Το τραγουδι ηταν φανταστικο... Τα ματια του μαγικα... Τα χειλη του τοσο γλυκα... Ποσο τον θελω... Αχουυ σοβαρεψου Audrey! Ειναι ο Harry Styles!! Εσενα θα κοιταξει;;
"Λοιπον... Εεε... Θες να παμε μια βολτα; Κατι τετοιο;". Μου ειπε.
"Χμμ... Ναι αμε!". Του απαντησα.
Αρχισαμε προς το παρκο και καθισαμε σε ενα παγκακι. Εκανε πολυ κρυο και ειχα χωσει τα χερια μου στις τσεπες του παλτου μου.
"Για πες... Θα μας τη φερνεις τη μικρη να τη βλεπουμε;;". Με ρωτησε και μου χαμογελασε γλυκα.
"Ναι! Καθε φορα! Μπορειτε να ερχεστε οποτε θελετε παντως...!". Του απαντησα.
"Ωραια...".
"Ωραια...".
"Ξερεις Audrey...". Αρχισε να λεει.
"Τι ειναι;". Του ειπα εγω.
"Πφφ... Αστο!". Μου ειπε και γυρισε το κεφαλι του προς την αντιθετη κατευθυνση.
"Πεεεςς!". Τον παρακαλεσα εγω μιας και η περιεργεια με ειχε φαει!
Σηκωθηκε ορθιος, με επιασε απο το χερι και με κολλησε πανω του. Εβαλε μερικες τουφες απο τα μαλλια μου πισω απο τ'αυτι μου και μου χαιδεψε απαλα το μαγουλο. Αρχισε να ερχεται ολο και πιο κοντα... Ολο και πιο κοντα... Και... Ενωσε τα χειλη μας απαλα! Ηταν τοσο ανατριχιαστικο! Εκεινη τη στιγμη ενιωσα τα παντα! Η καρδια μου χτυπαγε τοσο δυνατα, που νομιζα πως θα εσπαγε!
"Harry...δεν...". Αρχισα να λεω.
"Τι δεν;".
"Δεν ειναι σωστο... Εισαι ο Harry Styles... Διασημος τραγουδιστης του πιο διασημου boy band σε ολοκληρο το κοσμο... Αντι να φιλας εμενα θα πρεπε να φιλας καποια αλλη... Selena Gomez... Taylor Swift... Δεν ξερω! Καποια διασημη!". Του απαντησα και κατεβασα το κεφαλι καθως τα ματια μου βουρκωσαν....
"Εσενα αγαπαω γαμωτο! Εσυ με κανεις να νιωθω υπεροχα σε καθε σου ματια! Με το δικο σου αγγιγμα ανατριχιαζω! Εσενα θελω Audrey... Εσυ;". Μου ειπε και εμεινα να τον κοιταω.
"Αχ Harry...!". Του ειπα και με μιας ενωσα ξανα τα χειλη μας με το πιο βαθυ και δυνατο φιλι που μπορουσα να του δωσω... "Σ'αγαπω...". Ειπα μεσα απο το φιλι μας και με σηκωσε στην αγκαλια του.
"Τωρα... Ειμαστε μαζι εε;;". Μς ρωτησε κλεινοντας μου το ματι.
"Χιχι... Αχ... Ναι... Πφφ ακομα νιωθω τοσο σκατα αβολα με την ολη φαση!". Του ειπα και μου χαμογελασε.
"Μην ανησυχεις... Ολα θα πανε καλα μωρο μου...". Μου ειπε και με φιλησε απαλα στο στομα...
Καθισαμε για λιγο ακομα και γυρισαμε πισω στο στουντιο οπου η μικρη επαιζε ακομα με τ'αγορια και τη Lily. Ειχε αρχισει να νυσταζει και ο Harry μας γυρισε σπιτι. Εδωσα τη Jenny στη Lily και εμεινα λιγο ακομα στ'αμαξι.
"Σ'αγαπω...!". Μου ειπε και με φιλησε απαλα στο στομα.
"Και γω αγαπη μου... Σ'αγαπω πολυ...". Του ειπα και ανταπεδωσα στο φιλι του.
Μπηκα στο σπιτι και η Lily ειχε ηδη ετοιμασει τη μικρη και την εβαλε για υπνο. Ετοιμαστηκαμε και μεις και λιγο πριν πεσουμε αρχισε τις ερωτησεις...
"Χμμ.. Τι εκανες με τον Harry;;".
"Εε... Τιποτα!". Της απαντησα.
"Ναι καλα! Μιλα!!". Ειπε λιγο φωναχτα.
"Προτων, μην φωναζεις κοιμαται η Jenny... Δευτερων νυσταζω!! Και τριτων... Θα τα πουμε αυριο αγαπη μου.". Της ειπα και της εδωσα ενα φιλακι στο μαγουλο. Πεασαμε για υπνο και το πρωι εφτασε...
Μικλο αγαπεζ μουυ :'\ ❤❤ Δεν εχω ιδεες ομωωςς... Οποια ειχε κατι να προτινει για το επομενο κεφαλαιο... Comment bae!! ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.