Κεφάλαιο 32ο

378 41 0
                                    

Αφού τελείωσε η τελετή και τώρα η Rene και ο Niall, ήταν νεονυμφοι ήρθε η ώρα να πάμε στο τραπέζι. Εγώ κάθισα μαζί με τη Lily και τον Zayn, αλλά μια καρέκλα παραπέρα βρισκόταν ο Harry. Βαρέθηκα να με ακολουθεί γαμωτο! Ξαφνικά, σηκώθηκε από τη θέση του και ήρθε προς το μέρος μου. Όχι θεε μου, όχι...

"Έλα λίγο μαζί μου έξω. Σε παρακαλώ...". Μου είπε αλλά Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. Με έπιασε από το μπράτσο με λίγη δύναμη ώστε να μην πονάω και με τράβηξε έξω.

"Άσε με Harry! Άσε με σου λέω!". Του φωναζα και είχαμε τραβήξει τα βλέμματα πολλών ανθρώπων μέσα στην αίθουσα. Τελικά με πήγε έξω, πίσω από το μεγάλο κτίριο και με κόλλησε στον τοίχο εγκλωβιζοντας με με τα χέρια του στα διπλά από το κεφάλι και τη μέση μου.

"Audrey... Σε παρακαλώ άκουσέ με...".

"Να ακούσω τι Harry? Το πόσο καλύτερη είναι αυτή από μένα και το πόσο καλύτερα σε κάνει να νιώθεις στο σεξ? Εε?".

"Μην το ξαναπείς αυτό, γιατί είναι ψέμματα. Έγινε μια φορά πάνω που είχα πιει!".

"Και έτυχε να την αφήσεις και έγκυος!".

"Σου το ξαναπα... Η Taylor δεν είναι έγκυος! Αν ήταν θα είχε βουίξει όλο το Λονδίνο, μη σου πω και ολόκληρη η Ευρώπη!".

"Και πάλι, πηγές μαζί της...".

"Και δεν ένιωσα απολύτως τίποτα... Μόνο με σένα νιώθω ότι νιώθω... Πίστεψέ με... Σ'αγαπω... Εσύ, μ'αγαπας?".

"Ναι... Αλλά δεν θέλω να ξαναπληγωθω...".

"Δεν θα σε ξαναπληγωσω...".

"Όχι Harry. Όχι...".

"Αφού με αγαπάς και Σ'αγαπω... Γιατί μου το κάνεις αυτό?".

"Όχι...". Ήταν το μόνο που μπορούσα να πω, μιας και ένωσε τα χείλη μας και δεν πρόλαβα να συνεχίσω. Όχι... γαμωτο τόσα συναισθήματα! Άρχισε να με φιλά στον λαιμό και γω βογκουσα από ευχαρίστηση. Τα φιλιά του έφτασαν κοντά στο στήθος μου και ανατρίχιασα μόλις η γλώσσα του ήρθε σε επαφή με τη ρόγα μου.

"Harry...γαμωτο...". Έλεγα μέσα από τα βογκητα μου. Άρχισε να κατεβάζει τις τιράντες του φορέματος μου και μου φιλάγε τους ώμους. Είχε ήδη κατεβάσει το ντεκολτέ και το σουτιέν μου, οπότε το φόρεμα βρέθηκε στο έδαφος με μια μόνο του κίνηση.

"Harry τι σκατα?? Είσαι τρελός??".

"Για σένα, πολύ!". Μου είπε και στριφογυρισα τα μάτια μου. Άρχισε να με φιλά κατά μήκος του στομαχιου μου και τη κοιλιάς μου, μέχρι που έφτασε στο εσώρουχό μου. Με τα δόντια του, το τράβηξε προς τα κάτω και ανατρίχιασα στη θέα αυτής της εικόνας. Πραγματικά, δεν τον έχω ξαναδεί έτσι... Τόσο...παθιασμένο? Τόσο ερωτικό...? Τα μάτια του ήταν καρφωμένα στα δικά μου και ξαφνικά, το χέρι του βρέθηκε στο σημείο μου και με έτριβε απαλά. Με φιλούσε στον λαιμό και η αίσθηση ήταν φανταστική. Εγώ βογκουσα και μετά από λίγο, αποφάσισα να πάρω και γω μέρος στο 'παιχνιδι'. Ξεκουμπωσα το παντελόνι του και χαϊδευα τον καβάλο του πάνω από το μποξερακι του. Ήταν ήδη σκληρός και βογκουσε σιγανά μέσα από τα φιλιά του. Έφυγε για λίγο από πάνω μου και πέρασε τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και τον ένιωσα να μπαίνει μέσα μου. Άφησα ένα βογκητο να βγει από το στόμα μου και μουγκρισα. Μπαινοεβγαινε από μέσα μου αργά και απαλά και η ευχαρίστηση ήταν ακόμα πιο υπέροχη... Τα χείλη μας αχώριστα και μερικά 'Σ'αγαπω' ξέφευγαν απ'αυτα... Τον αγαπώ...ακόμα....

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now