Κεφαλαιο 15ο

479 48 0
                                    

Ο Michel ηταν με μια κοκκινομαλλα και τη φασωνε κανονικοτατα!!! Ο μαλακας! Ο πουστης!

"Ρε αρχιδι!!! Τι κανεις ρε μαλακα;!". Του ειπα.

"NIALL?! Εεε.. Να σου εξηγησω!!".

"Τι να μου εξηγησεις ρε ξεφτιλα;;; Τι να μου εξηγησεις;;; Στη Rene να τα πεις αυτα!! Που την 'αγαπας'!!". Του ειπα καθως ημουν ετοιμος να τον χτυπησω.

"Ηρεμησε! Σε παρακαλωω! Μην πεις τιποτα θα επανορθωσω!!!". Αρχισε να λεει μα το χερι μου εφυγε και του εχωσα μια μπουνια στο στομαχι. Εκεινος δηπλωσε και επεσε στο εδαφος καθως ακουσα τα χαρακτηριστικα 'κλικ' απο τη φωτογραφικη καμερα των παπαρατσι... Τι στο διαολο; Γυρισα και ειδα βιντεοκαμερες και φωτογραφικες να εχουν εστιασει τον φακο τους σε μενα.

"Θα μου το πληρωσεις αυτο μαλακα!". Του ειπα και εφυγα αμεσως καθως οι ρεπορτερς με κυνηγουσαν αλλα καταφερα να τους ξεφυγω.

Μερια Harry

Η ωρα περνουσε ευχαριστα με τα παιδια, την Lily και... Τη κοπελα μου! Ποσο χαιρομαι που ειμαστε μαζι... Πραγματικα δεν μεν νοιαζει καθολου τι θα πουν οι αλλοι γιατι μονο εκεινη αγαπαω...

Ο Niall ελειπε για πολλη ωρα...

Λιγο αργοτερα, καθως βλεπαμε μια ταινια στην τηλεοραση, εδειξε εκτακτο δελτιο ειδησεων...!

"Ο διασημος τραγουδηστης Niall Horan, χτυπησε ασχημα εναν αντρα στη μεση του δρομου και εφυγε χωρις να δηλωσει τιποτα.".

Τι;! Niall;!

"Τι εκανε λεει;;". Ειπε ξαφνιασμενος ο Louis.

Ξαφνικα η πορτα ανοιξε και μπηκε μεσα θυμωμενος..

Αγαπακια ειναι πολυ μικρο αλλα για να ανεβαζω, βαζω μικρουλιαα :/ Θα βαλω και μεγαλυτερα μην ανησυχειτε!! ❤❤❤

When I looked your eyes... H.S. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora