Κεφάλαιο 31ο

371 43 0
                                    

Ο Harry ήταν τελικά στον γάμο. Φορούσε ένα μαύρο κουστούμι, με ένα άσπρο πουκάμισο και μια μαύρη γραβάτα.. Τα μάτια του ήταν καρφωμένα πάνω μου και τα χείλη του ήταν ελαφρώς ανοιχτά όπως και τα δικά μου. Το σώμα μου είχε ανατριχιασει μόνο και μόνο στο άκουσμα της φωνής του... Μου είχε λείψει τόσο πολύ, ακόμα κι αν τον είδα χθες βράδυ...

"Πε..περάστε....". Είπε κοφτά και περάσαμε όλοι από δίπλα του, αλλά όταν πήγα να τον προσπεράσω εγώ, με έπιασε από το μπράτσο και με κόλλησε πάνω στη κλειστή πόρτα.

"Harry...". Είπα βογκωντας και φάνηκε να του αρέσει.

"Μωρό μου, μου έχει λείψει πολύ η γλυκιά σου φωνούλα και το άρωμα σου... Σε παρακαλώ, άσε με να σου εξηγήσω...". Με παρακάλεσε αλλά δεν είχα σκοπό να ακούσω τα παραμυθάκια του.

"Όχι. Τώρα με συγχωρείς αλλά πρέπει να πάω να δω τον Niall.". Του απάντησα και τον έδιωξα από πάνω μου. Αναστεναξε αλλά δεν έκανε καμία απολύτως κίνηση.

Πήγα μέσα στα παιδιά και μόλις είδα τον Niall ετρεξα πάνω του και τον αγκάλιασα.

"Niall μου, πόσο χαίρομαι που ήρθε επιτέλους αυτή η μέρα...! Θα γίνεις και πατέρας τώρα...".

"Ωω Audrey, σ'ευχαριστω πολύ αλλά εγώ χαίρομαι περισσότερο που βρίσκεσαι εδώ τώρα.". Μου απάντησε και συνέχισε. "Παιδιά μας αφήνετε λίγο μόνους?". Είπε και οι υπόλοιποι βγήκαν έξω κλείνοντας τη πόρτα πίσω τους.

"Γιατί τους είπες να φύγουν?". Τον ρώτησα και έβαλε τα χέρια μου στις χούφτες του.

"Audrey, ο Harry πεθαίνει για σένα... Δωσ'του άλλη μια ευκαιρία αγάπη μου...".

"Όχι, Niall. Βαρέθηκα να πονάω για κείνον. Αν τον αφήσω να ξαναμπεί στη ζωή μου και να με κάνει να τον ξανά ερωτευτώ, θα καταστραφώ ολοκληρωτικά.".

"Είναι ακόμα στη ζωή σου, βασικά είναι η ζωή σου, ποτέ σου δεν σταμάτησες να είσαι ερωτευμένη μαζί του και είσαι ήδη κατεστραμενη μακριά του. Το καταλαβαίνω αυτό, μην μου φέρεις αντίρρηση.". Μου είπε και έσκυψα το κεφάλι και άφησα ένα δάκρυ να κυλισει.

"Μην κλαις σε παρακαλώ... Έλα, δεν πειράζει αν δεν θες. Απλά να ξέρεις πως αυτός ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για σένα και συ είσαι φτιαγμένη γι'αυτον.". Μου είπε καθώς μου σκούπισε το δάκρυ μου και μου έδωσε μια αγκαλιά. Βγήκα έξω με τους άλλους και πήγαμε να περιμένουμε στην εκκλησία. Ο Harry καθόταν λίγες καρέκλες δίπλα από μένα. Λυπομουν λίγο, μιας και δεν θα ήταν δίπλα μου να μου κρατάει το χέρι και να μου λέει πως με αγαπά... Κούνησα το κεφάλι μου για να διώξω τις σκέψεις μου και τότε έφτασε ο Niall με τη Rene... Ήταν τόσο ευτυχισμένοι μαζί... Η τελετή άρχισε...

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now