Merhaba:) Bölümü bitirdiğim gibi yayımladım.Yorumları bekliyorum:)
Keyifli okumalar..
Uğulutular,sesler,gölgeler hatta sisler yok olmuştu.Tek bir ses içimdeki karanlığın daha çok derine iteklemeye başarmıştı.Nefes almam durmuş bileğimde çarpan nabızmdan bile nefret etmiştim.
Geçmişim,küçüklüğüm,nefretim, üvey babam!
Tam karşımdaydı yıllar sonra aynı iğrenç gülümsemesiyle bana bakıyordu.Dizlerim titremeye başlamıştı bile ayağımın altındaki zeminse sanki kayıyordu.Selim'in parmaklarımın arasında hissettiğim parmarmaklarını sıktım."Korkma"dedi boğuk sesiyle "sakın onun gözlerine bakma sakın."Beni arkasına aldı ama lanet olsun sanki gözlerine kenetlenmiştim bakışlarımı çekemiyordum.
Nefesim kesiliyor,dizlerim titiriyor,başım dönüyor,midem bulanıyordu.Başımı Selim'in arkadan omuzuna yaslayıp derin nefes aldım."Kızım"dedi yana bakarak."Ne kadar büyümüş ve güzelleşmişsin ama hala eskisi gibi güçsüzsün."Selim belindeki siyah silahı havaya kaldırıp "lan"dedi ardından bi el ateş etti.
"Belasını siktiğim ne istiyorsun ha?Dizmişsin itlerini önüme bir kere lan bir kere tek tek çıkın karşıma şerefsizler."Buz gibi bakışlarını dikmişti üvey babamın üzerine.Kapana kısılmış gibiydik o an bir delik arayıp sığınmak istiyordum.Tek korkan bendim çünkü.Biz iki kişi ama önümüzde üç araba dolusu adam vardı burdan kaçmak belkide mucize olurdu.Karanlık her tarafımı sarmıştı yine güçsüzdüm ve yine yenilmiştim.Ne kadar aptalmış benim gücüm,cesaretim şuan arkasına sığındığım adamdı.Benim gücüm ve kuvvetim Selim İnan'dı.
"Arkasına sığındığın adam seni nasıl koruyacak kızım ha,sence burdan çıkma şansın varmı?"
"Peki orospu çocuğu senin burda canlı çıkma şansın varmı?"Selim belkide şuan tetiği çekseydi üvey babam ölürüdü ama yapmıyordu.Arkadan gelen siyah FORD maraklı araç tam önümüzde durdu."Selim"dedim inleyerek.
"Korkma küçük kız."diye fısıldadı.Arabdan inen iri yarı adam Aras'ın babasıydı.Selim kinle gülmseyip aradında alt dudağının dişlerinin arasına aldı."Ve kadro tamamlandı lan ikinizde korkakaksınız,ikinizide benden it gibi korkuyorsunuz.Ama biliyor musunuz şerefsizler ikinizinden ölümü benim elimden olacak."Korkmuyordu onca adama karşı korkusuzdu tek silahla 15 adam karşı korkusuzdu.
"Seni burda öldürürüm oğlum."
"Bana oğlum deme orospu çocuğu sen mi beni öldüreceksin ben zaten bir ölüyüm Hakkı Demir ve senin peşinde gezen bir gölgeyim."Üvey babam gülümseyip Selim'i işaret etti.
"Çok cesursun,korkusuzsun,
korumacısın ama bir kurşunla burda geberir gidersin."Her kes silahını Selime dorultuğumda önüne geçip "hayır"diye inledim."Hayır onuda benden almayın."Kolumdan tutup beni kendisine çekip "sus"dedi."Ya yeter ne istiyorsun bende yetmedi mi yaşatıklarım ne istiyorsunuz bizden?"Selim kesin bakışlarını yüzüme dikip "sus artık"diye bağırdı.
"Benim seninle bir derdim yok benim derdim Selim ve elindeki dosyayla onu bana ver."Selim gülemseyip bir adım ileri gitti.
"Bunu mu istiyorsun?Gel al o zaman."Hakkı yavaş adımlarla ilerleyip elini dosyaya uzattı Selim dosya verirken ani haraketle Hakkı'nın bileğinden tutup elini boynuna dolayarak silahı şakağına dayayıb "sakın"dedi."Eğer bir adım bile atarsanız namluyu beynine yer."arakaya doğru adımlamaya başladı.Hakkı "tamam durun"dediğinde Selim bana dönerek "arabaya bin"diye bağırdı.Önce duruksadım ardından koşarak arabaya bindim.Selim gülerek arabaya yaklaşıp Hakkıyı yere iteklediği gibi arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
Fiksi Remaja'Çıkmaz' yazdığı halde. Israrla girdiğin sokağın adıdır AŞK.. Hikayede +18 ünsürlere yer verilecektir.