Ο ηλιος εκανε την εμφανιση του και αρχισε να παιζει με τα ματια μου μεσα απο τα φυλλα των παραθυρων. Μολις ανοιξα τα ματια μου, ειδα τον Harry να με εχει στην αγκαλια του καθως κοιμαται. Αμεσως ενα χαμογελακι εμφανιστηκε στο προσωπο μου και κουνηθηκα λιγο πιο κοντα του ακουμποντας το κεφαλι μου πανω στο στερνο του, να ακουω τη καρδια του... Μολις που προλαβε να με παρει ξανα λιγο ο υπνος, ακουσα χτυπηματα στη πορτα του δωματιου. Εβγαλα το χερι του Harry απο πανω μου προσεκτικα μην τον ξυπνησω και σηκωθηκα να δω ποιος ειναι. "Ελα γιαγια...". "Αχ Audrey... Σας ξυπνησα;; Πρεπει να φυγουμε σε λιγη ωρα. Ετοιμασου και αν θελει να ερθει και ο Harry.". Μου ειπε και κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου. Σημερα ηταν η κηδεια... Πφφ... Εκλεισα τη πορτα ξανα και πηγα στο κρεβατι. "Harryy... Harry ξυπναα...". Του ελεγα καθως τον σκουνταγα ελαφρα. Αρχισα να του χαιδευω τα μαλλια και κεινος χαμογελασε. Αχ τι γλυκουλης που ειναιι... Σοβαρεψου Audrey...! Ανοιξε τα ματια του και με κοιταγε. "Καλημεραα...!". Του ειπα εγω. "Καλημερα αγαπη!". Μου ειπε εκεινος και χαμογελασαμε και οι δυο. Αχ με ειπε αγαπηη..!! Πωπω εχω μεγαλο προβλημα... "Πρεπει να ετοιμαστω γιαα... Τη κηδεια... Εσυ θα ερθεις; Αν δεν θες ειναι οκε-..". "Θα ερθω! Σιγα μην σ'αφησω μονη σου! Αλλα η Jenny;". Μου ειπε. "Θα την παμε σε μια ξαδερφη μου και θα τη προσεχει.". Του απαντησα και σηκωθηκε απο το κρεβατι. Πηγα να βγω για να ντυθει. "Πφφ... Μην φυγεις!". "Γιατι;; Πως θα ντυθεις;;". Τον ρωτησα εγω."1, ειμαι ο Harry Styles... Τοσες με εχουν δει! Στη κολλητουλα μου θα ντραπω;; 2, θελω να μου πεις γνωμη!". Μου απαντησε και μου χαρισε ενα γλυκο χαμογελο. Αχ πως να του αντισταθεις;; "Χμμ... Οκευ!". Του απαντησα και εβγαλε δυο μαυρες μπλουζες. Η μια ηταν μια τρια κουμπια στον γιακα και η αλλη μια μικρη τσεπη πανω, στο στηθος. Αμεσως μετα εβγαλε και ενα μαυρο πουκαμισο. "Τι λες;; Τι να βαλω;;". Με ρωτησε. "Χμμ.. Θα ελεγα το πουκαμισο αλλα αν προτιμας πλουζα, αυτη με την τσεπη..!". Του απαντησα και μου χαμογελασε. "Ωραια λοιπον! Θα βαλω το πουκαμισο με ενα μαυρο, τζιν παντελονι και το παλτο μου.". Ειπε και εβγαλε τη μπλουζα του. Ειχε κατι κοιλιακους... Ωχ παναγια μου! Αυτα τα τατουαζ... Η πεταλουδα στο στηθος... Αχ δεν μπορωω...! Εβαλε το παντελονι του και το πουκαμισο του και γυρισε να με κοιταξει χαμογελωντας. "Λοιπον;;;". Με ρωταει. "Χαχα χαζουληη...!!! Εχεις βαλει τα κουμπια λαθος!". Του ειπα. "Πφφ... Φτιαξτα μου λιγοο!". Μου ειπε. Ιιιι να του φτιαξω το πουκαμισο;! Ωχ ωχ ωχ ωχ ωχ!! Πηγα προς το μερος του και του ξεκουμπωσα το πουκαμισο. Μετα αρχισα απο την αρχη να του το κουμπωνω σωστα. Αχ..........μα γιατι αναστεναζω τοσο πολυ τελευταια;; Τελος παντων, του εφτιαξα το πουκαμισο και μου χογελασε. "Εσυ τι θα βαλεις;". Με ρωταει. "Εεμ... Το μαυρο κολαν μου και μια μαυρη μπλουζα...;". Του απαντησα. "Οκευ. Βγαινω για να ντυθεις.". Μου λεει. "Αμμ... Harry... Ξερεις, δεν ντρεπομαι στον κολλητουλη μου... Οπως δεν ντρεπεσαι εσυ σε μενα, δεν ντρεπομαι εγω σε σενα. Αν θες...μεινε.". Του ειπα. "Audrey... Ξερω πως νιωθεις αβολα...". "Οχι, καθολου. Σου ειπα δεν με πειραζει.". Του ειπα και καθισε στο κρεβατι να με κοιταει. "Οκευ...". Ειπε. Εβγαλα το κολαν μου, μια μαυρη μαλλινη μπλουζα και μια βελουδενια. "Λοιπον, ποια να βαλω;". Τον ρωτησα. "Χμμ.. Την βελουδενια...!"."Ωραια, θενξ!". Του ειπα και εβγαλα τις πιτζαμες μου με αποτελεσμα να μεινω μονο με τα εσωρουχα πραγμα που δεν με πειραζε αλλα οσο να'χει ενιωθα λιγο αβολα. Ειχε κολλησει τα ματια του πανω μου... "Εεεε... Audrey...εχεις τατου;;;". Με ρωτησε εκπληκτος οταν ειδε το μικρο τατουαζ μου κατω στη κοιλια. "Ναι...". Του ειπα και ηρθε πιο κοντα... "Love...is..in..the air... Ωραιο!". Μου ειπε και χαμογελασε. "Ωωω θενξ γλυκ! Τα δικα σου ομως ειναι φανταστικααα....! Λατρευω τη πεταλουδα στο στηθος σου!". Του απαντησα. "Θενξ αγαπη. Ελα ντυσου τωρα μη μου κρυωνεις!". Μη...μη του κρυωνω;! Αχ μα γιατι μου λεει τετοια μερα που'ναι;; Ντυθηκα και βγηκαμε εξω. Πηγαμε στο σαλονι οπου βρισκοταν η Jenny με τη γιαγια μου και περιμεναμε τη ξαδερφη μου να ερθει να προσεχει τη μικρη. Αφου ηρθε αρχισαμε προς το νεκροταφειο...
**********
Αφου ολα τελειωσαν, αρχισαμε προς το σπιτι... Ηθελα να... Εξαφανιστω! Να φυγω! Αχ... Οι γονεις μου... Μολις φτασαμε, εφυγα αμεσως στο δωματιο μου και επεσα με τα μουτρα στο κρεβατι... Ενιωσα ενα χερι να με ακουμπαει στη πλατη και ενα σωμα να ξαπλωνει διπλα μου. Ηταν ο Harry. Δεν ειπε τιποτα απλα εμεινε εκει να μ'αγκαλιαζει...Χευ αγαπες ❤❤❤ Εε ναιι... Εκανα καιρο να βαλω :/ Ελπιζω να σας αρεσεε!! Καντε vote&share και αν δεν σας ειναι κοπος, ριξτε μια ματια και στα αλλα μου βιβλια ;) ❤
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.