Μετά από λίγη ώρα ένιωσα κάποιον να με σκουνταει. Ήταν ο Adam.
"Έλα φτάσαμε. Κοιμόσουν σε όλη τη πτήση! Κουρασμένη Εε?". Άρχισε να λέει γρήγορα και το κεφάλι μου πονούσε... πως καταφέρνει και λέει τόσα πολλά μέσα σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα??
"Αα.. σ'ευχαριστω που με ξύπνησες!". Του είπα και του χαμογέλασα.
"Αυτό έλειπε να σε άφηνα μέσα στο αεροπλάνο!". Είπε και γέλασα.
Κατεβηκαμε και με βοήθησε με τις βαλίτσες μου.
"Θες να σε πάω σπίτι σου?".
"Όχι θα πάρω ταξί.".
"Αυτό λέω κι εγώ. Να πάρουμε μαζί το ταξί και να σε πάω.".
"Αα... Οκευ!". Συμφώνησα μιας και βαριόμουν να περιμένω μόνη μου για ταξί. Είναι ωραία η παρέα του αλλά μιλάει πολύ...!
Μετά από λίγο, βρήκαμε ταξί και αρχίσαμε προς το σπίτι μου. Ξαφνιάστηκα από το γεγονός ότι μέναμε πολύ κοντά! Φτάσαμε σπίτι μου, πλήρωσα και με βοήθησε να πάω τις βαλίτσες μου στη πόρτα. Τον ευχαρίστησα με μια αγκαλιά και εκείνος μπήκε ξανά στο ταξί. Άνοιξα τη πόρτα. Βρήκα τη Lily, τον Zayn, τον Niall, τον Liam, τον Louis και τη Rene στο σαλόνι. Δίπλα από τη Rene ήταν ένα μωρουδιακο καλαθάκι! Θα έφεραν το μωρό! Μόλις με είδαν έτρεξαν όλοι πάνω μου και με αγκάλιασαν! Πόσο μου έλειψαν...!
"Αγάπη μου αγάπη μου αγάπη μου!! Πόσο μου έλειψες μωρό μου!!!". Μου είπε η Lily και με φίλησε στο μάγουλο.
"Και μένα μου έλειψες! Όλοι μου λείψατε!". Τους είπα και ένιωσα πραγματικά πως ήμουν σπίτι... Ήρθε και η Jenny μόλις με άκουσε και με έκανε μια μεγάλη αγκαλιά! Ακούμπησε το κεφάλι της στη κοιλιά μου και αγκάλιασε τα πόδια μου, όπως κάνει συνήθως γιατί είμαι πολύ ψηλότερη από εκείνη. Κάποια στιγμή απομακρυνθηκε απότομα. Ωχ...
"Audrey... εεεεεε... έχεις κάτι-...". Πήγε να πει αλλά η Lily της έκλεισε το στόμα και την πήρε αμέσως αγκαλιά γαργαλωντας την.
"Ωω κάποια μικρούλα θέλει παιχνιδάκια έτσι δεν είναι?? Έλα πάμε να παίξουμε!". Της είπε σώζοντας με.
"Λοιπόν, Audrey, έλα να δεις τον μικρό!". Μου είπε η Rene και με πήγε στο σαλόνι δίπλα από το καλαθάκι του. Ήταν πανέμορφος! Είχε τα μάτια του Niall καθώς και το χαμόγελό του! Ω θεε μου είναι απλά πανέμορφος!!
"Είναι πανέμορφος! Ίδιος ο Niall...! Κούκλος κούκλος! Να σας ζήσει!". Τους είπα και με ευχαρίστησαν. "Πώς θα τον πείτε?". Τους ρώτησα.
"Λέγαμε Jason.". Είπε ο Niall και τους χαμογέλασα. Ο Harry δεν ήταν εκεί.... Ξέρεις κάτι? ΚΑΛΎΤΕΡΑ! Δεν ήθελα να ήταν εδώ τώρα... Αλλά θέλω να τον δω... Πφφ Audrey σοβαρέψου!!! Δεν έχετε τίποτα πια μαζί! Δεν υπάρχει το μαζί πια! Είπε η εσωτερική μου φωνούλα... Πφφ...
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.