Οι μερες περνουσαν και η Audrey δεν ειχε μαθει τιποτα... Πφφ...
Αποψε θα βγαιναμε λιγο εξω με τους αλλους... Ειναι βαρετα μες το σπιτι χωρις να εχουμε να κανουμε προβα...
Το ρολοι πλεον εδειχνε 22:24 και ετοιμαζομασταν να παμε στο μπαρ. Αφου αποχαιρετησα την Audrey, φυγαμε.
Το μαγαζακι ηταν φισκα! Παντου ανθρωποι χορευαν στον ρυθμο της μουσικης. Πολλοι που μας εβλεπαν μας χαιρετουσαν. Στο Λονδινο πλεον μας ειχαν σηνηθισει οι περισσοτεροι. Αρχισαμε με μερικα σφινακια αλλα πολλαπλασιαζονταν. Το κεφαλι μου ειχε αρχισει να ποναει και το δωματιο να γυριζει παλι. Σηκωθηκαν ο Liam και ο Louis να χορεψουν με καποια κοριτσια και γω ημουν ακομα στο μπαρ και επινα με τον Zayn και τον Niall που μιλουσαν για διαφορα πραγματα.Λιγο αργοτερα βγηκα εξω να παρω λιγο αερα...
Ξαφνικα ενα χερι με τραβηξε και τα χειλη μου ενωθηκαν με καποια αλλα...
Η Taylor..
Αρχισε να με φιλαει δυνατα και δεν μπορουσα να τη σταματησω! Οχι παλι θεε μου! Μου εδινε ρουφιχτα φιλια στο λαιμο και γω το ιδιο. Το ποτο και κεινη με ειχαν επηρεασει και δεν ηξερα τι εκανα.
Τα χερια μου αρχισαν να τη χαιδευουν και τραβηχτηκαμε σε ενα στενο πιο διπλα. Αρχισε να μου ανοιγει το πουκαμισο και δεν αντιστεκομουν. Της κατεβασα το φορεμα και ηταν με τα εσωρουχα μπροστα μου. Αφου ηταν τελειως γυμνη μπροστα μου, εκανα τη κινηση και μπηκα μεσα της. Τι κανω;; Μα... Μα μου εχει λειψει η αισθηση που εχω μαζι της...!!
Συνεχισαμε μεχρι εγω να καταλαβω τι κανω και βγηκα απο μεσα της, εβαλα τα ρουχα μου και την αφησα μονη της... Θεε μου τι εκανα..;;; Ειμαι πολυ μαλακας!!!
Πολυ μικρο, αλλα..εγινε ενας μικρος χαμουλης :ρ ❤ Σας ευχαριστω που με στηριζετε τοσο καιρο και πραγματικα το εκτιμω!! Τελικα δεν θα κανω τριλογια γιατι πιστευω πως δεν αξιζει και τοσο οποτε θα υπαρχει μονο ενα βιβλιο!
XOXO EVA❤
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.