Κεφάλαιο 45ο

402 39 4
                                    

Οι μέρες περνούσαν και η κοιλιά μου φουσκωνε ακόμα περισσότερο. Ο Harry έκανε σαν τρελός όλη την ώρα!! Audrey, προσεχε, μην πιεις καφέ, μην κουραστείς, μην μην μην! Οκευ, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που με προσέχει αλλά  καταντάει λίγο σπαστικό! Είναι πολύ ενθουσιασμενος!

Φτάσαμε στον πέμπτο μήναΕίμαστε έτοιμοι να μάθουμε τι περιμένουμε. Εγώ ξαπλωμένη στο κρεβάτι του ιατρείου και ο Harry να μου κρατά το χέρι! Το θέλει πολύ αυτό το παιδί όπως κι εγώ..!

"Τι λες να είναι?". Με ρώτησε καθώς περιμέναμε.

"Δεν έχω ιδέα... Απλά ελπίζω ναι είναι γερό και δυνατό!". Του είπα και μου χαμογέλασε.

Η γιατρός μπήκε μέσα με ένα χαμόγελο κρατώντας ένα χαρτί και μια φωτογραφία από τον υπέρηχο.

"Λοιπόν??". Ρώτησε ανυπόμονος ο Harry.

"Συγχαρητήρια! Είναι κοριτσάκι!". Είπε και το χαμόγελό του έλαμψε! Ήταν τόσο χαρούμενος και μαζί του ήμουν και γω!

[...]

Εδώ και δύο ώρες είμαστε στα μαγαζιά και αγοράζουμε κούνιες, ρούχα και άλλα παιδικά. Ο Harry τρελαίνεται γι'αυτα, φαίνεται στη χαζοχαρουμενη φάτσα του!!

Πολλά βλέμματα βρίσκονταν πάνω μας και Ένιωθα λίγο άβολα. Ίσως το κατάλαβε και πέρασε το χέρι του γύρω από τον ώμο μου και με φίλησε στο μάγουλο. Αν αυτό δεν είναι ευτυχία, τότε τι είναι?

8ος μήνας.

Βρίσκομαι στον 8ο μήνα μου και από στιγμή σε στιγμή μπορεί να έρθει η ώρα! Εγώ και ο Harry μένουμε πλέον μαζί στο σπίτι του ενώ η Lily με τον Zayn στο προηγούμενο δικό μου (Δηλαδή εκεί που εμένα αρχικά με τη Lily).

Οι μέρες κυλάνε ήρεμα. Μια μέρα, ο Harry έλειπε και ειχε πάει να πάρει μπανοφι καθόμουν μόνη μου βλέποντας τηλεόραση. Το κουδούνι χτύπησε και σηκώθηκα να ανοίξω. Ήταν η Taylor. Ωω θεε μου τι θέλει πάλι αυτή η κοπέλα?

"Taylor... Εμ, Γειά!". Είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα.

"Γειά σου Audrey... Ήρθα απλά να... να σου ευχηθώ. Πραγματικά τα έκανα χάλια όλα! Ζητώ συγνώμη...".

"Αχ Taylor, ναι. Τα έκανες όλα χάλια αλλά σε καταλαβαίνω. Είναι δύσκολο... Σε συγχωρώ για όλα!". Της είπα και άνοιξα τα χέρια μου να την αγκαλιάσω. Εκείνη μου χαμογέλασε και με αγκάλιασε. Ποιος θα το έλεγε πως εγώ και η Taylor θα αγκαλιαζομασταν?

Αφού Καθίσαμε λίγο και μιλήσαμε, κανονίσαμε για αύριο να βγούμε για καφέ οι δυο μας. Θα ήταν ωραίο να ξεφύγω λίγο από το σπίτι, χωρίς τον Harry και τα ΜΗ του φυσικά.

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now