Αφού φάγαμε, πήγαμε πάνω για να βρούμε τι θα φορέσουμε για απόψε. "Χμμ... Λες να βάλω το κοντό, μαύρο φόρεμα με το άνοιγμα στη πλάτη και αν δω τον Zayn πουθενά να του τη πέσω?". Μου είπε και γω τη κοίταξα λίγο κάπως. "Το παίρνω ως όχι αυτό εε?" Μου είπε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικα. "Τι λες για μαύρο τζιν με τα σκισηματα και την άσπρη μπλούζα με τα ονόματα των αγοριών?". Μου είπε. "Οκευπ... Εγώ θα βάλω το ανοιχτόχρωμο μπλε τζιν μου με την γκρι μπλούζα που λέει 'They don't know about us...' ". Μόλις της το πα, με κοίταξε με γουρλωμένα τα μάτια. "ΞΈΡΕΙΣ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ THEY DON'T KNOW ABOUT US??". "Ναι! Ξέρω αγγλικά!". "Όχι μωρή! Είναι ο τίτλος ενός τραγουδιού των One Direction!!!". Έμεινα να τη κοιτάω... "Τιιιι..?!?! Δεν το ήξερα!!!". "Εμ... Τέλος πάντων! Τουλάχιστον ταιριάζει λίγο με το θέμα της βραδιάς..." Μου είπε και αρχίσαμε να ντυνόμαστε. Αφού έβαλα και τα μαύρα all star μου, πήγα να χτενισω τα μαλλιά μου. Τα ισιωσα και έκανα τη φράντζα μου. Έβαλα λίγο σκούρο κόκκινο κραγιόν, eyeliner και μάσκαρα. Κοίταξα το κινητό μου και η ώρα είχε πάει 17:23!!! Πόση ώρα φτιαχνομασταν?! Κατέβηκα στο σαλόνι και έκατσα στον καναπέ. Έβγαλα το κινητό μου για να δω κάτι ειδοποιήσεις στο Facebook. Στην ομάδα "Directioners" πολλά κορίτσια έστελναν φωτογραφίες τους και έγραφαν από κάτω "Έτοιμη για τη συναυλία!". Πριν προλάβω να κάνω τίποτε άλλο η Lily κατέβαινε τρέχοντας τις σκάλες και ήρθε από πίσω μου με το κινητό της στην εφαρμογή Retrica. "Smile Bae!!!" Είπε και χαμογέλασα. Σε δευτερόλεπτα εμφανίστηκε μήνυμα στην ομάδα από τη Lily...
Lily Z.M.: Έτοιμες!!!! :D
Emma DX: Κουκλαρες!!! :*
Lily Z.M.: Ευχαριστούμε και συ!!! :* <3
Emma DX: Ωω :3 Λοιπόν τα λέμε!! :*
Ξαφνικά, η Lily με τράβηξε και με έβγαλε από το σπίτι και με έβαλε σε ένα ταξί. Εε ναι δεν οδηγάμε... Μέχρι να φτάσουμε, με είχε πριξει!! "Λοιπόν, όταν θα πάμε, θα σου δείξω τον Zayn και σίγουρα θα τον λατρέψεις!!! Ο Liam είναι αρκετά γλυκούλης και... ο Harry είναι η φάση της υπόθεσης!!! Κάθε φορά είναι το επίκεντρο της σκηνής!! Μπορεί να τον δεις να κρατάει και καμιά μπανάνα...!!!". "Αχ οκευ οκευ! Απλά πάμε, να τελειώνουμε!" Της είπα και έστριψα το κεφάλι μου προς το παράθυρο. "Κάτσε να τους ακούσεις πρώτα και θα μου πεις μετά μωρή..!" Είπε και μου χαμογέλασε.
Φτάσαμε και πήγαμε να δώσουμε τα εισιτήρια για να περάσουμε. Μιλάμε... ΤΊΓΚΑ ΣΤΑ ΚΟΡΊΤΣΙΑ! Δεν προλάβαμε να πάμε μπροστά μπροστά και δεν μπορούσαμε να δούμε πολύ καλά. Αλλά απ'οτι είδα υπήρχαν γιγαντο-οθονες και θα τους βλέπαμε...
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.