3 μήνες αργότερα
Κάθομαι δίπλα της με τη Sophie στην αγκαλιά μου. Ακόμα να ξυπνήσει το μωρό μου, η λατρεία μου, η ζωή μου... Μου έχει λείψει η γλυκιά της φωνή, τα λαμπερά της ματάκια... Κάθε μέρα τη φιλώ απαλά στο στόμα. Μου έχουν λείψει ακόμα και οι γκρινιες της!
Ξαφνικά, τα μάτια της άρχισαν να πεταριζουν. Τα χείλη της άνοιξαν λίγο και γύρισε το κεφάλι της προς το μέρος μας.
"Audrey? Μωρό μου είσαι καλά??". Τη Ρώτησα ανησυχος και εκείνη κοιταξε στην αγκαλιά μου που κρατούσα τη Sophie.
"Η.. Sophie...?". Ρώτησε με αδυναμία στη φωνή της αλλά κατάφερε να μου χαρίσει ένα χαμόγελο.
"Ναι. Έλα να σε σηκωσω να τη πάρεις αγκαλιά.". Της είπα αλλά σηκώθηκε από μόνη της. Με κοίταξε και της έδωσα τη Sophie στην αγκαλιά της.
"Έχει τα μάτια σου...". Είπε με ένα χαμόγελο.
"Ναι... Είναι ίδια εσύ.". Της ειπα και χαμογέλασε, αλλά γρήγορα το έχασε.
"Έχασα πολλά?".
"Όχι. Πολλές φορές την αφηνα στη Lily για να έρχομαι τα βραδιά. Ο Zayn τη προσέχει σαν τα μάτια του. Και τη Lily και τη Sophie.".
"Χαίρομαι... Βρήκες κάποια αλλη?". Είπε και τη κοίταξα με γουρλωμενα τα ματια.
"Είσαι τρελή? Όχι βέβαια! Εσένα αγαπάω μονο και το ξέρεις!". Της είπα και μου χαμογελασε.
"Και γω σ'αγαπω.". Είπε και τη φιλησα απαλά στο στόμα.
"Πως νιώθεις;".
"Τι εννοεις;".
"Εννοώ, τώρα που έχουμε μια... Οικογένεια...".
"Είμαι πολύ χαρούμενη πραγματικά αλλά λυπάμαι που έχασα τους πρώτους μήνες...".
"Δεν πειράζει μωρό μου.". Της είπα και μου χαμογέλασε. Η Sophie τη κοιτούσε μες τα ματια... Ηταν τόσο ομορφο να τις βλέπω μαζί...
18 χρόνια αργότερα
Σήμερα είναι τα 18α γενέθλια της Sophie. Μεγάλωσε παρα πολύ γρήγορα... Πραγματικα δεν κατάλαβα ποσο γρήγορα περασαν τα χρόνια. Ποτε ηταν μικρο κοριτσάκι και τώρα, γιορτάζουμε όλοι μαζί τα 18α γενέθλιά της. Έχει το αγόρι της, τον Mike, που της φέρεται άψογα! Αγαπιούνται πολύ... Εγώ με την Audrey παντρευτηκαμε πριν αρκετά χρονια...
"Harry, έλα να με βοηθησεις!". Φώναξε η Audrey απο τη κουζίνα.
"Έρχομαι αγάπη.". Της φωναξα και πήγα στο μέρος της. Προσπαθούσε να φτάσει τα κεράκια στο πανω ράφι και χαμογελασα.
"Θα κάθεσαι να με κοιτας ή θα με βοηθησεις;". Είπε και μου χαρισε ενα χαμόγελο. Της έδωσα τα κεράκια που σχημάτιζαν τον αριθμο 18 και τη φιλησα απαλά στο στόμα. Τα έβαλε πανω στη τούρτα της Sophie που έγραφε 'Happy Birthday Sophie!' και τα άναψε. Πηγαμε μαζί στο σαλονι οπου βρίσκονταν οι φιλοι στης Sophie, συγγενείς και φιλοι δικοί μας και της Audrey. Μαζευτηκαμε όλοι γύρω της και της τραγουδουσαμε το τραγούδι των γενεθλίων. Ο Mike ηταν δίπλα της κρατωντας το χερι της. Έσβησε τα κεράκια και ολοι χειροκροτουσαν. Την αγκαλιασα και τη φιλησα στο μάγουλο λέγοντάς της στο αφτί...
"Χρόνια σου πολλά αγάπη μου. Είμαστε όλοι τόσο χάρουμενοι για σένα. Σε αγαπάμε πολύ μωρο μου.".
"Αχ μπαμπα... Κι εγώ σας αγαπώ ολους! Είσαι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου!". Μου απάντησε δίνοντάς μου ενα φιλί στο μάγουλο.
Αμέσως στράφηκε προς τον Mike ο οποίος τη πήρε αγκαλιά και τη φίλησε στο στόμα. Τα παιδιά μαζεύτηκαν γύρω μου...
"Φιλέ, η κόρη σου φιλιεται με τον Mike!". Είπε χιουμοριστικα ο Louis.
"Μονο μια φορά του έδωσα μπουνια, τη πρωτη. Είναι πραγματικα αγαπημένοι.". Απαντησα.
"Δεν το περιμενα να φτανατε ως εδώ με την Audrey, πραγματικα!". Είπε ο Zayn.
"Ναι, ουτε εγώ...! Αλλά για δες, εκεί που έλεγα οτι ποτε δεν θα είχα δυο γυναίκες στη ζωή μου, τώρα έχω... Και τις αγαπώ υπερβολικά πολύ!". Ειπα και τα παιδια με αγκάλιασαν.
Καθε ιστορία έχει ενα τέλος. Ενα καλό ή ενα κακο τέλος. Αλλά η δικιά μας ιστορία δεν έχει τελειώσει και δεν θα τελειωσει ποτε... Γι'αυτο, ως Harry Styles, έχω να πω πως πραηματικα όλα αυτά που έζησα ηταν απλα μαγικά... Ευχαριστώ, Audrey...❤
Cupcakes!❤ Η ιστορία τελειωσε:'( αχνεε❤ λοιπον, ελπίζω να σας άρεσε! Δεν θα υπάρξει συνέχεια αλλά δεν πειράζει γιατι εγώ θα συνεχίσω να γράφω ιστορίες :3 (γνωστή τρελή❤) Αν θέλετε ριξτε μια ματια και στις αλλες ιστορίες μου❤
All the love❤
Xoxo Eva❤
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.