Her kese merhaba!
Kızlar bölüm biraz geç gelmiş ola bilir ama şimdeden söyleyim güzel bölüm oldu gibi.Özelikle Selim'e hayran kala bilirsiniz...Neyse bölümde +18 sahne var okumak istemeyen geçer orayı.Gifi ŞebSel olarak hayal edin...
Yorumları bekliyorum...
Keyifli okumlar...
Mutluluk var mıydı?Varsa neden beni bulmuyordu?Belki de hala yolumuz kesişmemiş ola bilir,başka yollarda gezmiş ola biliriz.Belki de karşıma hiç çıkmayacak ve hayatımda mutluluk diye bir şey olmayacaktı.
Bazen düşünürken anlam veremiyorum,hayata tutunacak o kadar şey varken,ben neden hala onun mutluluğunu istiyordum.Neden beni istemeyen mutluluğa sarılıyordum?Kalp ağırısı çok başka bir şeymiş.Ne kesik,nede kurşun acısı kadar acıtmıyor.
Sanki kalbini söküyorlar ve nefes alamakta zorlanıyorsun.Ruhunu yavaş yavaş kayb ediyorsun.İçindeki yanardağ bir anda korla tutuşuyor.Ve hala yanmaya devam ediyor,edicek çünkü suya muhtaçsın.Ama benim muhtaçlığım ise;onun güvendiğim şefkatiydi.Parmaklarım iri elinde kayb olmuş ve acıdan uyuşmuştu.O yürüyor ben ise koşuyordum.Öfke,nefret,acı şuan Selim ile yarışıyordu.Ve biliyorum yine hatalı ben olucaktım.10 dakika geçirdiğim o duygu,o inanılmaz kalp atışlarım beni gökyüzüne çıkarmıştı.
Ve bir hayal yaşıyordum,kısa bir dans sanki hayalim olmuştu.Ama çabuk biten hayal.Derin nefes alıp konuşmayı denedim."Biraz yavaşlar mısın?" Koşmaktan ayağım ağrımıştı.Arabanın kilidini açıp "bin" diye emir verdi.Kafamı iki yana sallayıp yukarı baktım.Aras camdan bize içkisini sinirle yudumluyordu.Kaşı hala kanıyordu.Gözleriyle arkama bakmamı söyledi.Hızla kafamı çekip ana yola baktım.Gördüğüm şeyle gözlerimi kıpıştırdım.
Esmer bir kız Selim'in kulağına bir şeyler söylüyordu.Ne söylediyse gülmeye başladı.Demin öfkeden kuduran adam şimdi gülüyordu.Kıza parmağıyla ona yaklaşmasını istedi.Kulağına yaklaşıp bir şeyler dedikten sonra bana bakıp ardından kıza dönüp gülümsedi.Tekrar başımı kaldırıp cama baktığım da Aras yoktu.
Kapıyı açıp krem rengi koltuğa sindim.Elimi ovuşturmaya başladım.Sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı."Aras sana ne dedi?"Arabayı U şekilinde dönüp yoluna devam etti.
"Aras ne dedi?"
"Kapa çeneni." Gözlerimi kapattıp derin nefes aldım.Canım acıyordu.Tekrar yüzüne baktım.
"Neden yumrukladın onu?Ya bir şey söylesene."Elini direksiyona vurup bana döndü.
"Kapa çeneni dedim."
"Ne hale getirdiğin yüzünü.Sadece arabanı istemedi ne var bunda?Ayrıca ne olursa olsun,o benim arkadaşım.Ona böyle davranmazsın."Bu sefer eini direksiuon daha sert vurdu.Yerimde irikledim.
"Yeter lan bana savunma onu.O soktuğum çeneni kapat."Gözlerim git gide iri hal aldı.
"Benimle düzgün konuş." Öfkeyle bana bakıp gözlerini kapattı.
"Sus o zaman anladın mı sus."Tekrar yola baktı.
"İyi o zaman durdur arabayı."
Kaşlarını çatıp bana döndü.
"Ya durdur dedim."Bağırmamla fren yapıb durdu.Kapıyı açıp aşağa inerek sert şekilde kapattım."Ne yapıyorsun kızım bin şu arabaya!"Kollarımı göğüsümde birleştirip ters yöne doğru yürümeye başladım."Kime diyorum?"Peşimden gelip kolumdan tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
Fiksi Remaja'Çıkmaz' yazdığı halde. Israrla girdiğin sokağın adıdır AŞK.. Hikayede +18 ünsürlere yer verilecektir.