Κεφαλαιο 28ο

365 40 8
                                    

Αφου τελειωσαμε τη βολτα μας γυρισαμε σπιτι μου. Ομως, εξω απο τη πορτα βρισκοταν ο Harry!!

"Harry...". Ειπα ψυθιριστα.

"Audrey...". Ειπε κι εκεινος αλλα μπορουσα να τον ακουσω ξεκαθαρα. "Audrey, ασε με να σου εξηγησω...".

"Οχι Harry! Φυγε! Δεν θελω να σε ξαναδω μπροστα μου! Φυγε!". Φωναζα και ηρθε προς το μερος μου και με χαιδεψε απαλα στο μαγουλο αλλα αμεσως τραβηχτηκα γιατι ενιωσα μια ανατριχιλα σε ολο μου το σωμα. Χωρις δευτερη σκεψη, τον προσπερασα και πηγα στο σπιτι. Καθισα στον καναπε και αρχισα να κλαιω.... Μα γιατι το κανει αυτο; Ας ειναι με την αλλην! Αλλα δεν θελω να ερχεται πια εδω γαμωτο!

4 μηνες αργοτερα

Ηδη νιωθω πολυ καλυτερα μιας και ο Harry δεν ερχεται πια σπιτι μου. Μεσα σ'αυτους τους μηνες εγιναν πολλα!!

Το παιδι που περιμενει η Rene ειναι αγορακι και... Ειναι του Niall! Δεν ηταν τοσο καλο νεο στην αρχη αλλα παραδεχτηκαν και οι δυο πως αγαπιοντουσαν και με αυτο που ειχε γινει με τον Michael και την αλλη κοπελα τον χωρισε η Rene και αποφασισε να παντρευτει τον Niall! Αυριο ειναι ο γαμος!

Η Lily και ο Zayn ειναι πλεον αρραβωνιασμενοι και τα πανε πολυ καλα μεταξυ τους... Αλλο ενα ζευγαρι χωρις προβληματα...

Τωρα, καθομαι στον καναπε μου και βλεπω τηλεοραση οταν ξαφνικα χτυπαει το κουδουνι.

Σηκωνομαι να ανοιξω και... Τι στο διαολο;;; Η Taylor Swift βρισκοταν εξω απο τη πορτα μου;;; Αχ μα τι στο καλο συμβαινει με τη ζωη μου;;;

"Γεια σου Audrey...".

"Εε..γεια σου Taylor...".

"Ηρθα να σου πω κατι.".

"Σε σχεση με τι; Να παρουσιασω τα EMA?".

"Χαχα εχεις πολλη πλακα. Τωρα καταλαβαινω γιατι ακομα σε κυνηγαει.".

"Τι εννοεις;".

"Ο Harry αγαπη μου. Με αφησε εγκυος. Πιστευω πως θα ηθελες να το ηξερες μιας και εισαι πρωην κοπελα του.".

"Ει-Εισαι εγκυος...με το παιδι του Harry;;;;".

"Ναι. Καλη σου μερα γλυκια μου!". Μου ειπε και εφυγε. Τι; Αυτη ηταν; Η Taylor; Και ειναι εγκυος με το παιδι του Harry; Οχι...Οχι θεε μου! Οχι!!

Απο τον θυμο μου πηρα το βαζο με τα λουλουδια που βρηκα διπλα μου και το πεταξα δυνατα κατω με αποτελεσμα να σπασει.

"Γιατι Harry;;; Γιατι;;; Αυτη ειναι η αγαπη σου;;; Να οριστε! Θα γινεις και μπαμπας! Θα σου πηγαινει ο ρολος του πατερα αλλα προσεχε αμα ειναι κοριτσι μη το πληγωσεις κι αυτο!! Σε μισω Harry! Σε μισω!!!". Φωναζα και επεσα με τη πλατη πανω στη πορτα και αρχισα να κλαιω με λυγμους...

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now