Ušao sam u Everlyn stan uopšte se ni ne pitajući šta tražim tamo. Kročio sam unutra i za sobom nisam čak ni zatvorio vrata. Ne sećam se čak ni da sam ih otvorio. Zatim sam stao pored ormana, koji se nalazi u uglu spavaće sobe. U tom trenutku sam čuo korake. I smeh. Everlyn smeh.
„Šta će on reći na ovo?" taj glas mi je bio toliko poznat, ali nisam mogao da shvatim ko je to.
„On neće znati za ovo." Everlyn glas i smeh sam odmah prepoznao, ali taj prvi, bio mi je toliko poznat..
„Da li imaš.." nije dovršila pitanje, jedino što sam mogao da čujem bio je poljubac.
„Ti ih imaš.." i poljubac, opet. „ostavio sam ih kod tebe prošli put kada smo.." i još jedna nedovršena rečenica, prekinuta poljupcem.
Ko je to, dođavola? Taj glas mi je tako prokleto poznat.
Čujem kako Everly gura ključ u bravu. Dođavola, stojim nasred njene sobe. Kako sam ušao uopšte ako je zaključano?
Brzo otvorim orman i uđem u njega. Uvučem se u Everlyne stvari, u neke njene dosadne kapute koje stalno nosi i namestim glavu tako da mogu da virim kroz mali otvor, koji ovaj orman ima. Nisam ni znao da ga ima.
Zatim vrata počnu da se otvaraju. Everlyn smeh se ovoga puta čuje sasvim jasno.
A poljupci još jasnije. Dođavola, ko je on?
Provirim kroz orman i ugledam Everlynu nogu. Izuva cipele. Da li će se.. čekaj.. Da li to znači da će se moja devojka kresnuti pred mojim očima s drugim tipom?
Ali čekaj, on je spomenuo prošli put.. da li to znači da su oni već jednom.. dođavola.
Stani malo.. to je..
Owens.
Poželim da izvadim vrata ormana u kom se nalazim i ubijem ga njime, ili vlastitim rukama još bolje ali ne mogu da se pomeram. Zašto?
Owens zahvati Everlynu bretelu i polako počne da je skida, neprekidajući poljubac.
Zašto se ne usprotivi? Zašto mu ne udari šamar? Zar joj nije jasno da je moja, da meni pripada? Da sam ja osoba, koja je istinski voli i koja je spremna da uradi sve za nju, ne on?
Još uvek neprekidajući poljubac, njegova ruka počne da putuje do njenih leđa, sve dok ne zahvati rajferšlus na njenoj haljini i ne povuče ga. On će joj skinuti haljinu. Skinuće haljinu mojoj Everly, koja nakon toga više neće biti moja.
Poželim da mu povičem da stane, ali on ne prestaje, sve dok njena haljina ne padne na pod i ona ostane samo u grudnjaku i gaćicama.
Dođavola, izgleda tako savršeno. On ne zaslužuje da je.. čekaj malo. Šta to ona radi?
Njena ruka nestane iz njegove kose i polako se spušta do njegovih farmerica, sve dok za par sekundi i one ne ostanu svučene. Da li ću ja to, za ime Boga, upravo gledati vruć seks moje devojke i nekog tamo idiota? Da li to znači da ću videti njega.. o ne. Molim te, ne. Samo to ne.
Polako počnu da hodaju prema krevetu, sve dok se ne sruše na njega.znači to je to? Kresnuće se sad, zar ne?
Umesto toga, on jednom rukom otkopča njen grudnjak i baci ga na stranu. Zatim se sa njenih usana spušta sve niže, sve dok ne dođe do njenih grudi. Tamo zastane. I počne da ih ljubi.
Dođavola, ovo je nepodnošljivo. On nije smeo ovo da uradi.
Dok njegove usne još uvek ostanu tu gde jesu, njegova ruka počne da se spušta sve dok ne zahvati rub njenih čipkastih gaćica. Par sekundi se igra sa materijalom a zatim počne ruku da spušta sve niže.
YOU ARE READING
Fireproof
FanficOsim toga, što ljudi ne znaju kako probuditi plamen, tako ga ne znaju ni ugasiti. Osim toga što ne znaju kako vatru pobediti, tako isto ni kako protiv nje izgubiti. Dve osobe, koje ni od čega ne odustaju, konačno će upoznati nešto, od čega bi voleli...