Te noći oka nisam sklopila. Nisam bila sigurna u ono što sam odlučila. Možda bi trebalo da se povučem na stranu i uopšte ne mislim o tome? Ili bi prosto trebalo da učinim to?
Još nekoliko puta mi je kroz glavu prošlo to, da li sam spremna da okončam svoj život. Svoj.. običan život. Da li sam spremna da ga uništim?
Hajde, Everly, glupačo prestani da sereš. – kažem sama sebi u mislima i ponovo zagrizem u suvi kolačić, dok gledam u prazan prostor ispred sebe. Pritisnem oči, ponovo ih otvorim i uzdahnem. Zatim mi kolačić zastane u grlu i počnem da se gušim. Deluje kao da ne umem da gutam. Brzo trčim do kuhinje i iz ormarića izadim čašu. U nju nasujem vodu i brzo je popijem. Zatim primetim suze, koje su mi niotkuda krenule.
Dođavola.
Dođavola, glupačo.
Besno bacim čašu u sudoper, ali naravno da promašim, čaša mi se oklizne i skotrlja se niz ormariće i komadići stakla su odjednom svuda po podu. Pogledam u jedan komadić. Imam osećaj kao se nije polomila samo čaša, već čitava moja jebena duša.
Šutnem papučom u staklo i ostavim sve tako. Besno otrčim nazad u sobu i iz fioke izvadim list papira.
Kada mi je Felicite rekla da je saznala da je Liam kod Lottie i da planira da je pozove u svoju kuću, samo sam želela da kažem zbogom svetu. Nakon par sati mi je javila da je Liam ostavio Louisu poruku, koja je glasila da će njegova sestra biti prilično dobra nekome, kada je proda na drugi kraj sveta. To je bilo dovoljno da shvatim da ne mogu da dopustim tako nešto. Louis se istog dana vratio u roditeljsku kuću i smišljali su plan sa Fizzy. Ja nisam smišljala plan. Ja sam ga već imala. Ali oni za to nisu znali. Niti će.
Kada sam izvadila list papira, uzela sam hemijsku olovku i snažno je otisnula na papir.
Dragi Louis,
Odmah se obraćam tebi, jer znam da ćeš ti biti osoba, koja će ovo pismo naći, jer ti jedini imaš ključ od stana. Dakle, kada nađeš ovo pismo, verovatno me više nećeš nikada videti. Nemam pojma šta će biti sa mnom i ne želim da razmišljam o tome. Samo želim da ti kažem da se kajem što smo završili na pogrešan način. Nisam želela da tako završimo, zaista nisam. Želela sam da budemo drugačiji i da imamo nešto drugo od svih, ali nismo uspeli. Onog dana kada si me odveo na kampovanje. Želim da znaš da je to bio najbolji dan u mom životu i nikada nisam bila srećnija. Želim da znaš da, možda jeste prekasno da ti ovo kažem, ali zaista te jesam volela. Možda sam ti to rekla u pogrešno vreme, zato ti to govorim ponovo, sada. Ti i tvoje sestre ste postali moja porodica na neki način. Baš zbog toga sam odlučila da ovo učinim. Lottie ne zaslužuje da joj Liam išta učini. Ja, nakon svega, zaslužujem. Zato sam i odlučila da ću da se žrtvujem za nju. Dakle, kada ovo budeš čitao, ja ću verovatno već odavno biti Liamova žrtva. Lottie će biti spašena. I molim te, samo te to molim, ne traži me. Nastavi sa svojim životom i samo zaboravi da sam ikada bila deo njega. I onako nisam donela ništa lepo. Izazvala sam samo probleme i gluposti, a i povredila sam te, čak i ako to nisi zaslužio. Posle svega, samo želim da znaš da si mi ulepšao život i pokazao da postoji i osoba, koja je vredna života. Naučio si me da volim sebe i prihvatio me bez obzira na to što sam ponekad bila odvratna kučka. Hvala ti i .. možda je prekasno, ali volim te.
Zauvek,
Tvoja Eve
Uzela sam kovertu iz fioke i u tom trenutku osetila suze na svom licu. Mrzela sam suze. I mrzela sam da plačem. Ali ovo je možda bila zadnja noć mog života, pa šta sam mogla da učinim? Nekoliko puta sam pregnula papir i ugurala ga u kovertu. Ostavila sam je na stolu. Možda je Louis nikada i ne pronađe, ali barem će mi savest biti mirna zbog toga što je jesam napisala. Nisam to zadržala u sebi. Ne ovog puta.
YOU ARE READING
Fireproof
FanfictionOsim toga, što ljudi ne znaju kako probuditi plamen, tako ga ne znaju ni ugasiti. Osim toga što ne znaju kako vatru pobediti, tako isto ni kako protiv nje izgubiti. Dve osobe, koje ni od čega ne odustaju, konačno će upoznati nešto, od čega bi voleli...