Chapter 9 - Bad Memory

422 47 4
                                    

(Posto ste tako dobri I pratite moju pricu I za jednu noc ste skupili 40 votes, evo jedan paketic za Louisev rodjendan. Vrv vam nista nece biti jasno, ali ovo je jedna stranica Everlyne proslosti, kratko je, ali eto :33
Uzivajteee
Ly all)

'Gnome' jedan od najopasnijih klubova u mom gradu. Znam da petnaestogodišnja devojčica nema šta da traži ovde, ali želim da se provedem, dobro provedem. Ružno je bežati od kuće kao što sam I napravila, ali ponekad moraş uraditi I nešto loše, zar ne?
Sedim sasvim sama u kafiću, jer je Lilly izašla da se ohladi, jer je previše popila. Dosad nisam ni gutljaj alkohola popila, možda bih mogla barem sa probam? Ne, ipak ne. Sedeću ovde I očajnički čekati da mi se neko približi. A niko neće I toga sam I više nego svesna.
Konobar postavi hladno piće ispred mene I pokaže mi na sto nekoliko metara udaljen od mene. Dečko braon kose mi maše I osmehuje se. Povlačim reč, možda I nisam tako odvratna kao što sam mislila.
Ustaje sa stolice I dolazi do mene.
"James." pruža mi ruku a ja s osmehom uzvraćam.
"Everly."
"Ne zabavljaš se baš ovde, zar ne?" seda na barsku stolicu do mene

"I ne baš." I ne baš? Okej, grozno mi je ovde I želim da odem, ali ti si sladak I zato bih ostala.
"Hoćeš da izađemo napolje da se prošetamo?" ovaj dečko je užasno dobar I sviđa mi se njegov način flertovanja. "Jesi li probala piće?" ups. Da mu kažem da ja ne pijem? Jesi li normalna Everly? Uzmem jedan gutljaj I shvatim da je to alkohol. Namrštim se. Fuj, odvratno.
"Ukusno." nasmešim se I pokušam da sakrijem gadjenje.

"Ne bih rekao." nasmeši se. Sviđa mi se. Ostali momci bi drugačije reagovali, on je užasno prijatan. Uzela sam još jedan gutljaj I shvatila sam da ovo definitivno nije za mene.

"Zaista ne želiš da prošetamo?" podigao je jednu obrvu, ali ja ostajem uporna.
"Uredu je, baš mi se sviđa ukus..ovoga." nasmešim se I uzmem još jedan gutaljaj. Odvratno je, povratiću.
"To je vodka." nasmeši se a ja uzmem još jedan gutljaj. Ovofa puta mi se vidi po licu da mi je odvratno, ali ipak podignem palac u znak sviđanja.
"Dođi, inzistiram da prošetamo." izveo me je napolje I satima smo šetali. Zaista mi se dopao, bio je nežan I prijatan. Čak mi je I ponudio da odemo kod njega kući da se zabavimo dalje od sveta. Rekao mi je da ima 17 I to mi je odgovaralo, s obzirom na to što je bio samk 2 godine stariji od mene.
Stigli smo u njegovu kuću, koja I nije bila toliko otmena, ali bila je slatka I to mi se dopalo. Satima smo igrali čoveče ne ljuti se I sviđala mi se ovakva atmosfera, sve dok..
"Dosadila mi je više ova igrica." morala sam da priznam da je I meni I da bih radije radila nešto drugo, ali očigledno nismo mislili na istu stvar.
"Koja prostorija ti se najviše dopada?" s osmehom mi se približio I to dosta blizu.
"Amm.." nisam znala kako treba da.odgovorim na ovo. Naslonio je celo njegovo telo na mene a ja sam pokušavala da ga odgurnem rukama, ali nažalost, bio je previše jak. Rukama je uhvatio moju stražnjicu a ja sam se osećala užasno neprijatno.
"James.. Pusti me.. Ne želim ovo." izvlačila sam se iz njegovih ruku, ali nije vredelo. Nije uspevalo. Ruka mu je putovala po mojim farmerkama sve dok nije stigao do dugmeta I otkopčao ga.
"N-Ne.. Molim t-te." plašila sam se. Užasno sam se plašila. Nije mi ovo prijalo, štaviše, bilo mi je meganeprijatno I nisam želela ovo. Na silu je skinuo moje farmerice I ostavljao je vlažne poljupce po mom vratu. Gadili mi se ovo I ovaj dečko mi se više nije sviđao. Skinuobje moju majicu, dok sa ispred njega ostala samo u grudnjaku i gacicama.

Zatvorila sam oči, jer mi se ovo nije sviđalo I nisam želela gledati kako gubim nevinost. Kada mi se još više približio I raširio noge snažno sam ga udarila u međunožje. Jauknuo je od boli I srušio se na pod. Brzo sam pokupila svoje stvari I izletela napolje.
Prošlo je mnogo dana od kako nisam videla Jamesa. Nakon svega mesec dana, moja gola fotka našla se na internetu a izvor svega bio je on. Mrzela sam ga iz dna duše I od tad sam gubila prijatelje. Svi su mi se smejali I smatrali su me 'lakom devojkom' a nisam to bila. Nisu znali šta se krije iza svega toga. A krila se užasna priča. Užasna.

(etoo. Dobro, ali dobro pamtite ovog Jamesa, jer je on jako bitan ovde i pojavljivace se jos. Ako ima neko neku ideju ko bi mogao da bude James moze slobodno da napise u kom, ali necu reci da li je u pravu buahahaha.

Uslovi za sledeci nastavak su ispunjeni, ovo je bio kratki specijal, jer sam zelela da ga postavim, tako da kada budem imala vremena, napisacu ga.

Nece imati veze sa ovim delom, da se razumemo.

volim vas i ne zaboravite vote i misljenje!)

FireproofWhere stories live. Discover now