Κεφαλαιο 21o

419 49 2
                                    

Μα τι της εκανα γαμωτο; Ειμαι πολυ μαλακας...

"Αχ Audrey... Σ'αγαπω πολυ...". Της ειπα και με κοιταζε στα ματια.

"Σοβαρα τωρα... τι συμβαινει;".

"Τι ποτα αγαπη μου!♥". Της ειπα προσπαθωντας να κρυψω την αληθεια.

Οι ωρες περνουσαν και ειπα να φυγω μιας και η μικρη ειχε ηδη ξυπνησει και επρεπε να την εχει στο νου της. Καθως επεστρεφα σπιτι σταματησα στα Starbucks να παρω ενα καφε μιας και δεν κοιμηθηκα καθολου και ειχα αρχισει να νυσταζω πολυ. Αφου πηγα και παραγγειλα περιμενα να μου τον φερουν. Τον πειρα και πηγα στ'αμαξι μου.... Ε οχι ρε μαλακα...

"Ρε σου ειπα δεν θελω να σε ξαναδω! Τι δεν καταλαβαινεις;;". Ειπα εγω. Πφφ... η Taylor!

"Harry σε θελω πισω στη ζωη μου! Δεν μπορω! Τι δεν καταλαβαινεις;;".

"Ασε μας κοπελα μου!! Εχω παει παρακατω!". Της ειπα και μπηκα στ'αμαξι. Εβαλα μπρος κι αυτη ετρεχε απο πισω μου. Μα ελεος..

Εφτασα σπιτι και επεσα με φορα στον καναπε... Τι στο διαολο συμβαινει μ'αυτη τη κοπελα;;

Μετα απο δυο βδομαδες...

Η ζωη συνεχιζεται χωρις να εχω πει τιποτα στην Audrey...

Καθομαστε σπιτι μου και βλεπουμε ταινια...

Ετσι οπως καθοταν, τη φιλησα στον λαιμο και αναστεναξε λιγο. Συνεχισα να το κανω και γυρισε προς το μερος μου και με φιλησε στο στομα. Περασε και εκατσε στα ποδια μου χωρις να σπασει το φιλι μας και ειχε περασει τα χερια της μεσα στα μαλλια μου. Ξαφνικα, μου τα τραβηξε απαλα προς τα πισω και αρχισε να με φιλαει στον λαιμο και να γλυφει απαλα τον λοβο του αυτιου μου. Αχ, πραγματικα... Αυτη η γυναικα ξερει τα ευαισθητα μου σημεια...

Η στιγμη συνεχιστηκε οταν ενιωσα τη στηση μου... Φτου! Τι κανουμε τωρα ρε μαλακα;; Αχ μα δεν θελω να κανουμε ακομα ερωτα... Βασικα θελω αλλα αν εκεινη δεν θελει... Ακου κακομοιρη μου... Αν δεν μικρινεις θα σε κοψω!!! Μα τι κανω;! Μιλαω στο πεος μου;! Harry σοβαρεψου!

Αρχισα να την χαιδευω και να νιωθω ολο και περισσοτερο την επιθυμια να της κανω ερωτα.

"Harry...Σε θελω!!". Μου ειπε μεσα απο το φιλι μας.

"Τι εννοεις με θες αγαπη μου;;". Την ρωτησα αλλα δεν πηρα απαντηση. Απλα δαγκωσε το κατω χειλος της και εστρεψε τα ματια της στο παντελονι μου με ενα πονηρο χαμογελο.

"Audrey...εννοεις αυτο που νομιζω οτι εννοεις;;". Την ρωτησα.

"Χμμ... Αναλογως τι εχεις καταλαβειι!". Μου απαντησε και χωρις δευτερη σκεψη περασα τα ποδια της γυρω απο τη μεση μου και τη μετεφερα στο δωματιο.

Την πεταξα απαλα πανω στο κρεβατι και εβγαλα τη μπλουζα μου. Επεσα απο πανω της και τη φιλησα. Αμεσως μετα της τραβηξα τη μπλουζα και της εβγαλα το σουτιεν της. Για μια στιγμη εκατσα να την κοιταζω αλλα αμεσως συνεχισα βγαζοντας το παντελονι και το εσωρουχο της. Ειχα πλεον τη γυναικα της ζωης μου, γυμνη μπροστα στα ματια μου χωρις να ξερει τιποτα για τη φαση με την Taylor. Πφφ απλα θα σταματησω να το σκεφτομαι...

Συνεχισα βγαζοντας το παντελονι και το μποξερακι μου. Επεσα απο πανω της και τη φιλησα με παθος στο στομα. Ανοιξα τα ποδια της και μπηκα μεσα της. Εκεινη αφησε εναν δυνατο αναστεναγμο και συνεχισα στην αρχη αργα... Εβγαζε μικρους αναστεναγμους ολη την ωρα... Αρχισα λιγο πιο γρηγορα σε σημειο που αρχισε να φωναζει απο ευχαριστηση..

"Harry...!!".

"Audrey...!".

"Harry...".

"Audrey...".

"Harry σ'αγαπω!".

"Και γω ζωη μου!". Της ειπα και τελειωσαμε μαζι...

When I looked your eyes... H.S. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora