Κεφάλαιο 37ο

372 42 0
                                    

Μια εβδομάδα αργότερα

Έκλεισα τη βαλίτσα μου και έβαλα το μπουφάν μου. Σήμερα φεύγω για Νέα Υόρκη... Ζήτησα από τον Zayn να με πάει καθώς θα είναι και η Lily μαζί μου, αλλά πρώτα να με περάσει από το στούντιο για να αποχαιρετήσω και τους υπόλοιπους...

Μπήκαμε και οι τρεις στο αμάξι προς το στούντιο που θα μαζευόμασταν όλοι... Άνοιξα τη μεγάλη πόρτα και βρήκα τον Niall, τον Louis και τον Liam να μας περιμένουν.

"Audrey!". Είπαν και οι τρεις μαζί και ήρθαν να με αγκαλιάσουν.

"Παιδιά... Θα μου λείψετε πάρα πολύ!". Τους είπα και τους έσφιξα περισσότερο.

"Και μας θα μας λείψεις πολύ!". Είπε ο Louis.

"Ο...Harry?". Είπα διστακτικά.

"Ο Harry... δεν ήρθε καν... Συγνώμη Audrey...". Μου απάντησε ο Liam και χαμήλωσα το κεφάλι μου.

"Oh... Οκευ...". Είπα φανερά στεναχωρημενη αλλά, ξαφνικά η πόρτα άνοιξε διάπλατα και ο Harry μπήκε μέσα αναστατωμενος.

"Au..Audrey!". Είπε και από τη φωνή του και τα μάτια του κατάλαβα πως έκλαιγε. Στην εικόνα αυτή, δάκρυα απείλησαν τα μάτια μου αλλά δεν τους επέτρεψα να κυλισουν στα μάγουλα μου...

"Harry... Εμ... Φεύγω...". Είπα σε μια αποτυχημένη προσπάθεια να χαμογελασω.

"Το ξέρω...". Μου είπε και άρχισε να έρχεται προς το μέρος μου μέχρι που φτάσαμε σε απόσταση αναπνοής. "Εγώ... Ξέρεις...". Άρχισε να λέει αλλά σταμάτησε.

"Πρέπει να φύγουμε Audrey...". Είπε ο Zayn αλλά ο Harry γύρισε να τον κοιταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα.

"Σκασε Zayn!". Του είπε φωναχτά και εκείνος απλά ξεφυσιξε. "Σ'αγαπω...". Μου είπε με τον πιο γλυκό τόνο στη φωνή του.

"Harry, εγώ...δεν...δεν ξέρω...".

"Τι, δεν ξέρεις αν με αγαπάς?". Μου είπε απότομα.

"Σ...συγνώμη πρέπει να φύγω!". Είπα βιαστικά και έκανα να φύγω αλλά με έκλεισε στην αγκαλιά του.

"Ξέρω πως με αγαπάς... Απλά να θυμάσαι όλες εκείνες τις στιγμές σε παρακαλώ... Να θυμάσαι ότι στον γάμο του Niall, θα μπορούσες να είσαι εσύ ή νύφη και γω ο γαμπρός...". Μου ψιθύρισε και ένιωσα τη καρδία μου να σταματά. Απομακρυνθηκα από την αγκαλιά του και έφυγα...

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο και περιμέναμε μέχρι να φτάσει η ώρα για τη πτήση μου...

Δηλαδή, ήθελε να με παντρευτεί...?

When I looked your eyes... H.S. Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora