Ίσα που με είχε πάρει ο ύπνος και ένιωσα το σώμα του να κινείται. Αμέσως άνοιξα διάπλατα τα μάτια μου και αντίκρισα το πρόσωπό του... Πόσο μου είχε λείψει αυτή η γλυκιά φατσουλα... Σοβαρέψου...
"Audrey?". Είπε με την βαριά φωνή του.
"Γειά σου Harry...".
"Γύρισες? Πότε? Γαμωτο μου έλειψες τόσο πολύ!".
"Και μένα αγάπη μου...".
"Αγάπη σου? Άλλαξε κάτι?". Είπε με ένα χαμόγελο...
"Εμ, ναι. Απλά μου έλειψες... πολύ...!".
"Και μένα μου έλειψες. Σ'αγαπω...". Είπε και μου χαμογέλασε. Και γω τον αγαπάω πολύ και είμαι έτοιμη να πάμε παρακάτω...μαζί... Δεν με νοιάζει πια αυτό που έγινε με την Taylor... Ξέρω πως με αγαπά και τον αγαπώ...
"Και γω σ'αγαπω...".
"Θέλω να είμαστε όπως παλιά... Σε παρακαλώ...".
"Και γω θέλω, αλλά σε παρακαλώ, δώσε μου λίγο χρόνο... Έχω πολλά πράγματα να φτιάξω...".
"Αα... Ναι και βέβαια...". Μου είπε και φάνηκε πως Στεναχωρηθηκε αλλά πραγματικά έπρεπε να διαλέξω τι θα κάνω... τι θα κάνω?
Μετά από 3 μήνες
Πφφ, η εγκυμοσύνη έχει αρχίσει να φαίνεται πολύ! Πλέον το ξέρουν όλοι εκτός του Harry που σπάνια θα μιλήσουμε... Μου λέει πως παχύνει... Ευχαριστώ πολύ για την ειλικρίνειά σου...!! Το παιδί τα πάει μια χαρά... ευτυχώς υπάρχει κάτι που πάει καλά σ'αυτη τη ζωή...
Θα πηγαίναμε για ψώνια με τη Lily, για να πάρω κανα ρούχο εγκυμοσύνης! Κάποιες μπλούζες μου, είναι ήδη σφιχτες και δεν θέλω να τις χαλάσω. Μπήκαμε σε ένα μαγαζί με ρούχα για εγκύους και πολλά βλέμματα ήταν κολλημένα πάνω μου... σκατα σίγουρα θα με ξέρουν!
Αφού ψωνίσαμε, γυρίσαμε σπίτι και έπεσα αμέσως για ύπνο!
Το επόμενο πρωί
Καθόμουν στον καναπέ και έβλεπα τηλεόραση. Κάποια στιγμή έβαλε διαφημίσεις... ωραία!
"Συγκλονηστικα νέα!! Η Audrey Stones, πρώην κοπέλα του Harry Styles, έγκυος! Φωτογραφίες από μαγαζί με ρούχα για εγκύους και η φουσκωμένη κοιλιά της!".
Καταστραφηκα...
Αυτό για την Anthi_Styles !! ♡♡♡
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.