Κεφαλαιο 11ο

541 54 0
                                    

Με πηρε ο υπνος στην αγκαλια του... Αυτος δεν εφυγε στιγμη απο διπλα μου. Ηταν παντα εκει.

Μετα απο λιγο ξυπνησα και βρηκα τον Harry να με κοιταει. "Ξυπνησες... Πως νιωθεις;". Με ρωτησε. "Πφφ... Καλα ειμαι...". Του απαντησα και μου εδωσε ενα φιλακι στο κουτελο. "Χαιρομαι...". "Αχ, μηπως πρεπει να ετοιμασουμε τα πραγματα;". Τον ρωτησα. "Μην ανησυχεις. Τα εχουμε ετοιμασει ολα με τη γιαγια σου. Και της μικρης και τα δικα μας.". Μου ειπε και σηκωθηκαμε. Πηγαμε στο σαλονι οπου η μικρη επαιζε με μια κουκλα της και οι βαλιτσες μας, μας περιμεναν στη πορτα. "Jenny...; Εισαι ετοιμη να φυγουμε;". Την ρωτησα εγω. "Νιι!". Ειπε και σηκωθηκε ορθια. Αποχαιρετησαμε τη γιαγια μου και αρχισαμε για το αεροδρομιο.

[...]

Αφου επιβιβαστηκαμε η μικρη αμεσως κοιμηθηκε. Η πτηση ηταν ευχαριστη και ημουν στην αγκαλια του Harry ολη την ωρα... Ειχαμε πει στους υπολοιπους να μας περιμενουν στο στουντιο κατα τις 20:00 και ελπιζω να μην καθυστερησουμε πολυ.

[...]

Επιτελους... Σπιτι μου σπιτακι μου! Η Jenny ηταν πολυ ενθουσιασμενη που θα ειναι μαζι μου και το χαμογελο της ηταν μεχρι τ'αυτια! Μπηκαμε ολοι στ'αμαξι κι αρχισαμε προς το στουντιο.

Φτασαμε και ο Harry ανοιξε τη πορτα. Μολις μας ειδαν, ολοι ετρεξαν καταπανω μας! "Ιιιιιιιι παιδιααα!!! Jenny!!!". Ειπε η Lily και μας αγκαλιασε. Τα αγορια ειχαν ενθουσιαστει παρα πολυ που θα ειχαμε τη μικρη μαζι μας και αυτο φαινοταν απο μακρια! Αφου η Jenny τους γνωρισε, καθισε να παιξει μαζι τους. Ναι, παιζανε... :'ρ Η Lily ηταν μαζι τους και γω μονη με τον Harry στη μια ακρη του σαλονιου. "Θες να παιξουμε κανα τραγουδι;". Με ρωτησε. "Πιανο ή κιθαρα;". Τον ρωταω εγω. "Πιανο για να μην δυσκολευτεις.". Μου απαντησε και πηγαμε στο πιανο χωρις κανενας να το καταλαβει! Και κλεφτες να εμπαιναν χαμπαααρι... Μου εβαλε να παιξω το Story of my life καθως εκεινος το τραγουδουσε... Εχει φανταστικη φωνη... Αχ...

Χευ αγαπες!! ❤❤ Ξερω, μικρο παρτ :\ Αλλα υγεια! ❤❤❤ Φιλακια :*

When I looked your eyes... H.S. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang