Δεν άργησε πολύ να συνέλθει από το μικρό σοκ και ήρθε τρέχοντας δίπλα του. "Harry Harry Harry Harry!!!! Είσαι εδωωω!!!". Του είπε φανερά χαρούμενη. Η Lily ήταν τόσο ενθουσιασμενη και χαρούμενη που πραγματικά δεν είχα ξαναδεί αυτό το χαμόγελο στο πρόσωπό της! "Ναι εδώ είμαι! Εσύ είσαι η Lily?". Της είπε χαμογελώντας. "Ναι! Αχ ο Zayn? Οι άλλοι? Που είναι??". "Στο στούντιο. Πάμε τώρα με την Audrey, έλα και συ!". Της είπε και έμεινε με ανοιχτό το στόμα. "Να-να έρθω στ-στο στου-στουντιο σας?????". Είπε κοφτά. "Ναι καλέ. Πήγαινε ετοιμάσου και φεύγουμε!" Της είπα εγώ. "Οκευ!! Σας ευχαριστώ αγάπες!!" Είπε και μας αγκάλιασε. Ανέβηκε πάνω να ετοιμαστεί και έμεινα μόνη με τον Harry. "Λοιπόν, πως σου φάνηκε η Lily??" Τον ρώτησα με ένα χαμόγελο. "Χμμ... Καλή κοπέλα! Έρωτας με τον Zayn σωστά?". "Ναι... αλλά θέλω να ελπίζω πως απλά της αρέσει ως τραγουδιστής... όχι ερωτικά!". Του απάντησα. "Και γιατί όχι? Που είναι το κόλλημα?". Μου είπε εκείνος και εκείνη τη στιγμή κατέβηκε η Lily. "Έτοιμηη!!" Είπε και φύγαμε όλοι μαζί για το στούντιο.
Μετά από λίγο, αφού φτάσαμε μπήκαμε μέσα. Τα αγόρια μόλις μας άκουσαν ήρθαν στην είσοδο και η Lily ήταν έτοιμη να μας μείνει στα χέρια! "Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!". Τσιριξε και οι υπόλοιποι χαμογελαγαν. "Είσαι η Lily, εε?" Της είπε ο Zayn και πραγματικά φαινόταν έτοιμη να κλάψει! "Αχ ναι! Εγώ είμαι!". Είπε. "Χμμ...Zayn χάρηκα!" Της είπε και εκείνη χαμογέλασε. "Αχαμ... Ακουστά σε έχω!" Του είπε και εκείνος της έκλεισε το μάτι. Αφού μίλησε και με τους υπόλοιπους, αρχίσαμε τη δουλειά. Εγώ στο πιάνο και τα αγόρια τριγύρω. Η Lily καθόταν σε μια πολυθρόνα και μας κοίταγε. Αρχίσαμε με το Story Of my life, που είναι πραγματικά το ωραιότερο τραγούδι κατά τη γνώμη μου. "Audrey, μπορείς να το παίξεις στη κιθάρα?". Με ρώτησε ο Louis. "Εεμ... δεν είμαι και πολύ καλή. Δεν ξέρω... Θα το προσπαθήσω...". Τους είπα και ένα σατανικό χαμόγελο εμφανίστηκε στα πρόσωπα του Liam, του Louis, του Niall και του Zayn. "Θα σε μάθει ο Harry!" Είπε ο Niall και αμέσως κοιταχτηκαμε. "Εεεε..... από μένα οκ. Αλλά μπορεί να μην θέλει η κοπέλα. Μην τη πιέσουμε.". Είπε εκείνος. "Αααμμ.... και γω είμαι οκ..." απάντησα και τα σατανικα χαμόγελα των παιδιών έγιναν ακόμα μεγαλύτερα! Αχ τι σχεδιάζουν πάλι??
Αφού τελειώσαμε, καθίσαμε όλοι μαζί στον μεγάλο καναπέ και μιλούσαμε. "Λοιπόν, κορίτσια πρέπει να γνωρίσετε μια πολύ καλή μας φίλη!" Λέει ο Liam. "Αχαμ... Ωραία..! Πότε θα μας την γνωρίσετε?". Είπε η Lily. "Πφφ έχει τον άντρα της και δεν ξέρουμε ακριβώς πότε...". Είπε ο Zayn και ο Niall, κατέβασε το κεφάλι του. Αχ τι έχει? Ανησυχώ πολύ γι'αυτους γιατί πραγματικά τους αγαπάω! Εε φιλικά!!! Τους ξέρω λίγο αλλά τους νιώθω σαν οικογένεια. Σαν την οικογένεια που μου λείπει... Οι γονείς μου με την μικρή αδερφή μου, Jenny μένουν στην Ιταλία, ο τόπος καταγωγής της μητέρας μου. Είναι μακριά... Και μου λείπουν. Μένω Λονδίνο περίπου 2-3 χρόνια και πάω να τους δω σε γιορτές ή έρχονται εκείνοι σε μένα... Πφφ... "Audreeey...! Σου μιλάμε!" Μου είπε η Lily και διέκοψε τις σκέψεις μου. "Αχ ναι. Συγνώμη, σκεφτόμουν κάτι...". Τους είπα. "Οκ δεν πειράζει. Θες να παίξεις τώρα λίγο με τον Harry?" Μου είπε ο Niall. "Εε οκευ. Δεν έχω πρόβλημα.". Του απάντησα και σε δευτερόλεπτα είχαν φέρει τη κιθάρα του και τον έβαλαν να καθίσει σε μια μεγάλη πολυθρόνα και εμένα πάνω του! Ωχ... δεν θέλω να τον κάνω να νιώσει αμήχανα! Πφφ αμάν ρε παιδιά! Έβαλε το χέρι μου πάνω στις χορδές και πέρασε και το δικό του πάνω του. Ξαφνικά ένιωσα τη καρδία μου να χτυπάει σαν τρελή και το σώμα μου να ανατριχιαζει ολόκληρο! Άρχισε να παίζει κάποιες νότες και μαζί του άρχισα να μαθαίνω... Το τραγούδι ακουγόταν φανταστικό από τη κιθάρα αλλά δεν τα κατάφερνα καλά ακόμα μόνη μου. Είχαμε προωθεί τόσο πολύ που ήταν σαν να είχαμε ξεχάσει τους άλλους γύρω μας. Σαν να μην υπήρχε κανένας... Μόνο εμείς...
ESTÁS LEYENDO
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.