Κεφαλαιο 22ο

421 47 0
                                    

Την ειχα πλεον στην αγκαλια μου και κοθομασταν μαζι στο κρεβατι... Ακομα σκεφτομαι αυτο που εγινε με την Taylor... Λες να με αγαπαει ακομα; Οχι οχι... Και να με αγαπαει, εγω..δεν την θελω πισω! Εχω τον ερωτα της ζωης μου εδω..μαζι μου! Μα μην ξεχνας η Taylor ηταν καποτε ο ερωτας σου... Ναι... ΗΤΑΝ! Τωρα δεν ειναι. Μα ετσι ξεχνας εναν μεγαλο ερωτα; Ετσι θα κανεις και με την Audrey; Οχι! Ποτε δεν θα τελειωσω τη σχεση μου με την Audrey! Την αγαπω! Το ιδιο ελεγες και για τη Taylor ηλιθιε! Καποια στιγμη ολα τα καλα τελειωνουν! Ξυπνα! Δεν ειναι παραδεισος η ζωη! Η Audrey μπορει να γνωρισει κι αλλα ατομα! Και συ το ιδιο! Ειστε ακομα πολυ νεοι για αυτο το 'για παντα' που λενε καποιοι! Εχεις μια καριερα μπροστα σου! ΣΚΑΣΕ!!! Φωναζα στον εαυτο μου μη μπορωντας να κανω τιποτε αλλο... Μα γαμωτο η Taylor δεν σημαινει πια τιποτα για μενα!

"Τι σκεφτεσαι...;". Με ρωτησε.

"Ποσο πολυ σ'αγαπω...". Της απαντησα.

"Αχ Harry... Δεν ξερεις ποσο χαρουμενη ειμαι που ειμαστε μαζι... Σ'αγαπαω με ολη μου τη καρδια.". Μου ειπε και με εσφιξε στην αγκαλια της.

Μετα απο λιγο σηκωθηκαμε και ντυθηκαμε. Εκεινη ηταν στη κουζινα και εφτιαχνε κατι να φαμε. Εγω ημουν στο μπανιο, μπροστα απο τον νυπτηρα και επλενα το προσωπο μου να ηρεμησω λιγακι... Μα πως εμπλεξα ξανα ετσι ρε πουστη μου;;

Πηγα στη κουζινα οπου η αχνιστη μακαροναδα που ειχε φτιαξει η Audrey ηταν σερβιρισμενη στο τραπεζι. Εκανε τις τελευταιες της πινελιες στα πιατα και καθισαμε. Το φαγητο ηταν πραγματικα θεσπεσιο!

Αφου η ωρα περνουσε και το ρολοι εδειχνε 22:57 γυρισα την Audrey σπιτι της. Οταν εφτασα σπιτι, αφησα τ'αμαξι ξεκλειδωτο και απλα πηρα ενα μπουκαλι ουισκι και αρχισα να κανω βολτες στο Λονδινο...

Καποια στιγμη σταματησα και κατεβηκα. Πηγα σε ενα παγκακι και παρατηρησα πως το μπουκαλι ειχε φτασει σχεδον στη μεση... Τι εχω κανει ο μαλακας..;

Ξαφνικα ενα χερι με ακουμπησε απαλα στον ωμο...

"Φιλε..;". Ηταν ο Zayn.

"Εε..γεια..". Ειπα εγω.

"Τι εγινε ρε; Γιατι εισαι εξω μες το κρυο και πινεις;".

"Το χρειαζομουν... Ηθελα να.. Καθισω λιγο εξω.".

"Μονος;".

"Ναι. Το προτιμω.".

"Σιγουρα δεν θες να μεινω εδω;".

"Ναι αδερφε. Φυγε. Ειμαι μια χαρα.". Του ειπα και εφυγε.

Ενιωθα τα ματια μου να κλεινουν και...

Αχ! Τι γλυκα που ειναι τα φιλια της!

"Harryy... Σ'αγαπω!!". Μου φωναζε.

"Και γω Taylor!! Σ'αγαπω πολυ μωρο μου!!".

Ημουν μεσα της και το απολαμβαναμε και οι δυο. Ποσο πολυ την αγαπω! Θα εδινα τα παντα για εκεινη! Ειναι η ζωη μου ολοκληρη! Δεν θα σταματησω να την αγαπω ποτε... Ειναι η Taylor ΜΟΥ!

Λιγες μερες αργοτερα.

Ημουν στο σπιτι της Audrey. Χμμ.. Χωρισαμε πριν λιγο καιρο αλλα δεν με νοιαζει κιολας. Παραμενουμε καλοι φιλοι. Δεν την αγαπησα ποτε. Η Taylor ηταν αυτη που μου ειχε παρει ξανα το μυαλο. Τοσα σ'αγαπω που χαριζα στην Audrey θα μπορουσα να τα λεω στον εναν και πραγματικο μου ερωτα... Τη Taylor...

"ΟΧΙ!! ΟΧΙ!!!!!". Αρχισα να φωναζω καθως ξυπνησα ξημερωματα σε ενα παγκακι με το αδειο μπουκαλι απο το ουισκι στο χερι μου. Δεν μπορω αλλο... Πραγματικα!!

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now