Άφησα τη βαλίτσα μου στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και έπεσα πάνω στο κρεβάτι. Τα λόγια του Harry τριγυρνάνε ακόμα στο μυαλό μου... Δεν υπάρχει περίπτωση! Δηλαδή, δεν θα το έκανε ποτέ! Να με παντρευτεί...?
Σηκώθηκα απότομα από τον ήχο του κινητό μου και είδα την οθόνη να γράφει 'Lily'. Το σήκωσα αμέσως και άκουσα τη φωνή της από την άλλη γραμμή.
"Τι έγινε? Έφτασες??".
"Ναι. Είναι όλα πολύ ωραία!".
"Χαίρομαι πολύ! Λοιπόν, καλή αρχή στη νέα σου δουλειά, ακόμα κι αν δεν είναι ακριβώς δουλειά, και να με παίρνεις κάθε μέρα!".
"Ναι, θα σε παίρνω κάθε μέρα...".
"Λοιπόν Αντε να ξεκ...".
"Ο Harry?". Οι λέξεις βγήκαν αυθόρμητα από το στόμα μου και έβριζα ξανά και ξανά τον εαυτό μου που ρώτησα.
"Ο Harry, θα μπορούσες να πεις καλά!".
"Τι εννοείς?". Συνεχίζω να ρωτάω...!!
"Πφφ... Είναι χάλια Audrey. Να γυρίσεις σύντομα γιατί δεν μπορεί μακριά σου και ξέρω πως ούτε εσύ μπορείς...".
"Αα... Ναι θα γυρίσω...".
"Θες να του πω κάτι?".
"...Όχι...". Απάντησα και το κλείσαμε.
Μα δηλαδή, πως γίνεται να νιώθει τόσα πολλά και γω να νιώθω πως δεν είναι αληθινά? Γιατί είσαι ηλιθια...! Είπε η εσωτερική μου φωνούλα και ειχε δίκιο... Ίσως να μην έπρεπε να δεχτώ τη πρόταση αλλά ήθελα τόσο πολύ να φύγω μακριά του...
Μετά από 3 βδομάδες
Τελείωσε για σήμερα η πρόβα και γύρισα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου. Ένιωθα έναν τρομερό πονοκέφαλο και το στομάχι μου πονούσε αρκετά με αποτέλεσμα να νιώθω συνεχώς ναυτία. Ήπια ένα ντεπόν αλλά τίποτα δεν μου περνούσε!
Ξαφνικά, εκεί που έβλεπα τηλεόραση, πετάχτηκα σαν ελατήριο και έτρεξα στο μπάνιο. Έσκυψα μπροστά από τη λεκάνη της τουαλέτας και έκανα εμετό. Τι με πείραξε? Ήπια ένα καφέ και πήρα δύο κουλουράκια για πρωινό, μεσημεριανό ένα σάντουιτς και το ντεπον...
Ξάπλωσα στο κρεβάτι με την ελπίδα να κοιμηθώ αλλά κάθε 1-1:30 ξυπναγα για να τρέξω στο μπάνιο. Έλεος! Τώρα βρήκα να αρρωστήσω κι εγώ??
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.