Bu bölüm çok içime sindi.Bölüme gelirsek.Herşey yavaş yavaş ortaya çıkıyor,ya da çıkacak...Şebnem'in Selime anlattığı masum aşk itirafı..
Bakalım nasıl tepki vereceksiniz?Dediğim gibi bölüm benim içime sindi...Sizi bölümle baş başa bırakıyorum.Yorumları bekliyorum.Keyifli okumlar..Güneşin doğuş ve batış zamanı,günün en sevdiğim saatleriydi.Şafak odaya süzlüzdüğünde,yaz kış demeden sabah ayazını kucaklardım.Zihnimde çözülmek isteyen düğüm,geçilmesi zor imkansız kırık,dökük körpü yolu vardı.Ona baktığımda dudaklarından dökülen, her kelimesi bazen o kadar içten ve can yakıcı oluyordu ki.Bana sarıldığında sanki birine muhtaçmış,sanki sevilmeyi sevmiş gibi bir hali vardı.Sevilmek,o sıcaklığı hissetmek istiyordu.
Ya ben?Ben haketmiyor muyum?O sevgiyi,o sıcaklığı haketmiyor muyum?En çokta canımı yakan sevilmediğimi bilmekti.Yaptığım şey belkide bencillikti.O sevmiyordu,sevmeyecekdi.İmkansız olan hisslere kapılmıştım.Ona her baktığımda kendime ait parçaları görüyordum.Kendi acılarımı.Kimsesizdi,aynı benim gibi kimsesizdi.Öylece içkisini yudumlarken,ben sadece onu izliyordum.
Dakikalardır sessizlik içindeydik.Eline bakmama bile izin vermemişti.Cılız çıkan sesimle bana bakmayı denedi."Eline bakalım lütfen.Sonra ne kadar içersen iç.Öyle kalmasın."
"Elimi böyle gördüğünde canın mı yanıyor?" Başımı ağır sallayıp yanına oturdum.Elimi elinin üzerine koyup iç çektim.
"Acıyor,canım çok acıyor." Gülümseyip elini saçlarımda gezdirdi.
"O zaman sana vurduğumda,benim canım neden acımadı?"Başımı yere diktiğimde parmağını çeneme getirip başımı kaldırdı.Gözlerin baktım."Neden acımadı?"
"Acımasaydı eline bunu yapmazdın!Acımasaydı bana şefkatle bakmazdın.Kendini kandırma!"Biraz daha yaklaşıp,elimi yüzüne yerleştirdim.
"Her şeye rağmen,kalbinin en derinliklerinde,ne kadar temiz bir adam olduğunu biliyorum.Hani kötüyüm diyorsun ya?Aslında dünyayı kucaklayacak kadar kocaman bir yüreğin var.Bazen gülünce içinde o masum çocuğun gülümsemesini görüyorum.Gülünce her tarafı aydınlatıyor.Sevgiyi arıyan,deli dolu delikanlıyı ben tanıyorum." Elimi yüzünden çektim.Hala gözlerini kırpmadan bana bakıyordu."Öyle işte.Şimdi izin ver eline bakalım."
Ayağa kalktığım da benimle birlikte kalktı.Ben önde yürürken arkamdan geliyordu.Mutfağa girdiğimiz de tezgaha yaslandı.Dolabı açıp pansuman için gerekenleri almak istedim,ama boyum yetmiyordu.Zıpladım,yine zıpladım ama alamadım.Nefesini hissettiğimde yine kalbim çarpmaya başladı.Kendini bana yaslayıp gerekenleri dolaptan aldı.Aldı ama hala aynı pozisyondaydı.Sırtıma yaslanmış göğüsü hızlı nefesinden inip kalkıyordu.Elini belimde gezdirmeye başladı.Çenesini omuzuma koyup fısıltıyla konuştu.
"Yine sana yardım ettim.Bilerek mi yapıyorsun?"
"Boyum yetmedi.O kadar yükseye koymasaydın sende." Burnunu saçlarıma getirip kokladı.
"Ben koymadım."
"Eline bakalım artık."Derin nefes alıp sol tarafıma geçti,avucunu açtı."Kendine zarar vermeyi seviyorsun sen?Cam kırıyorsun,elini kesiyorsun.Böyle yaparak diğer acıların geçer diyorsun dimi?Ama geçmediğini biliyorsun."
"Bu kesik güzel acı ama." Bakışlarımı gözlerine diktiğimde gözlerini kırptı.Eline bant yapıştırıp,yanından geçmek isterken önüme geçip üzerime eğilip sol elini tezgaha yasladı.Sağ taraftan çıkmak isterken,sağ elini de tezgaha yasladı.Ben arkaya giderken o biraz daha üzerime eğiliyordu.
"Çıka bilir miyim?" Yüzünü,yüzüme yaklaştırıp,dudaklarını burnumda gezdirdi.Sol ayağını kalçamın üzerine koyup sertliğini bana sürttü.Gözlerimi kapatım derin nefes aldım.Sağ ayağını da devreye geçirdiğinde nerdeyse dolaba girecektim.Ayaklarının arasındaydım.Elini leğen kemiğimde gezdirerek nefesini boynuma üfledi.Yine uyuşmuştum,ve bana yaslanmış sertliği hoşuma gidiyordu.İç çekip ellerimi beline doladım.Gülümseyip boynumdan öptü.
"Seni o kadar çok istiyorum ki küçük kız,bazen kendime bile şaşırıyorum.Sen benim için uyuşturucu gibisin."Boynumu derin şekilde kokladı."Kokun beni uyuşturuyor.Sen bana ne yapıyorsun böyle?" Kirli sakalını yanağıma sürtümeye başladı.Tezgahın üstündekileri yana itip,belimden tutarak beni tezgaha oturttu.Bacaklarımın arasına yerleşip çenemden öpmeye başaldı.Sağ elime omuzunu sıkıp onu biraz daha kendime çektim.
"Ya biri gelirse?"dedim onu istiyorum gibi bir şeydi bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
Novela Juvenil'Çıkmaz' yazdığı halde. Israrla girdiğin sokağın adıdır AŞK.. Hikayede +18 ünsürlere yer verilecektir.