Bölüm 8 Farklısın

9.1K 272 29
                                    

Sabah uyandığım yanımda yoktu ağzımı hava doldurup dışarı verdim.Biraz yatakta oyalandıktan sonra duşa girdim.Suyun altında dans ederken tüm vücudum rahatlamıştı.Suda kalmaktan parmaklarım kırış kırış olmuştu duştan çıkıp dolaba doğru yürüdüm geçen dağıtığım için Sevim toplamıştı.Üzerime gri tişört siyah kot pantolon aldım.İç çamaşırların baktığımda hepsi aynı benden aynı modeldi.Sahi bunları kim aldı ki?Üzerimi giydikten sonra saçım ıslak olmasına rağmen topuz yapıp aşağıya indim.

"Günaydın Şebnem hanım."Gülümsedim.

"Günaydın Selim yok mu?" Sevim kaşlarını havaya kaldırıp merakla sordu.

"Selim?Bey efendimi?" Başımı aşağı yukarı salladım.

"Evet nerde?"

"Çoktan çıktı saat 7 gibi gelir.Ha bu arada kahvaltı etmenizi söyledi." Gülmeden edemedim.

"Tamam ederim." Kahvaltı masasına oturup yemeye başladım.Patlayana kadar yedim.Sofrayı toplamak istediğimde Sevim hemen elimden aldı.

"Şebnem hanım ben toplarım siz geçin odanıza." Tabağı kendime çektim.

"Yardım ediyorum." Sevim tekrar tabağı elimden aldı.

"Olmaz işte lütfen bırakın benim işim bu." Omuz sliktim.

"Tamam o zaman ben yukardayım." İstemsiz olarak
Odaya çıktım.Karşıdaki odaya bakmak istedim ama sonra fikrimi değişip kendi odama geçtim.Kendimi yatağa attıp telefonla oyun oynamaya başladım.O sırada mesaj geldi.Sahibim yazıyordu.

'Sahibim?Şuna bak bide sahibim yazmış gıcık.'Telefonu açtım.

-"Kahvaltını ettinmi küçük kız?"

-"Ettim."

-"Nerdesin şuan?"

-"Odayım niye sordun?"

-"Soru sorulmasını sevemem.." Ama sen soruyorsun.

-"Bir şey istesem izin verir misin?"

-"Ne isteyeceksin?"

-Bahçeye çıka bilirmiyim evde canım sıkılıyor."  2 dakika geçti hala sesi çıkmıyor.

"-Çık ama yarım saat içinde eve gir." Yerimde zıpladım hızla kapıyı açıp merdivenlerden inerek konuştum

-"Tamam hoşçakal" Evin kapısını açtığımda mis gibi havayı içime çektim.Sol taraf çıkıştı sağ taraf bahçe.Önce çıkışa baktım başımı iki yana sallayıo sağ tarafa doğru yürüdüm.Gerçekten çok büyüktü kocaman havuzu vardı.Uzaktan Selimin köpeğini gördüm.Yanına gideceğimde havladı sahibi gibi manyak ödüm koptu.

"Korkma bir şey yapmaz."

"Ha şey biran da böyle havladı da o yüzden şey oldum." Gelen Aliydi.

"Sevmek istersen eğer." Köpeyi işaret etti.

"A yok yok kalsın.Şey bu arada dün gece için teşekkür ederim." Elini cebimden çıkardı.

"Ama yemedin?"

"Yedim yani Selim zorla yedirdi." Söylediğimde gülümsedi.

"Evet  gece mutfakta gördüm." Biliyordum o yemekleri o yapmıştı.

"Sen Selimin neyisin?" Salıncağa oturdum.

"Selim'in arkadaşıyım ben."

"En yakın arkadaşı olmalısın.Beni zorla burya getirende sendin dimi bizzat seni istemişti." Gülen yüzü asılmıştı.

Çıkmaz Sokak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin