Bölümde +18 sahne var yerini belirteyim.Bölüm uzun oldu biraz.
Bölüm şarkısı :Danity Kane- Stay With Me
Şarkının yerini belirteceğim.Keyifli okumalar.Bazen ilk bakış önemlidir,bazende son bakış.Ama en önemlisi şimdiki zamanda onun tek bir bakışıdır.Kısık gözleri,aralık olan dudakları,ve rahat nefes alış verişleri.Peki benim durumum neydi?
Titreyen dizlerim mi?Şaşkınca açılan gözlerim,yoksa hızla çarpan kalbim mi?Titriyordum,nefesim kesiliyor ve üşüyordum.İri eli hala karnımın üzerindeyken bakışlarını karnıma çevirip "neden sakladın?"dedi.
Keskin ama bir o kadar sıcak bakışlarını gözlerime dikerek"Bunu benden neden sakladın küçük kız?"Sadece "ben"diye bilmiştim.Çünkü konuşamıyordım.Galiba bu cesareti kendimde bulamıyordum.
"Sen ne?Bir açıklama bekliyorum."Derin nefes alıp bakışılarımı önüme eğip parmaklarımla oynamaya başladım.
"Selim."dedim fısıltıyla."Korktum."
Elini çeneme yerleştirip ona bakmamı istedi.Korkan gözlerimle ela gözlerine bakmayı denedim ama kaçamak bakışlar yaptığım da bu sefer iki elini yüzüme yerleştirip keskin bakışlarını gözlerime sabitledi."Neden korktun?"Yutukunup gözlerimi kırpıştırdım.
"İstemesin diye düşündüm.Yani sen hazır değilim dedin.Ben sadece uygun zamanı bekliyordum o kadar."
"Ve belkide o uygun zaman karnın büyüdükten sonra orataya çıkacaktı?Çok mu akıllısın sen küçük kız?Bazen beni gerçekten şaşırtıyorsun, gerçekten."diye tısladı.Yüzünde kızgınlık yoktu,yüzünde adını koyamadığım bir ifade vardı."Ne yapmayı düşünyordun?"
"Kızma bana lütfen."Dudaklarımı büzdüğümde derin nefes aldı.
"Kızmıyorum!Sakin sakin konuşuyoruz sadece."Gözümden akan bir damla yaşı baş parmağıyla sildi."Ne yapmayı düşünyordun?"
"Söyleyecektim yemin ederim.Bu olaylar yüzünden biraz daha bekleyelim dedik."Kaşlarını çatıp "bekleyelim dedik derken?"dedi.
"Biz işte,ben ve bebeğim biraz bekleyelim dedik."Kaşları çatılsada,dudakları gülmemek için zorlanıyordu sanki.
"İkiniz ne güzel karar almışsınız öyle."
"Özür dileriz."
"Ne için özür diliyorsun?Bir aydır sakaladığın hamileliğin için mi,yoksa ikinizin aldığı karar için mi?"Sert ama çok sakin konuşuyordu.
"Ali söyledi dimi?"Ağzımdan çıkan lafa benimle birlikte Selim'de şaşırmıştı.
"Ne dedin?A-Ali biliyor mu?"yüzümdeki elini çekti.Bu sefer bakışları öfkeydi."Ali biliyor.Ali benim çocuğuma hamile olduğunu biliyor ve bunu senden öğrniyor,ama ben başkasından öğreniyorum.O karnındaki benim anlıyor musun?"
"Selim,Aras eve geldiği gün Ali öğrendi.Ağzımdan çıktı.Tabi senin bebeğin.Senin bir parçan o."Bağırma isteyi geldiğinde kendimi tutmadım."Ama söyleyemedim işte istemeyecektin çünkü.Belkide aldır onu diyecektin.Senin hastane odasında söylediğin bıcak gibi kelimler kalbime saplanırken, benim karnımda bir can vardı.Hamile olma,hazır değiliz falan dedin.Hem sen kimden öğrendin?"
"Bir önemi yok bunun."
"Var!Söyle."Kafasını sallayıp anlatmaya başladı.
"Hastaneye gittim doktor röntgen çekecekti.O sırada karşıma sarışın bir kadın çıktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
Teen Fiction'Çıkmaz' yazdığı halde. Israrla girdiğin sokağın adıdır AŞK.. Hikayede +18 ünsürlere yer verilecektir.