Κεφάλαιο 35ο

372 40 0
                                    

"Εγώ... Ναι. Θα πάω στη Νέα Υόρκη.".

"Χαίρομαι που το ακούω αυτό Audrey! Θα χρειαστεί να φύγεις σε μια εβδομάδα και θα κανονίσουμε εμείς για τα εισιτήρια σου.".

"Ευχαριστώ πολύ!". Απάντησα και έκλεισα το τηλέφωνο. Τελικά, θα πάω Νέα Υόρκη... μακριά από όλους και όλα...

Η Lily έλειπε, είχε πάει σε μια κοπέλα να της φτιάξει τα νύχια, οπότε κάθισα στον καναπέ μαζί με την κιθάρα μου... Άρχισα να παίζω το Story of me life, μιας και είναι το αγαπημένο μου, και το τραγουδούσα... Τα πάντα μου τον θύμιζαν... Ίσως τελικά να τον αγαπω ακόμα...

Ξαφνικά το κουδούνι χτύπησε και σηκώθηκα να ανοίξω. Μπροστά μου αντίκρισα τον Harry ο οποίος ήταν με μάτια κατακόκκινα...

"Harry...?".

"Audrey... θα φύγεις γαμωτο! Θα φύγεις!". Μου είπε και με αγκάλιασε σφιχτά. Με φίλησε στο κούτελο και άφησα ένα δάκρυ να κυλισει.

"Πρέπει να φύγω... Δηλαδή, με ρώτησαν πρώτα και δέχτηκα...".

"Γιατί θες να με αφήσεις...? Σ'αγαπω...".

"Κι εγώ σ'αγαπω...". Του απάντησα και με μιας ένωσαν τα χείλη μας. Το φιλί ήταν ζεστό και απαλό αλλά γρήγορα έγινε πιο άγριο. Πέρασε τα πόδια μου γύρω από τη μέση μου και με κάθισε πάνω στον πάγκο της κουζίνας. Άρχισα να νιώθω τη στύση του και κατάλαβα που θα πήγαινε το πράγμα. Αποφάσισα να πάρω τη κατάσταση στα χέρια μου και να παίξω εγώ τελικά πρώτη στο παιχνίδι. Κατέβηκα από τον πάγκο και τον οδήγησα κρατώντας το χέρι του, πάνω στο υπνοδωμάτιο. Τον έβαλα στο κρεβάτι και κάθισα πάνω του.

"Μωρό μου, μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που με ελέγχεις...". Μου είπε χαμογελώντας.

"Χαίρομαι...". Του απάντησα με ένα σατανικό χαμογελακι στο πρόσωπό μου.

Αμέσως, έβγαλα τη μπλούζα μου και εκείνος τη δικιά του. Όταν ήμασταν πλέον ολογυμνοι, είχα πια τη στύση του στα χέρια μου. Άρχισα αργά και σταθερά να κουνάω τα χέρια μου και άκουγα το βογκητο του..

"Audrey γαμωτο... το κάνεις τόσο καλά...".

"Μμ... ωραία...". Του απάντησα και αυτός με μια κίνηση με ξάπλωσε στο κρεβάτι. Είχε τον πλήρη έλεγχο τώρα... Ω θεε θεε μου!

"Τώρα είσαι δικιά μου...". Μου είπε και άρχισε να με φιλά στον λαιμό ενώ έτριβε το σημείο μου... Εγώ αναστεναζα συνεχώς καθώς βογκουσα. Ήταν τόσο ωραία η αίσθηση... Έβγαλε το κεφάλι του από τον λαιμό μου και με φίλησε απαλά στο στόμα... Ίσως και να ήταν ένα από τα πιο ερωτικά φιλιά μας... Τόσο φλογερό, σαν να φωνάζει σ'αγαπω... Έτσι όπως ήταν από πάνω μου, μπήκε μέσα μου και φώναξα λίγο γιατί ήταν ξαφνικό. Αμέσως δάγκωσα το κάτω χείλος μου και του χαμογέλασα. Μου ανταπέδωσε και άρχισε με αργές κινήσεις να μπαινοβγαινει μέσα μου. Βογκουσαμε και οι δύο μαζί, ώσπου τελειώσαμε... Ήταν κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά... Είχε μια άλλη αίσθηση... Κάτι ερωτικό, που να φωνάζει σ'αγαπω...

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now