"Που ησουν ρε τρελο;;;;;;;". Τον ρωτησα καθως τον αγκαλιασα.
"Εμ... Συγνωμη! Απλα πηγα μια βολτα και ξεχαστηκα...". Απαντησε.
"Μαλακα Niall! Ανησυχησαμε!!!". Ειπε ο Harry και τον αγκαλιασε.
"Συγνωμη ρε παιδιαα...".
"Δεν πειραζειι νταξει... Μισο να ειδοποιησουμε τους αλλους..". Του ειπα και πηρα το τηλεφωνο στα χερια μου.
Αφου το ειπα και στους αλλους καθισαμε στον καναπε και τους περιμεναμε. Ηταν πολυ σκεπτικος και βυθισμενος στις σκεψεις του... Αχ, μα κατι αλλο εγινε! Δεν πηγε απλα μια βολτα!
Περασε η ωρα και ο Harry με πηγε σπιτι. Η Jenny επαιζε με τα παιχνιδια της και η Lily εβλεπε τηλεοραση. Εγω πηγα να κανω ενα ζεστο μπανιο για να χαλαρωσω λιγο...
Αφου ντυθηκα και στεγνωσα τα μαλλια μου, κατεβηκα στη κουζινα. Πηρα ενα γιαουρτι και το εφαγα. Αφου καθισα λιγο με τη Lily και βλεπαμε Awkward στην τηλεοραση, αρχισα να βαριεμαι. Εβγαλα το κινητο μου και μπηκα στο φβ. Το ματι μου επεσε σε μια δημοσιευση του Louis.
'Αυτο ειναι που λεμε Yolo αδερφια!'
Και ειχε μια φωτογραφια τους που ηταν ολοι χαμογελαστοι και επιναν. Αχ μα τι κανει...;
Μερια Harry
Τα ποτα γινοντουσαν ολο και περισσοτερα... Ενας δυνατος πονοκεφαλος με ειχε κυριευσει... Μα τι κανω;
Παιρνω τα κλειδια μου και χωρις να πω τιποτα σε κανεναν εφυγα απο το σπιτι. Εκανα βολτες περα δωθε στον δρομο... Ξαφνικα ενιωσα τα χειλη μου ζεστα.. Τα χερια μου ακουμπουσαν καποια... Ποια; Τι εγινε; Ανοιξα τα ματια μου και ειδα μια γυναικα να με φιλαει. Μα δεν τραβηχτηκα! Εμεινα εκει! Προδωσα την Audrey...
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.