Κεφαλαιο 20ο

417 49 2
                                    

Τι κανω;! Μα δεν μπορω να τραβηχτω γαμωτο! Ποια ειναι;; Ξαφνικα, καταφερνω να ξεκουμπωσω απο πανω της και να την αντικρισω... Ε οχι...

"Taylor;!".

"Γιατι εισαι τοσο ξαφνιασμενος αγαπη μου; Σου ειπα πως θα γυρναγα πισω...!". Μου ειπε εκεινη.

"Φυγε! Φυγε Taylor! Δεν θελω τιποτα πια μαζι σου!". Της απαντησα και εκανα να φυγω αλλα μπηκε μπροστα μου και με φιλησε ξανα.

Να πω την αληθεια, παντα ειχαμε μια δυνατη χημεια μεταξυ μας αλλα η σχεση μας δεν βγηκε σε καλο.

Δεν ξεκολλησα τα χειλη μου απο πανω της! Εμεινα εκει ξανα! Ελα Harry! Σοβαρεψου! Δεν σου εχει λειψει καθολου ο τροπος που φιλαει! Ουτε τα ματια της! Μην σε πιανει κοροιδο! Μα τι λεω παναγια μου;;;

"Taylor γαμωτο ασε με!".

"Μα Harry... Σε θελω. Με θες. Που ειναι το προβλημα μωρο μου;;".

"Δεν σε θελω! Καταλαβε το!". Της ειπα και αυτη τη φορα εφυγα... Γυρισα πισω στο σπιτι και οι αλλοι ειχαν πεσει ξεροι. Εγω εβαλα ενα ποτηρι με βοτκα και καθισα στο μπαλκονι. Τι εκανα θεε μου...;;

[...]

Το πρωι εφτασε και γω ημουν ακομα στο μπαλκονι ξαγρυπνος. Το μονο που σκεφτομουν ηταν η Audrey... Η αγαπη μου... Ο ερωτας μου... Τι της εκανα θεε μου;; Μα δεν θα της το πω! Μια φορα δεν θα ειμαι ειληκρινης για να σωσω τη σχεση μας...

Οι ωρες περνουσαν... Και περνουσαν... Οι αλλοι ειχαν ηδη φυγει. Επιασα το τηλεφωνο μου και πηρα την Audrey...

"Καλημερα αγαπη μου!!!". Μου ειπε.

"Καλημερα ζωη μου... Ειναι η Lily σπιτι;".

"Οχι μονο η Jenny που κοιμαται ακομα. Τι εγινε;".

"Ε να.. Ελεγα να περασω μια βολτα να καθισουμε.".

"Ελα ελα!!".

"Ωραια! Τι ωρα;".

"ΤΩΡΑ!!".

"Σε 2' ειμαι εκει μωρο μου!!". Της ειπα, εκλεισα το τηλεφωνο και ετρεξα να ετοιμαστω. Σε μολις ενα λεπτο ημουν εξω απο το σπιτι της. Καθισαμε αγκαλια στον καναπε και βλεπαμε τηλεοραση. Την ειχα πανω μου και τη χαιδευα απαλα στο μπουτι.

"Σ'αγαπω...". Της ειπα σχεδον ψυθιριστα.

"Και γω ερωτα μου!". Μου ειπε και με φιλησε απαλα στα χειλη.

"Θα μ'αγαπας για παντα;". Την ρωτησα και με κοιταξε λιγο καπως.

"Μα τι ειναι αυτα που με ρωτας; Και βεβαια θα σ'αγαπω για παντα ζωη μου!!!". Μου ειπε και με φιλησε με παθος στο στομα.

Τι εκανα...;

When I looked your eyes... H.S. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora