Γυρισα πισω στο μπαρ και ειπα στους αλλους πως θα εφευγα γιατι ημουν κουρασμενος.
Πηγα στ'αμαξι και εβαλα μπρος. Η Audrey ηταν στο μυαλο μου ολη την ωρα και δακρυα ετρεχαν απο τα ματια μου οταν σκεφτομουν αυτο που της εκανα... Ειμαι πολυ μαλακας!! Δεν θα μπορεσω να το κρυψω και αυτο!
Εφτασα σπιτι και πηγα στο μπανιο να ριξω λιγο νερο στο προσωπο μου. Καθως κοιταχτηκα στον καθρεφτη εντοπισα ενα σημαδι πιπιλιας στον λαιμο μου. Οχι γαμωτο οχι!
Απο τον θυμο μου, εδωσα μια δυνατη μπουνια στον καθρεφτη και εσπασε. Το χερι μου ειχε λιγα αιματα αλλα δεν με ενοιαζε! Τα σκατωσα! Τα σκατωσα!!! Ειμαι μαλακας!
Πηγα στο σαλονι και επιασα το τασακι πανω στο τραπεζακι και το πεταξα με φορα κατω. Δεν αντεχω αυτο που κανω γαμωτο! Δεν το αντεχω!!
Μερια Audrey
Ο Harry δεν μου εχει τηλεφωνησει απο χθες το βραδυ που βγηκε εξω με τα παιδια... Ανησυχω...
Τις τελευταιες μερες φερεται λιγο περιεργα... Πφφ...
Η Jenny πολλες φορες τον ζηταει και πραγματικα τον αγαπαει πολυ. Αυτες τις μερες ομως δεν παταει σπιτι μου πια. Σπανια με παιρνει τηλεφωνο. Αργει να απαντησει στα μηνυματα μου... Αχ μα δεν μ'αγαπαει πια; Τι συμβαινει μεταξυ μας; Αποφασισα σημερα πρωι πρωι να παω να τον δω. Αρχισα με τα ποδια προς το σπιτι του και οταν εφτασα χτυπησα το κουδουνι.
Μετα απο λιγο ανοιξε και... Φορουσε ενα κασκολ... Μα δεν κανει πια και τοσο κρυο μες το σπιτι του... Κανει;
"Audrey; Τι εγινε;". Με ρωτησε.
"Μου ελειψες και... Ειπα να ερθω να σε δω..". Του απαντησα και τον αγκαλιασα σφιχτα.
Περασαμε μεσα και καθισαμε στον καναπε... Οχι αγκαλια... Οχι φιλι... Οχι σ'αγαπω... Τι εγινε;
"Harry... Σ'αγαπαω... Το ξερεις σωστα;".
"Ναι... Και γω σ'αγαπω αγαπη μου...". Μου ειπε και πηγα κοντα του και τον φιλησα απαλα στο στομα. Μα... Μια περιεργη γευση... Τι σκατα; Δεν ειναι ετσι το φιλι του!
"Harry... Επινες χθες; Πολυ;".
"Εε..ναι.. Γιατι ρωτας;".
"Χμ... Δεν ειχε ποτε τετοια γευση το φιλι σου... Γι'αυτο.". Του απαντησα και για λιγο με κοιταζε σαστισμενος.
"Σορρυ αγαπη μου. Απλα παρασυρθηκα.".
"Δεν πειραζειι. Απλα να προσεχεις!". Του ειπα και μου χαμογελασε γλυκα. "Εε.. Harry.. Παω λιγο στο μπανιο.". Του ειπα και ανεβηκα πανω.
Μολις μπηκα, παρατηρησα μια τεραστια ρογμη στον καθρεφτη και κομματια του να λειπουν. Τι σκατα; Αφου τελειωσα τη δουλεια μου ξαναπηγα σε κεινον.
"Εεε... Τι επαθε ο καθρεφτης;". Τον ρωτησα και εμεινε να με κοιταει με γουρλωμενα τα ματια.
".....ξεφυγε το χερι μου...". Μου απαντησε ξερα και του επιασα το χερι. Ειχε μερικα κοψιματα. Μα... Αποκλειεται να του ξεφυγε το χερι και να εδωσε μπουνια στον καθρεφτη ετσι απλα! Μα τι συμβαινει εδω περα; Περιεργη συμπεριφορα... Αποφευγει να με κοιταξει στα ματια... Αυτο το κασκολ μου τη σπαει υπερβολικα! Τον κοιταζω καπως περιεργα στα ματια, του αφηνω το χερι και τραβαω το κασκολ προς τα κατω.
"H-Harry...;".
"Audrey...".
"Harry τι ειναι αυτο;". Του ειπα με βουρκωμενα ματια.
"Audrey... Δεν...πφφ".
"Τι δεν; Δεν ειναι αυτο που νομιζω;; Ειναι μια πιπιλια!". Του φωναζα και ειχα αρχισει να κλαιω. Μα γιατι Harry; Γιατι;
"Σε παρακαλω συγχωρεσε με!".
"Μου...μου ειχες υποσχεθει τοσα πολλα! Μου ελεγες πως δεν υπαρχει αλλη! Καμια αλλη δεν θα αγαπουσες! Με ελεγες ζωη σου! Δεν σε ενοιαζαν οι αλλες! Μονο εμενα θα αγαπουσες...".
"Μα εσενα αγαπω.. Καμια αλλη! Ηταν απλα... Πφφ..".
"Δεν μπορω να ζησω σ'αυτο Harry... Θα ξαναγινει! Θα ξαναγινει γιατι εσυ εισαι διασημος! Εισαι ο Harry Styles! Αυτος που ολα τα κοριτσια θα αγαπουσαν! Μπορεις σημερα να τα τελειωσεις ολα... Και αυριο να εχεις ενα καινουριο παιχνιδι...". Του ειπα και εφυγα απο το σπιτι του.
Μα γιατι; Αυτη ηταν η αγαπη σου για μενα; Να τη βρασω!! Εγω σ'αγαπησα με ολη μου τη καρδια! Harry Styles, εισαι κοπανος!
ESTÁS LEYENDO
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.