Κεφάλαιο 44ο

357 43 0
                                    

Ω θεε μου! Τι θα κάνω?! Πριν καν προλάβω να συνέλθω από το σοκ μου, η πόρτα χτύπησε. Σκατα! Δεν άνοιξα καθώς περίμενα να ακούσω ποιος είναι. Ξαναχτύπησε χωρίς να μιλήσει. Σηκώθηκα και κοίταξα από το ματάκι της πόρτας και ήταν ο Harry... Ωχ μα τι κάνω τώρα?

"Audrey άνοιξε!". Φώναξε και άνοιξα διστακτικά τη πόρτα... κοιτούσα το έδαφος αφήνοντας μόνο το πρόσωπό μου να φαίνεται από τη πόρτα. Έσπρωξε απαλά για να περάσει μέσα και την έκλεισε πίσω του με δύναμη.

"Ποιανού είναι το παιδί??".

"Harry...".

"Πηγές στη Νέα Υόρκη για να μείνεις έγκυος?? Δεν παίζεσαι!". Έλεγε νευριασμενος και πέρασε το χέρι του μέσα από τις μπούκλες του τραβώντας τες.

"Harry σε παρακαλώ σταμάτα!".

"Συγνώμη... Πες μου όμως, σε παρακαλώ...".

"Εμ... δικό σου είναι. Δηλαδή, δικό μας...". Του είπα τελικά και έμεινε στήλη άλατος...

"Πλάκα μου κάνεις...". Είπε και προσπάθησε να κρύψει ένα χαμόγελο... είναι χαρούμενος...

"Ήταν ένα λάθος αλλά δεν ήθελα να το ρίξω! Δεν θα το έκανα ποτέ!".

"Γιατί δεν μου το πες?".

"Φοβόμουν...".

"Τι?".

"Μήπως θελήσεις να το ρίξω...".

"Ή Νέα Υόρκη σε πείραξε μωρό μου...!". Μου είπε και μου χαμογέλασε γλυκά. Ανταπέδωσα και έπεσα στην αγκαλιά του. Είχα πλέον αυτό που ήθελα... το είχα?

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now