Herkese merhaba....
Biliyorum hepiniz bildirimi görünce bölüm zannedeceksiniz.Ama değil maalesef ki bölüm yok bu sadece masla_dunyası'nın sizden özrü :(
Evet yazmayı çok denedim.Hatta yazdım sildim tekrar yazdım ama inanın kafamı toparlaymıyorum.Eskisi gibi düşünüp yazamıyorum.
Nedenide "düğün" heycanımın olması.İki hafta sonra evleniyorum.O yüzden düğün alış verişi,alyans gelinlik provaları derken hikayemi yazmak için kafamı toparlayamıyorum.Ama bu yazmayacağım anlamına gelmiyor tabiki herkesin hatta beəenimde heycanla beklediğimiz final bölümünü yazacağım.Ama biraz zamana ihitiyacım var lütfen.Yazacağım söz veriyorum size sadece rica ediyorum kütüphanenizden hikayeyi kaldırmayın.O bildirim size ne zaman gelecek bilmiyorum ama inanın gelecek canlarım.Attığınız mesajlar,yorumları okuyorum bazen.Özelikle mesajları hepsine cevap vermeye çalışıyorum.Aranızda beni tanımak isteyenlerin olduğu mesajlar.Bölüm ne zaman gelecek?Artık gelsin gibi mesajlar oluyor.Bölümü açıkladım.Şimdide beni tanımayanlar için kendimden kısa özet geçeceğim...
İsmim Şebnem :) (Hikaye ile hiç bir alakası yok.Sadece diziden ŞebSel esinlendiğim çift bu kadar.Yalnış anlaşılmasın)
22 yaşındayım Azerbaycanda yaşıyorum.Mart ayında nişanlandım 20 ağustosta evleniyorum.Ünversite mezunuyum.Ama hala diplomayı vermediler:((
Hiakyelerim...Zoraki Evlilik,Çatı Katı ,Çıkmaz Sokak ve Koca Göz: (tek bölümlük) hikayelerini yazmamın tek nedesi Şebnem ve Selim'in tutkulu,tatlı,neşeli aşklarından orataya çıktı.
Zoraki evlilik de bir play boy ve avukat bir kız zorla evlenen ikili ve sonradan doğan aşk.Evet hikayeyi kaldırdım çünkü bazı saçma yorumlar geliyordu neyse :D Aniden aklıma gelen amoterce yazdığım hikayem.
Çatı Katı da ise havalı kendini beyenmiş inatçı bir adam.Doktor,asi ve inatçı bir kızın aynı çatı altında birlikte yaşamaları ve yavaş yavaş doğan aşk.Bu hikaye gece müzik dinlerken aklıma gelmişdi.Tabi düşünecek kişi yokken en mantıklı iki çifti hayal etmekti😂
Bende böyle bir hikaye yazdım.Ve Çıkmaz Sokak.En özenerek,düşünerek,geceleri uyumayıb,saat 5 de kalkıb yazdığım canım hikayem.Belkide yazdığım en anlamlı hikayem buydu.Acılar,yaralar,nefret,öfke,ve manasıca bir aşk.Yazmak o kadar güzeldi ki.Bazen Selim olmak.Bazen Şebnem,bazen Ali,bazen de Nefes olmaktı bunu yazmak.Ağlamak,gülmek hep aynı yerindeydi.Küfürler ve vazgeçemediğiniz +18 sahneler.Bilimiyorum belki size göre kötü yazdım belki iyi.Ama inanın ben yazdığım için pişaman değilim.Ve iyi ki diyorum,iyi ki bu hikayeyi yazmışım.
Eveeet ve çok sorulan soruya gelmek istiyorum.Yeniden hikaye yazar mısın?Yazsan ŞebSel mi olacak?
Üzgünüm ama yazmamayı düşünüyorum artık.Çünkü artık bir ailem olacak.Ve telefon başında değil,yaşadığım adamla evliliğimin tadını çıkarmak istiyorum.Ama bilmeyiz belki tek bölümlük hikayeler gelir.Nede olsa ben burdayım.😏
Kendinize iyi bakın.Yakın zamanda Çıkmaz Sokak final bölümü ile geri dönerim.Sizleri çok ama çok seviyorum #çıkmazseverler 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
Teen Fiction'Çıkmaz' yazdığı halde. Israrla girdiğin sokağın adıdır AŞK.. Hikayede +18 ünsürlere yer verilecektir.