Κεφαλαιο 17ο

474 48 5
                                    

Μερια Niall

Μετα απο δυο βδομαδες...

Η Rene επελεξε να συγχωρησει τον Michel... Ε μα τωρα... Να χασουμε το γκομενο;; Αλλα οταν εγω την ειχα στην αγκαλια μου και της εδειξα οτι την αγαπαω, ασχετα με το οτι δεν υπηρξε σεξουαλικη επαφη, ηταν καλα... Της αρεσε... Πως σκεφτεται δηλαδη; Δεν μπορω να τη καταλαβω... Σημερα ειχαμε πει να βγουμε με τα παιδια και τα κοριτσια. Θα παμε σε ενα μπαρ, ετσι να ξεδωσουμε μωρε λιγο... Καιρο ειχαμε να βγουμε ολοι μαζι.

Με το ρολοι να δειχνει 22:35 ειχαμε ολοι μαζευτει, ετοιμοι να φυγουμε. Η Audrey μαζι με τον Harry και η Lily με τον Zayn. Τα πανε πολυ καλα!
Μπηκαμε στ'αμαξι του Harry και αρχισαμε προς το μαγαζι.

Μετα απο λιγη ωρα φτασαμε και καθισαμε σε ενα τραπεζι. Παραγγειλαμε ποτα και περιμεναμε.

Οταν ηρθαν τα ποτα, αρχισα να πινω... Επινα χωρις να μετραω τις γουλιες μου. Το κεφαλι μου πονουσε αρκετα και πολλες φορες δεν ηξερα τι ελεγα. Σε καποια στιγμη, ενιωσα την αναγκη να παω στο μπανιο. Σηκωθηκα και αρχισα προς τις αντρικες τουαλετες. Αφου τελειωσα τη δουλεια μου, βγηκα και αρχισα προς το τραπεζι μας, αλλα μια γνωριμη μυρωδια εισεβαλε στη μητη μου. Κοιταξα λιγο καλυτερα γυρω μου και ειδα τη Rene να στεκεται μπροστα μου.

"Rene...".

"Niall...". Ειπε και αμεσως γατζωθηκε πανω μου και με φιλησε στο στομα. Μα τι τρεχει μ'αυτη τη κοπελα; Απο τη μια προτιμαει τον αντρα της -που την απαταγε- και απο την αλλη ερχεται και μου δινει το πιο παθιασμενο της φιλι...

"Niall σε θελω! Δεν με νοιαζει τιποτε αλλο εκτος απο εσενα! Εσενα αγαπαω! Εσενα θελω στη ζωη μου!". Μου ειπε και πραγματικα φαινοταν πως ηταν μεθυσμενη...!

"Rene εισαι μεθυσμενη δεν ξερεις τι λες...!". Της ειπα εγω.

"Μπορει να μιλαει το ποτο αλλα το β' προσωπο ενικου του 'μεθω' ειναι 'με θες'... Σωστα;; Με θες οσο σε θελω και γω.. Εε;".

"Σε παρακαλω μην κανεις τη στιγμη δυσκολη. Εχεις τον αντρα σου. Αυτον πρεπει να αγαπας. Οχι εμενα!".

"Αα! Δηλαδη τα σ'αγαπω μου δεν σημαινουν πια τιποτα για σενα;; Οκευ Horan!". Μου ειπε και πηγε να φυγει αλλα την επιασα απο το μπρατσο και την κολλησα πανω μου. Αμεσως τη φιλησα και την ειχα πια στα χερια μου. Με εναν σαλτο περασε τα ποδια της γυρω απο τη μεση μου καθως εγω τη κρατουσα απο τα μπουτια. Εσπασε το φιλι μας και κατεβηκε απο πανω μου. Με πηρε απο το χερι και απο τη πισω πορτα του μαγαζιου, με εβγαλε εξω. Απεναντι μας, υπηρχε μια παραλια και με πηγε ως εκει.

"Rene δεν ειναι καιρος για μπανιο στη θαλασσα, ξερεις...". Της ειπα και με κοιταξε.

"Δεν ειμαστε για μπανιο εδω χαζουλη..!". Μου ειπε και με ενα απαλο σπρωξιμο της με ξαπλωσε στην αμμο πισω απο κατι βραχακια.

Αρχισε να ξεκουμπωνει το πουκαμισο μου και ενιωθα τη στυση μου.

"Rene δεν-".

"Σσς... Ξερω πως και συ το θες...". Μου ειπε και συνεχισε. Ναι και γω το θελω αλλα πραγματικα φοβαμαι μηπως το μετανιωσει... Ειναι μεθυσμενη... Ειμαι μεθυσμενος...

Αφου μου εβγαλε το πουκαμισο, σηκωθηκε και εβγαλε το μαυρο φορεμα της. Εμεινε με τα εσωρουχα και ηρθε απο πανω μου και με φιλησε. Με μια κινηση, την γυρισα και την εφερα απο κατω μου. Εβγαλα το παντελονι μου και εμεινα με το μποξερακι. Εβγαλα το σουτιεν της και εμεινα να κοιταω το στηθος της. Εβγαλα και το εσωρουχο της και ανοιξε τα ποδια της μπροστα μου. Εβγαλα το μποξερακι μου και κοιτουσε τη στυση μου με ενα σατανικο χαμογεαλκι στα χειλη. Χα! Μωρο μου δεν εχεις δει τιποτα ακομη! Επεσα απο πανω της και τη φιλησα στο στομα με παθος. Μπηκα αναμεσα στα ποδια της και μπηκα μεσα της. Αφησε εναν αναστεναγμο και συνεχισα να μπαινοβγαινω αργα μεσα της.

"Μονο αυτο μπορεις;;". Μου ειπε μεσα απο τους αναστεναγμους της.

"Κατσε μωρο μου και θα δεις!". Της απαντησα.

Αρχισα λιγο πιο γρηγορα και δυνατα, μεχρι που οι αναστεναγμοι της εγιναν βογγητα. Την ειχα δικια μου... Ηταν δικια μου... Μονο για εκεινο το βραδυ...

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now