Το πήρα στα χέρια μου και είδα την οθόνη που έγραφε 'Rene'. Χωρίς δεύτερη σκέψη το σήκωσα. "Harry???" Ακούστηκε από την άλλη γραμμή. "Rene??? Που χάθηκες μωρή???". Της είπα και γελάσαμε. "Πφφ να... εδώ με τον Michael.... Και ξέρεις...". "Κατάλαβα κατάλαβα. Που είστε??". Της είπα χαμογελώντας. "Εε... ήρθαμε Λονδίνο!!" Μου απάντησε και το χαμόγελό μου έγινε ακόμα μεγαλύτερο. "Πλάκα μου κάνεις!! Έλα στο στούντιο αμέσως!!!". Της είπα και το έκλεισα βιαστικά. "Παιδιά! Έρχεται η Rene!!" Είπα γεμάτος χαρά και οι υπόλοιποι πετάχτηκαν πάνω και χαμογελουσαν. "Ωω! Την έκατσε το μικρό! Θα την πεθάνω στις αγκαλιές!!" Είπε ο Niall. Η Rene είναι παιδική μας φίλη. Αχ από τότε που παντρεύτηκε έχω να τη δω αρκετό καιρό. Είχε πάει 7 μήνες στην Ιταλία με τον Michael και μιλάγαμε μόνο τηλεφωνικώς... Μετά από λίγο η πόρτα χτύπησε και σηκώθηκα να ανοίξω. "Rene!!!!!" Της είπα και την αγκάλιασα. Χαιρέτησα και τον Michel και τους είπα να περάσουν. "Rene!!!! Έλα εδώ μωρή μαλακο!!" Είπε ο Niall και έτρεξε να την αγκαλιάσει. Την χαιρέτησαν και οι υπόλοιποι και καθίσαμε στο σαλόνι του στούντιο. Ο Niall δεν ξεκολλουσε από δίπλα της και κοιτούσε με στραβό μάτι τον Michael... Τι τρέχει μ'αυτον?? "Λοιπόν...Rene...Πως πάει με τον Michel?" Την ρώτησε ο Liam. "Πολύ καλά!!!" Απάντησε ο ίδιος ο Michel και ο Niall κατσουφιασε. Περάσαμε όλη τη μέρα μαζί μέχρι που η ώρα πήγε 22:45. Η Rene και ο Michael έφυγαν και ο καθένας μας πήγε σπίτι του. Έφτασα, έβαλα τα κλειδιά στη πόρτα και μπήκα μέσα. Πήγα στο υπνοδωμάτιο και έπεσα πάνω στο κρεβάτι με αποτέλεσμα να πέσουν οι ταβλες από κάτω. "Αντε γαμησου μαλακια!" Είπα θυμωμένα και έκανα το στρώμα πάνω για να τις φτιάξω, αλλά δεν είχα δυνάμεις από τη κούραση και απλά το άφησα έτσι όπως ήταν. Πήρα αγκαλιά το μαξιλάρι μου και ξάπλωσα μα ο ύπνος μου έφυγε...
Μεριά Audrey
Αφού τελείωσα με το μπάνιο μου, ντύθηκα και στέγνωσα τα μαλλιά μου. Πήγα στη κουζίνα και πήρα ένα μπανοφι από το ψυγείο και το έφαγα. Η Lily καθόταν στον καναπέ και έβλεπε τηλεόραση και γω ήμουν στο Facebook από το κινητό μου. Ξαφνικά δέχτηκα ένα... Δύο... τρία... τέσσερα... πέντε.. αιτήματα και έπαθα ένα μικρό σοκ γιατί δεν μου στέλνουν συχνά τόσα αιτήματα μαζί! Άνοιξα να τα δω και ήταν από τα αγόρια. Τους δέχτηκα αμέσως και μετά από λίγο άρχισαν τα μηνύματα σε ομάδες... 'Ιιιιι τα αγόρια είχαν επισκέπτες σήμερα!!! Ένα κορίτσι.. ένα άλλο κορίτσι και έναν άλλον!' 'Οου σοβαρά?? Τις ξέρεις??' 'Ααμ η πρώτη μου φάνηκε λίγο γνωστή την άλλη με το αγόρι δεν την ήξερα.' Και συνέχισαν... Φυσικά και θα με είχαν δει αφού είναι σχεδόν όλη μέρα έξω μήπως τους πετύχουν. Πφφ μόνο να μην με κάνουν διάσημη ή κάτι τέτοιο γιατί δεν θα το αντέξω! Άρχισα να νυστάζω και είπα να πέσω για ύπνο. Πήγα πάνω και ξάπλωσα στο κρεβάτι αλλά τα μάτια μου δεν έλεγαν να κλείσουν. 'Μα τι στο διαολο? Νυστάζω και δεν μπορώ να κοιμηθώ!' Είπα από μέσα μου. Άνοιξα λίγο το Facebook για να περάσει η ώρα μήπως κουραστώ και βρήκα μια δημοσίευση από τη σελίδα του Zayn...
Ξέρουμε να περνάμε καλά ;) Σας αγαπώ αξιαρες <3
Και από κάτω ήταν μια φωτογραφία με τ'αγορια σε ένα κλαμπ. Πφφ που γυρνάει βραδιάτικα???
YOU ARE READING
When I looked your eyes... H.S.
RomanceΠόσο ερωτευμένοι μπορεί να είναι τελικά? Μπορούν να αντέξουν χωριστά ή καλύτερο ερώτημα είναι αν μπορούν να αντέξουν μαζί? ♡Audrey&Harry♡ When I looked your eyes... H.S.