TANITIM

88.3K 1.6K 72
                                    

"Mara."

Dudaklarından firar eden kelimeyle bir müddet duraksadım ve kahverengi gözlerine çevirdim gözlerimi.

"Arapçanın bir lehçesinde mara eş ve hanım anlamına gelir. "

Gözleri gözlerimden bir türlü ayrılmazken bana doğru birkaç adım attı.

"Ben sen eşim ol istiyorum. Helalim ol istiyorum."

Titrek bir nefes verdi dudaklarının arasından ve bana doğru bir adım daha attı. Bu adımıyla beraber geriye doğru bir adım atıp az önceki mesafemizin kısalmasına izin vermedim. Bedeninin her iki yanında salınan ellerini bana uzatmamak için ellerini birleştirip sıkıca kavradığına şahit olduğumda sessizce onu izledim. Elimden daha fazlası gelmezdi. Benimle ilgili olan umutlarının biraz sonra nefesini kesip boğacaktım. Başka çarem yoktu. Olmazdı. Olmazdık.

"Mara..."

dedim o kelimeyi acıyla fısıldarken. Geçmişin acı hatıraları süzülürken anılarımdan birer birer boğazım düğüm düğüm olmuştu bile ama konuşmak zorundaydım. Zorundaydık.

"Annem beni Maram diye severdi. O zamanlar bilmezdim ama şimdi biliyorum anlamını. "

Gözlerimden bir damla gözyaşı döküldü.

"Mara hem mutluluk hem dert demek Korhan. Annem beni mutluluk olarak görmedi hiç. Bu yüzden severken de derdim dedi bana. "

Gözlerime hücum eden gözyaşlarının haddi hesabı yoktu. Elimin tersiyle gözlerimdeki yaşları sildim ve gözlerinin en içine bakarak mırıldandım.

"Annesinin derdim diye sevdiği birini sen nasıl karım deyip seveceksin Korhan? Nasıl? "

Hüküm hikayesindeki Hayat karakterinin hikayesidir. Onun hikayesi hepimizi üzdü. Bu yüzden ona hak ettiği değeri verebilmek için kalemimle buluşturmaya karar verdim. Zihnimde onlarca sahne dönüyor bu çiftimiz için. Bu küçük kısmı yazarken bile kalbim sızladı. Hayat gerçek. Dışarıda onlarca kadından sadece biri. Bu yüzden hem yazmak için sabırsızlanıyorum hemde kalbimin onun acısını kaldırabileceğimden emin olmadığım için ertelemek istiyorum. Bu arada hikayemizin ismi çok güzel değil mi? Aklımda başka bir şey vardı ama bu da bayağı güzel oldu. Wattpad'de bu isimli bir kurgu yok. Ben yokken umarım ismimin çalınmasına izin vermezsiniz. Size güveniyorum. Kpss çalışıyorum ve buraya dönmem uzun zaman alacak. Döndüğümde hepinizin burada olmasıyla dileğiyle... Allah'a emanet olun.






MARA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin