Ετρεξα στη ντουλαπα να βαλω το κοντο, ασπρο, με λιγα ροζοπα σημεια φορεμα μου και να βαλω και τις ασπρες γοβες μου. Τι σκατα θα κανω θεε μου;; Τι τα θελα και γω τα ξενυχτια χθες;;
Αφού ντύθηκα έτρεξα στο μπάνιο. Έβγαλα το βαλιτσάκι με τα καλυντικα μου και έβαλα λίγη πούδρα, ένα ροζοπο κραγιόν, μάσκαρα, eye liner και λίγη καφέ σκιά. Έφτιαξα τα μαλλιά μου χοντρές μπούκλες και κοιταχτηκα στον καθρέπτη. Έτοιμη?
Κετεβηκα στο σαλόνι και πήρα το παλτό μου. Το φόρεσα και φώναξα την Lily η οποία είχε ήδη ετοιμαστεί. Εκείνη πήρε τηλέφωνο τον Zayn να έρθει να μας πάρει και μέσα σε πέντε λεπτά είχε φτασει. Μπήκαμε μέσα και έδωσε ένα τρυφερό φιλί στη Lily, στο στόμα. Πφφ... Αυτές οι γλυκές οι πράξεις πόσο με καταστρέφουν! Κοιτούσα έξω από το παράθυρο για αρκετή ώρα, όταν το αυτοκίνητο σταμάτησε και οι πόρτες άνοιξαν. Αφού βγήκα, πήρα το μικρό τσαντάκι στα χέρια μου και προχώρησα με τα παιδιά μέσα στην εκκλησία. Δίπλα της, υπήρχε ένα αρκετά μεγάλο κτίριο που λογικά εκεί θα γινόταν το τραπέζι. Καθίσαμε στις μπροστινες καρέκλες, όπου βρίσκονταν ο Louis, ο Liam, η οικογένεια του Niall και της Rene και κάποιο φίλοι τους. Ο Harry έλειπε... Πφφ...
"Κορίτσια ελάτε. Πάμε να δούμε τη Rene και τον Niall.". Είπε ο Zayn και τον ακολουθήσαμε σε ένα σπίτι με δύο διαμερίσματα λίγο πιο κάτω. Πήγαμε πρώτα στο πρώτο διαμέρισμα όπου βρισκόταν η Rene. Ήταν πανέμορφη! Το νυφικό της ήταν φανταστικό όπως και τα μαλλιά της που ήταν πιασμένα σε έναν ψηλό κότσο. Η κοιλίτσα της είχε μεγαλώσει και χαιρόμουν πάρα πολύ για εκείνη και τον Niall.
Αμέσως μετά, φύγαμε και πήγαμε στο δεύτερο διαμερίσματα, όπου βρισκόταν ο Niall. Χτύπησε ο Zayn το κουδούνι και η πόρτα άνοιξε...
"Harry...".
"Audrey...".
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.