Κεφαλαιο 13ο

510 49 2
                                    

Οι φωνες της Jenny με εκαναν να πεταχτω απ'το κρεβατι. Ακουσα λιγο καλυτερα και καταλαβα πως ηταν γελιο... Γελαγε..; η Jenny; Πρωι πρωι σαν δαιμονισμενο;; Κατεβηκα κατω και την ειδα στα χερια του Harry που τη πειραζε.

"Καλημερα αγαπη!". Ειπε και μου εδωσε ενα φιλακι στο μαγουλο.

"Καλημεραα... Τι εγινε; Που ειναι η Lily και τι κανεις εδω;". Τον ρωτησα.

"Χμμ... Εχει βγει εξω με τον Zayn... Και εγω ειμαι εδω για να σας προσεχω! Δεν με θες;;;".

"1... Εξω με τον Zayn εε;; 2... Και βεβαια σε θελωωω..!! Απλα ξαφνιαστηκα!". Ειπα και του χαμογελασα γλυκα. Η μικρη μας κοιτουσε με ενα πονηρο χαμογελο ολη την ωρα και μου φαινεται πως καταλαβαινει πολλα...!

"Audleeeyy...!!". Φωναξε.

"Τι ειναι ζουζουνι μου;;". Τη ρωτησα.

"Σελω νινιτσαα!! (Αγκαλιτσα :ρ)". Μου απαντησε και την πηρα στην αγκαλια μου. Εβαλε το κεφαλι της διπλα στ'αφτι μου και κου ψιθυρισε.

"Τι κανεις με τον Harry;; Ειναι το αγολι σου;;".

Κοιταξα τον Harry ο οποιος ειχε καταλαβει τι μου ειχε πει και με ενα χαμογελο μου εκανε νοημα να της πω.

"Λοιπον... Ναι...! Ο Harry ειναι το αγορι μουυ...!". Της ειπα και αφησε ενα μικρο γελακι και αμεσως απλωθηκε ενα χαμογελο στο προσωπο της.

"Ωλαιααα!!!". Ειπε και την εβαλα στο παρκακι της. Καθισα στον καναπε μαζι με τον Harry. Αυτος ηταν καθιστος και γω ξαπλωμενη με τα ποδια μου πανω του καθως με χαιδευε απαλα.

"Σ'αγαπω...". Μου ειπε και μου χαρισε ενα γλυκο χαμογελο.

"Και γω... Το εχεις πει στους αλλους;". Τον ρωτησα.

"Οοοοχιι... Αλλα θα τους το πω... Εσυ; Το εχεις πει στην Lily;". Με ρωτησε και κεινος.

"Χθες με ρωταγε ολη την ωρα αλλα της ειπα πως θα της το πω σημερα... Τι θα γινει ομως;;".

"Τι εννοεις τι θα γινει;".

"Το ολο θεμα της...διασημοτητας... Δεν θα πεσουν να σε φανε που ειμαστε μαζι;". Τον ρωτησα.

"Ας πεσουν... Και τι θα γινει; Σου ειπα... Εσενα αγαπαω... Δεν με νοιαζει καμια Tailor Swift, Ariana Grande, Selena Gomez... Εγω μια θελω... Την Audrey Stones... Το καταλαβαινεις;;". Μου ειπε.

"Ιι γλυκακι μουυυ!!!". Του ειπα και τον φιλησα απαλα στο στομα.

Λιγο αργοτερα ανοιξε η πορτα και μπηκε η Lily με τ'αγορια.

"Γειαααα!!". Ειπε εκεινη καθως μας κοιτουσε λιγο περιεργα. Δηλαδη εκεινη που ηταν στην αγκαλια του Zayn... Εγω πως πρεπει να κοιταω;!

"Επ! Αδερφια και αδερφουλα ελατε λιγο εδω...!". Ειπε ο Harry και ολοι μαζευτηκαν γυρω μας.

"Τι εγινε;". Ρωτησε ο Liam.

"Λοιπον... Εγω και η Audrey... Ειμαστε μαζι!". Ειπε και ολοι μας κοιταγαν με γουρλωμενα τα ματια. Αμεσως αρχισαν να φωναζουν απο χαρα και να μας αγκαλιαζουν.

"Εε λοιπον... Εχουμε και μεις κατι να πουμε!". Ειπε ο Zayn και κοιταξε τη Lily...

Αζαπακια μουυ❤❤ Εχω κατι αιωνες να βαλω :'ρ Αχ ειμαι πνιγμενη στα μαθηματα και συνηθως μπαινω κατα το βραδυ και λιγο το πρωι αλλα προτιμω να περναω λιγο την ωρα μου στο youtube... :/ Πιστευω πως δεν αξιζει πολυ η ιστορια και εχω ξεμεινει απο ιδεες... Θελω τη γνωμη σας στα comments για την ιστορια μου και μπορει το βραδυ να γραφω κανα κεφαλαιο :ρ

Σας αγαπωωω!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now