Κεφαλαιο 16ο

442 50 2
                                    

"Niall? Τι εκανες;;". Τον ρωτησε ο Zayn.

Εκεινος χαμενος στις σκεψεις του ηρθε και επεσε με φορα στον καναπε.

"Ο Michael απαταει τη Rene...". Απαντησε τελικα.

"Τι λεει ρε μαλακα;! Ο Michael;!". Ειπε ο Liam. Κουνησε το κεφαλι του καταφατικα και δακρυα ηρθαν στα ματια του.

"Την αγαπαω γαμωτο... Την αγαπαω...". Ειπε.

"Ολοι την αγαπαμε φιλε... Δεν μπορω να σε αδικησω...". Του ειπα εγω.

"Οχι, εγω την αγαπαω αλλιως!". Απαντησε και ολοι κοιταχτηκαμε καπως.

"Τι εννοεις;; Εισαι..ερωτευμενος μαζι της;;". Τον ρωτησε η Audrey.

"Ναι... Γαμωτο ειναι πολλα χρονια... Απο το λυκειο!". Μας αξηγησε και κατεβασε το κεφαλι.

Ξαφνικα η πορτα χτυπησε. Σηκωθηκε η Audrey να ανοιξει και ηταν η Rene, που βρισκοταν σε παρομοια κατασταση με τον Niall. Πηγε αμεσως κοντα του και εκατσε διπλα του.

"Niall...".

"Rene, συγνωμη. Δεν ηθελα να τον χτυπησω απλα... Πφφ". Της απολογηθηκε αλλα εκεινη ενωσε τα χειλη τους. Ολοι ειχαμε μεινει να τους κοιταμε χωρις να πιστευουμε αυτο που βλεπαμε. Ξαφνικα, ο Louis ξεροβηξε και γυρισαν να μας κοιταξουν.

"Παιδια... Τι συμβαινει εδω περα;;". Ρωτησε η Lily.

"Δεν ξερουμε..!". Απαντησαν και οι δυο μαζι.

Καθισαμε για αρκετη ωρα ολοι μαζι οπως παλια, μια παρεα και μιλουσαμε για πολλα πραγματα. Για οτι ειχε γινει στο παρελθον, για το μελλον... Καποιος αρχισε να χτυπα τη πορτα με μανια και αυτη τη φορα σηκωθηκα εγω ν'ανοιξω.

"Πες μου πως ειναι εδω!! Ανησυχω πολυ!!". Ηταν ο Michel που εψαχνε τη Rene.

"Εισαι πολυ μαλακας! Εχεις το θρασος να ερθεις να τη ψαξεις κιολας!". Του ειπα εγω.

"Harry σε παρακαλω, ασε με να τη δω!". Με παρακαλεσε και τον αφησα να περασει. Πηγε αμεσως στο σαλονι και πηρε τη Rene στην αγκαλια του και ο Niall ειχε θυμωσει.

"Rene σε παρακαλω, πρεπει να μιλησουμε! Σε παρακαλω ασε με να σου εξηγησω!".

"Δεν ξερω Michael... Δεν ξερω..". Του απαντησε.

"Μπορουμε να μιλησουμε λιγο; Σε παρακαλω..". Τη παρακαλεσε και πηγαν στη κουζινα να μιλησουν. Ο Niall ηταν περα δωθε ολη την ωρα.

"Πφφ.. Αμα τη ξαναπαρει; Αμα τον δεχτει πισω; Αχ θα πεθανω! Δεν αντεχω!". Ελεγε συνεχως οταν ξαφνικα ηρθαν παλι στο σαλονι.

"Εεμ.. Αποφασισα να δωσω αλλη μια ευκαιρια στον Michael...". Ειπε η Rene και ο Niall εστρεψε το κεφαλι του προς το παραθυρο κοιτωντας το γκριζο του ουρανου. Τι θα κανουμε μαζι του γαμωτο...;

Αφου εφυγαν μειναμε παλι μοινοι μας. Και οταν λεω μονοι μας, εννοω ο καθενας με τον εαυτο του. Ο καθενας στις δικες του σκεψεις... Ουτε καν οι ανασες μας δεν ακουγοντουσαν... Τι δηλαδη; Η Rene τον αγαπαει ακομα; Η κολλητη μου, εδωσε δευτερη ευκαιρια στο καθικι που καθε βραδυ πηδαγε αλλη; Δεν το πιστευω...

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now