Ενιωσα τον καυτο ηλιο να παιζει με τα ματια μου και την αλμυρα στο σωμα μου. Κοιταξα γυρω μου και ειδα τη Rene να κοιμαται στην αγκαλια μου γυμνη. Τη φιλησα απαλα στο μαγουλο και χαμογελασε...
"Rene... Ξυπνα αγαπη μου...". Της ειπα. Αμεσως ανοιξε τα ματια της και με κοιταζε σχεδον χαμογελωντας.
"Καλημερα...Niall μου...".
"Σου;; Ποτε εγινα σου βρε;". Τη ρωτησα.
"Χμμ... Το πρωηγουμενο βραδυ οπως εγινα και γω 'σου'...". Μου απαντησε και μου εδωσε ενα φιλακι στο στομα.
"Τι θα κανουμε με τον Michel;". Την ρωτησα και αμεσως το χαμογελο της εσβησε.
"Niall, δεν ξερω... Θελω εσενα... Αλλα κατι με κραταει μαζι του... Σαν κατι που μου λεει να...να με κανει να τον θελω ξανα και να τον εμπιστευομαι.". Μου ειπε.
"Δεν πειραζει... Δεν πειραζει καθολου. Δεν θελω να σε δυσκολεψω κι αλλο... Μεινε μαζι του, ειναι καλυτερα ετσι...". Της ειπα εγω και εβαλα τα ρουχα μου. Χωρις να πω τιποτε αλλο εφυγα καθως ακουγα το σιγανο της κλαμα... Δεν λυγησα... Οχι δεν θα πεσω θυμα αυτης της γυναικας παλι... Τα δακρυα της δεν θα με κανουν να λυγισω καθολου... Με πουλαει και μ'αγοραζει... Ενα βραδυ εχει εμενα και ενα αλλο τον Michel... Ενα πρωι αγαπαει εμενα και ενα αλλο τον Michel... Δεν το αντεχω...
Λιγο αργοτερα εφτασα σπιτι μου. Ανοιξα τη πορτα και μπηκα μεσα. Πηγα στο σαλονι και επεσα με φορα στον καναπε. Γιατι; Υπαρχει χειροτερη τιμωρια απο εναν τετοιο ερωτα; Να δινεις αγαπη και να παιρνεις αγαπη-μιας-στιγμης;
Μερια Audrey
Ο Niall δεν εχει εμφανιστει. Τον ψαχνουμε απο χθες το βραδυ και τιποτα! Αχ λες να εχει παθει τιποτα;; Τα αγορια εχουν τρελαθει!
Το βραδυ πηγα στου Harry και κοιμηθηκαμε μαζι. Ε.. Δεν εγινε τιποτα! Απλα κοιμηθηκαμε... Τωρα ειμαστε μιση ωρα και προσπαθουμε να τον βρουμε αλλα δεν το σηκωνει το ρημαδι το τηλεφωνο!
Λιγο αργοτερα χτυπησε το κουδουνι και σηκωθηκα ν'ανοιξω με την ελπιδα να ειναι αυτος...
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.