fireproof
ФанфикOsim toga, što ljudi ne znaju kako probuditi plamen, tako ga ne znaju ni ugasiti. Osim toga što ne znaju kako vatru pobediti, tako isto ni kako protiv nje izgubiti. Dve osobe, koje ni od čega ne odustaju, konačno će upoznati nešto, od čega bi voleli...