Κεφάλαιο 34ο

379 39 1
                                    

Μετά από λίγο, κατάλαβα πως πολλά βλέμματα ήταν καρφωμένα πάνω μας αλλά ακόμα κι έτσι, δεν με ένοιαζε...

"Πάμε να καθίσουμε...?". Με ρώτησε λες και διάβασε τις σκέψεις μου.

"Ναι... Ξέρεις Harry...". Του είπα καθώς ακόμα δεν είχα φύγει από την αγκαλιά του. "Εγώ σ'αγαπω ακόμα... Και πάντα θα σ'αγαπω... Αλλά εσύ είσαι ο Harry Styles... Πάντα θα φοβάμαι μήπως γίνει κάτι όπως αυτό που έγινε και γι'αυτο δεν θέλω να είμαστε ξανά μαζί..". Του είπα και χαιδεψε τα μαλλιά μου.

"Καταλαβαίνω... Σ'αγαπω πολύ...". Μου είπε και Καθίσαμε στις θέσεις μας.

Δεν είναι περίεργο που λέμε σ'αγαπω, κάνουμε έρωτα και δεν είμαστε μαζί...? Κι όμως, δεν αισθάνομαι πως θα πάει καλά η σχέση μας... Αν τελικά υπάρξει ξανά...

"Εει Audrey, που χάθηκες?". Μου είπε ο Niall και τον κοίταξα.

"Συγνώμη σκεφτόμουν κάτι...".

"Ή κάποιον...".

"Ναι...τι έγινε?".

"Έλα να χορέψουμε λίγο...". Μου είπε και σηκώθηκα.

Πήγαμε στη πίστα και αρχίσαμε να χορεύουμε.

"Λοιπόν, τι έγινε με τον Harry?".

"Τίποτα το ιδιαίτερο...".

"Ξέρεις ότι μπορείς να μου μιλήσεις γι'αυτο...".

"Ναι, δεν έγινε κάτι...".

"Οκευ...". Μου είπε και του χάρισα ένα χαμόγελο.

Αρκετή ώρα αργότερα, αφού τελείωσε και το τραπέζι, φύγαμε. Αφού φτάσαμε σπίτι, ανέβηκα στο δωμάτιό μου και κάθισα στο κρεβάτι. Τι θα κάνω...? Τον θέλω τόσο πολύ, αλλά είναι τόσο λάθος...

Μετά από 4 μήνες

Οι μήνες περνούσαν γρήγορα και η Rene ήταν ήδη στον 8ο μήνα της. Περιμένουν πως και πως το πολύτιμο αγοράκι τους...

Με τον Harry έχουμε να μιλήσουμε αρκετό καιρό... και καλύτερα δηλαδή, για να μπουν όλα σε μια σειρά πια...

Το τηλέφωνο χτύπησε... το σήκωσα και ήταν από τη σχολή μου.

"Ναι?".

'Καλημέρα Audrey. Ελπίζω να μην ενοχλώ αλλά έχω νέα να σου πω."

"Πείτε μου."

"Λοιπόν, σου έχουμε μια προσφορά. Μας πήραν χθες τηλέφωνο και έψαχναν στην Νέα Υόρκη κάποιον μουσικό για να τους βοηθάει στις συναυλίες τους. Είναι ένα απλό μικρό συγκρότημα που χρειάζεται βοήθεια. Μην ανησυχείς για τους One Direction, δεν έχουν καμία συναυλία για όσο εσύ θα χρειάζεται να λείπεις. Τι λες?".

"Εμ... δεν ξέρω...".

"Audrey, πρέπει να πάρουμε μια απάντηση τώρα για να ενημερώσουμε...". Τι θα κάνω θεε μου?? Δεν ξέρω τι πρέπει και τι θέλω να κάνω...

When I looked your eyes... H.S. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora