(ja sam toliko glupo i smotano stvorenje da je to nezamislivo. napravila sam loly fotošop i sada nemam pojma kako da ga ubacim ovamo, jer mi nonstop ispisuje 'this url is not valid' i jebaću mu mater u dupe više koliko se mučim. jel može neko, molim vas da mi objasni kako da ubacim sliku? možete slobodno da pravite #Loly fotošope i šaljete mi ih u poruke na wattpadu, ja ću ih rado objaviti u nastavcima kada mi neko objasni kako. takođe, možete i trailere da pravite, dobro bi mi došli ako ste iskusni u tome.
da ne dužim, uživajtee.)
„Rado bih ti postavila nekoliko pitanja." Baba se radoznalo zagleda u Louisa a zatim ga odmeri od glave do pete. „Hmm.." malo strožije ga pogleda, kao da pokušava da smisli neko dovoljno glupo pitanje, koje će me naterati da puknem od smeha.
Louis se znatno opustio od kako je baba poslužila ručak i kako smo se najeli. Možda se naviknuo na ovaj prostor ili ko zna šta je u pitanju, ali drago mi je što više nije toliko ukočen.
„Dakle.." pogledam prema babi, pa prema Louisu. „Kojim poslom se baviš?"
„Ja sam.." pogleda prema meni. „Nezaposlen sam." Baba poskoči na trenutak, ali zatim se vrati u normalan položaj.
„Dobro." Odgovori nezadovoljno.
Verovatno je očekivala da će njegov odgovor glasiti: oh, ja radim u knjižari i lud sam za knjigama.
Ne.
„Imaš li brata ili sestru?" zar je ta informacija toliko neophodna, baba?
„Imam pet mlađih sestara i jednog mlađeg brata."
„Vau." Baba se iznenadi kada čuje broj. „Tvoji roditelji izgleda baš vole da.." pogleda u stranu. „Ma ništa."
Ništa, baba, ništa.
„Kako se zovu?"
Namrštim se.
„Zar je bitno?" ubacim se u razgovor.
„Da, bitno je, Ly. Možda ih poznajem i znam da su neke mafijašice."
Prevrnem očima.
Šta sam drugo mogla i da očekujem?
Louis se tiho zakikoće a zatim odgovori.
„Najstarija je Charlotte Elizabeth, zatim Felicite Grace, pa bliznakinje Phoebe Jeniffer i Daisy Freya i najmlađi blizanci Doris Poppet i Ernest Rupert Atholl." Louis je prijatno nasmeši. „Ali ih obično zovemo samo Lottie, Fizzy, Phoebe, Daisy, Dotty i Ernie."
Ovo je kao moje čitavo porodično stablo. I koja je fora sa tri imena?
Da, to nije moj stvar.
„Oh." Baba odgovori iznenađeno. „Lepo. planiraš li da.." pre nego što završi rečenicu, zvono se čuje na vratima.
„Očekuješ li nekog?" pogledam prema babi, koja radosno ustaje sa stolice i odlazi do vrata.
Samo kratko kimne glavom.
Louis me zbunjeno pogleda a ja samo slegnem ramenima. Nemam pojma koga bi moja baba mogla da očekuje.
„Stigli ste." Kaže to radosno i pljesne rukama. Odlučim da ustanem, ali se ukočim kada čujem mamin glas. „To je moja.." pogledam prema Louisu. „Moja majka." Odem u hodnik kako bih pozdravila mamu i ona kada me vidi zatrči se prema meni kao da me nije videla milion godina. Što nije daleko od istine.
„Ly." Čvrsto me zagrli i poljubi u obraz. Pogledam iza nje i vidim predivno malo stvorenje pored vrata.
Joshua.
YOU ARE READING
Fireproof
FanfictionOsim toga, što ljudi ne znaju kako probuditi plamen, tako ga ne znaju ni ugasiti. Osim toga što ne znaju kako vatru pobediti, tako isto ni kako protiv nje izgubiti. Dve osobe, koje ni od čega ne odustaju, konačno će upoznati nešto, od čega bi voleli...