Ετοιμαστηκαμε και εκεί που πήγα να φύγω με τράβηξε από το χέρι.
"Μ'αγαπας?".
"Τι..?". Τον ρώτησα.
"Μ'αγαπας??".
"Εγώ...Πφφ...".
"Πες μου... δεν με αγαπάς?".
"Και βέβαια σ'αγαπω...".
"Τότε γιατί δεν θες να είμαστε ξανά μαζί? Σε θέλω στη ζωή μου! Σε χρειάζομαι!".
"Harry... Απλά, όχι. Σε παρακαλώ. Και αυτό που έγινε τώρα ήταν λάθος... μεγάλο Μάλιστα!".
"Εμένα μου αρέσουν τα λάθη μας, μωρό μου...". Μου είπε και άρχισε να με φιλά στον λαιμό. Άφησα ένα μουγκρητό να βγει από το στόμα του και Ένιωθα το χαμόγελό του πάνω στο δέρμα μου.
"Harry...Εγώ...δηλαδή, εμείς δεν... δεν γίνεται να είμαστε ξανά μαζί...".
"Γιατί Audrey? Γιατί? Μήπως παίζει κάτι με κάποιον άλλον???". Μου είπε και με κοίταζε θυμωμένα καθώς το πράσινο των ματιών του, χάθηκε και ο θυμός ήταν το μόνο που μπορούσα να διακρίνω σ'αυτα.
"Όχι αγάπη μου! Όχι βέβαια!". Του είπα και έβαλα τα χέρια μου στο πρόσωπό του και τον χαϊδευα απαλά. Ένα χαμόγελο απλωθηκε στα πρόσωπά μας και τότε κατάλαβα πως...τον είπα αγάπη μου...
"Σ'αγαπω... Και ας μην είμαστε μαζί... Αλλά υποσχεσου μου, πως θα με αγαπάς...". Μου είπε.
"Στο υπόσχομαι... και συ υποσχεσου μου...".
"Εγώ έχω υποσχεθεί εδώ και καιρό μωρό μου...". Μου είπε και χαμογέλασα.
Πήγαμε ξανά πίσω στην αίθουσα και Καθίσαμε στις θέσεις μας.
"Τι σου έλεγε τόση ώρα μωρή?". Με ρώτησε η Lily.
"Τίποτα...". Της απάντησα..
"Τι τίπο... Κάνατε σεξ!!!". Είπε ψιθυριστα αλλά φαινόταν νευρική.
"Σκασε!!!". Της είπα με τον ίδιο τρόπο και ξεφυσιξε.
"Καλά μωρή... στην εκκλησία?". Είπε με ένα πονηρό χαμόγελο και ήταν έτοιμη να σκάσει στα γέλια.
"Πφφ...".
"Τον αγαπάς?".
"Πολύ... Αλλά δεν θέλω να ξαναγίνουμε όπως πριν γιατί μπορεί να γίνει πάλι το ίδιο...".
"Καλά... Αλλά είναι τρελός για σένα Audrey... Να το θυμάσαι αυτό...".
"Ναι NIALL!". Της είπα και γελάσαμε χαμηλόφωνα.
Ξαφνικά, πολλά ζευγάρια σηκώθηκαν να χορέψουν όπως και η Rene με τον Niall και η Lily με τον Zayn. Εγώ καθόμουν στο τραπέζι και έπινα λίγο λίγο τη σαμπάνια μου. Το χέρι του απλωθηκε μπροστά μου και μου χαμογελουσε.
"Χάρισε μου έναν χορό... Παρακαλώ...". Μου είπε και του έδωσα το χέρι μου.
Με καθοδήγησε μαζί με τα άλλα ζευγάρια και πέρασα τα χέρια μου στο σβέρκο του ενώ εκείνος κοντά στους γοφούς μου. Χορεύαμε για ώρες αγκαλιά και γω είχα το κεφάλι μου στο στερνο του και άκουγα τη καρδία του που χτύπαγε δυνατά...
"Σ'αγαπω...". Μου ψιθύρισε.
"Και γω...". Του είπα και με έσφιξε στην αγκαλιά του...
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.