Κεφαλαιο 29ο

362 41 2
                                    

"Ελα αγαπη μου ηρεμησε...! Απλα...πφ...ηρεμησε!". Μου ελεγε η Lily καθως εκλαιγα μεσα στην αγκαλια της τρεμωντας απο τον θυμο και τη στεναχωρια μου.

"Πως να ηρεμησω μου λες;;; Ο Harry θα αποκτησει παιδιι! Με την Taylor Swift!".

"Αχ αχ... Μα... Αμα τον πιασω στα χερια μου θα τον τσακισω! Τον μαλακα....".

"Ξερεις κατι; Δεν θα καθισω εγω να σκαω για τον αρχιδη τον Harry! Αποψε παρε τον Zayn να βγουμε! Αιντε γιατι πολλα μας εκανε αυτη η γνωριμια!". Της ειπα σκουπιζοντας τα δακρυα μου και αυτη μου χαμογελασε.

"Μπραβο! Ετσι σε θελω!".

[...]

Το κεφαλι μου ποναει και η δυνατη μουσικη ειναι συγχρονως ενοχλητικη και ευχαριστη στα αυτια μου. Η Lily με τον Zayn χορευουν μαζι στον ρυθμο της μουσικης και γω καθομαι μπροστα στο μπαρακι και πινω βοτκα. Μεσα στο πληθος, αρχισα να ξεχωριζω κατι μακριες μπουκλες και δυο καταπρασινα ματια.... Ο Harry... Κουνησα για λιγο το κεφαλι μου και καταλαβα πως ηταν καποιος αλλος. Γαμωτο... Αφου ζητησα απο τον μπαρμαν να μου δωσει ολοκληρο το μπουκαλι με τη βοτκα και του τη πληρωσα σηκωθηκα απο τη θεση μου και βγηκα εξω. Audrey, Audrey που σκατα πας;;;

Μετα απο λιγο αρχισα να ξεχωριζω γνωστα σπιτια... Το μπουκαλι ειχε φτασει στη μεση και τα ποδια μου με οδηγησαν... Στο σπιτι του Harry; Χωρις δευτερη σκεψη, τι σκεψη δηλαδη; Ουτε να σκεφτω δεν μπορουσα... Χτυπησα τη πορτα του αλλα δεν πηρα απαντηση...

"Harry!! Μπασταρδε! Μαλακα! Αρχιδι! Να περνας καλα με τη νεα σου οικογενεια και σου ευχομαι τα καλυτερα! Σε μισω καθικι! Σε μισω!". Αρχισα να φωναζω και ξαφνικα η πορτα ανοιξε.

"Audrey;".

"Δεν με περιμενες εε; Μηπως ειναι η Taylor μεσα και ετοιμαζει τη κουνια του μωρου;;;; Ή μηπως ειναι σε site για νεες μαμαδες;;;".

"Τι λες αγαπη μου; Η Taylor δεν ειναι εγκυος και ουτε καν που ειμαστε μαζι!".

"Μην με ξαναπεις αγαπη σου μαλακα! Μου κατεστρεψες τη ζωη! Τι αλλο θες απο μενα πια;; Μηπως και να το παιζω το τσουλακι σου;;; Το ηξερα πως ποτε σου δεν θα ηθελες καποια εκτος απο καποια διασημη! Και να που βγηκα αληθηνη! Μισω που βρισκομαι εδω, αλλα δεν με εφερε το μυαλο μου, αλλα η καρδια μου! Απλα σ'αγαπω... Και μου λειπεις... Και σε θελω... Μα δεν σε θελω... Μα σε θελω... Μα δεν σε θελω...".

"Audrey... Δεν... Εγω σ'αγαπαω! Σ'αγαπαω και εισαι οτι πιο σημαντικο στη ζωη μου και το ξερεις!".

"Σορρυ φιλε... Με εχασες...". Του ειπα και εφυγα σχεδον τρεχοντας και τα δακρυα κυλουσαν στα ματια μου...

[...]

Το επομενο πρωι βρεθηκα στο κρεβατι μου ξαπλωμενη. Κοιταξα το ρολοι και εγραφε 09:23! Σκατα! Σημερα ειναι ο γαμος! Πφ γαμωτο δεν θα προλαβω!

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now