Κεφαλαιο 27ο

397 41 0
                                    

Σήμερα ειπα να βγω μια βολτα, έτσι λίγο να ξεχαστω. Η Lily με περιμενε με τον Zayn κάτω καθώς κουμπωνα το φερμουάρ στα μποτάκια μου. Κοίταξα τον εαυτό μου για μια τελευταια φορά στον καθρέφτη και κατέβηκα κατω.

"Ωω μα ποσο μου έλειψε να σε βλέπω έτσι, τόσο όμορφη!". Μου είπε η Lily και μου χάρισε ενα χαμογελο.

"Χμ... Θα συμφωνησω μαζι της Audrey. Είσαι πολύ όμορφη!  Λοιπον, πάμε;". Είπε ο Zayn και πήγαμε στ'αμαξι του.

Εγώ καθόμουν στα πίσω καθίσματα και κοιτουσα εξω απο το παράθυρο. Παιρνω μια βαθιά αναπνοή και ερχετε ενα άρωμα καρύδας, νομιζω, στα ρουθούνια μου, απο το αρωματικό του αυτοκινήτου. Αχ, αυτό το αρωματικό βανίλια στο αυτοκίνητο του Harry, θα είναι πάντοτε το αγαπημένο μου...

Το αυτοκίνητο σταματά και οι πόρτες ανοίγουν. Κοιταω για λίγο γύρω το μερος, πριν ανοιξω και γω τη πόρτα και παρατηρώ πολλά γνωστά σημεια... Παγκάκια , δεντρα... Όχι, όχι θεέ μου όχι!

Βρισκόμαστε στο παρκάκι που ειχαμε φιληθει πρωτη φορά με τον Harry! Ω θεέ μου, είπα να βγω μια βόλτα να ξεχαστω λίγο απ'αυτον και τώρα μπορω με μεγάλη ευκολία να θυμηθω κάθε στιγμη, κάθε κινηση, κάθε λεξη...

"Audrey, είσαι καλά;". Με ρώτησε η Lily.

"Ναι... Μια χαρά!". Απαντησα εγώ και αρχίσαμε να κάνουμε βόλτες στο παρκο.

Αχ, μα γιατί όλα πρεπει να μου τον θυμιζουν; Είναι λες και απο στιγμη σε στιγμή θα τον δω μπροστά μου... Νιώθω τη καρδιά μου να χτυπά γρήγορα και δυνατα στη σκέψη οτι θα μπορουσα να τον έβλεπα σ'αυτο το παρκο, έτσι όπως είμαστε τώρα...

Αλλά γρηγορα διωχνω τις σκεψεις μου και συνεχιζω να μιλαω με τα παιδιά ...


Χευ αγάπεςΈχω αρκετό καιρό να ανεβασω και αποφάσισα σήμερα! Είναι μικρό αλλά υγειαα :3 Λπον, άρχισα μια καινούρια ΑΓΓΛΙΚΗ ιστορία (Infinity //Ziam//) και θα το εκτιμούσα αν ριχνατε μια ματια. Υπενθυμιζω πως είναι αγγλική και είναι η πρωτη μου προσπαθεια να γράψω ξενόγλωσση ιστορία :D

Vote. Comment. Share. ❤

XOXO EVA

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now