Bölüm 47 Yılbaşı (Özel)

5.9K 198 81
                                    

Mutlu yıllar

Çok güzel bölüm oldu.Umarım sizde beğenirsiniz.

Ağzım açık kalmış,kaşlarım havaya çatılmış,şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum.Gözlerimden damlayan yaşlarla birlikte gülereken iki elinide yüzüme yerleştirip alnımdan öptü.Saniyeler önce duymuş olduğum şeyin gerçek olma ihtimalini düşünüyordum.

Gerçek mi?

Titreyen nefesimi içime çekip yanağımdaki elini sıktım."Ne dedin?"Gülümseyip baş parmağıyla yanağımı okşadı.

"Seni seviyorum."Gözlerim tekrar dolduğunda "şişşşt"diye durdurudu."Ağlama artık güzelim."

"Selim?"Deponun dışında bir kaç şey devrildiğinde ikimizde aynı anda o yöne baktık.Selim hızla ayağa kalktığında bende kalkıp kolunu tuttum."Korkuyorum Selim."Bana dönüp yüzümü avuçladı.

"Bak küçük kız eskiden sadece korumak istediğim kişiydin,şimdiyse sevdiğim kadınsın ve sana bir şey olmasına asla izin vermem."Sanki dilim tutulmuştu ve hiç bir şey söyleyemiyorudu.Beni seviyordu beni seviyor ya gördüğüm şey rüyaydı,yada ben ölmüştüm.Burdan çıkmak istemiyorum bu anı yaşamak istiyorum ama dışardan gelen sesler buna engel oluyordu.Kapı açıldığında beni arkasına sakladı.

"Gördün mü halini?"Sesi tüm vücudumu titretmeye yetmişti.Başımı sırtına yasladım. Arkadan parmaklarını parmaklarıma kenetledi.Daha güvendeydim.

"Biliyor musun bunak burdan çıkıcaz ama senin böyle bir şansın olucak mı bilmiyorum."Kahakaha attıp bir adım yaklaştı.

"Elindeki ilaçla mı beni bitireceksin.Ne demişler bu devirde babana bile güvenmeyeceksin.Şimdi Şebnem bırakıcam,Aras götürecek onu ama sen burda kalıcaksın."

"Hayır."diye bağırdım..

"Tamam ama gittiğinden emin olucam."Kafasını sallayınca aynı anda gülümsedi.Selim'in önüne geçerek "hayır"diye inledim.

"Hayır gitmek istemiyorum lütfen bırakma beni Selim.Ne olucaksa ikimizede aynı anda olsun ama gitmem ben asla gitmem."

"Şebnem."Arkamdan gelen sese döndüm."Gitmemiz lazım."Selim'e baktığımda gülümseyip gitmemi istedi.

"Selimde gelecek o yoksa bende yokum anladın mı?"Bakışlarımı Selime çevirip "gitmeyeceğim"diye mırıldandım.

"Ne büyük bir aşk!Sen bunun için mi bana o kadar para saydın Aras?Benim kızım başkasına aşıkmış.Sen tanıyor musun bu adamı?" Onlara bakmadan Selim'in koluna sarıldım.İfadesizce onları izliyordu.Ne olduğunu bilmiyordum ama yine yanılmıştı.

"Abim!"dedi Aras düz sesle "Selim benim abim."Üvey babam elindeki sigarayı yere düşürüp şaşkınca Selim'e baktı.

"Ne oldu şaşırdın ha yalnız şunu söyliyim üveyiz."Aras içeri tamamen girip üvey babamın önüne dikildi.

"Biliyor musun Mustafa tam 17 yaşındaydım senin yanındayken.Ve seni tanımam için baya uzun zaman oldu değil mi?"

"Bana oyun oynadınız?"Selim'in aniden kolumdan çekmesiyle dışarı çıktık.

"Selim."

"Sadece koş küçük kız elimi bırakmadan koş."Dediğini yaparak arkasından koştum ama hiç halim yoktu.Küf kokan depodan çıktığımız gibi Ali arabayı getirdi.Ayakta durmam gittikçe zorlanırken aniden gözlerimde zifri karanlığa gidiyordu.

Çıkmaz Sokak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin