Κεφάλαιο 5ο

781 64 3
                                    

Όλο το βράδυ, δεν μπόρεσα να κοιμηθώ! Ανησυχούσα! Αχ, τι με έχει πιάσει? Γιατί με νοιάζει τόσο πολύ? Αντε μωρή! Της καρδιάς σου μαλακιες είναι! Είπε η εσωτερική μου φωνή και... Αυτό σημαίνει πόλεμος! Τι πόλεμος? Με ποιον? Με τον εαυτό σου?? Αχ εσωτερική μου φωνούλα... μακάρι να μην ήσουν τόσο σπαστική! Συνέχισα τις υπερβολικά περίπλοκες σκέψεις μου και τελικά με πήρε ο ύπνος...

*******

Ξημέρωσε... Πφφ... Είχα ακόμα άγχος. Γύρισε? Είναι καλά..? Τι είναι αυτό που με έπιασε παναγία μου?? Εε θα μάθεις. Που θα πάει? Είπε ξανά η εσωτερική μου φωνούλα. Πόσο τη μισώ μερικές φορές που έχει τόσο δίκιο σε κάποια θέματα... Σηκώθηκα με το ζόρι από το κρεβάτι και κατέβηκα κάτω όπου βρήκα τη Lily να τρώει στο τραπέζι της κουζίνας. Την καλημερισα και έκατσα να φάω μαζί της. Σήμερα ήταν η τελευταία μου μέρα στη σχολή, όπως λέει ο καθηγητής μου, μιας και βοηθάω τα αγόρια. Αφού έφαγα, πήγα να ντυθώ. Έβαλα ένα μαύρο κολλάν με μια άσπρη μακρυμανικη μπλούζα με μια μαύρη ζακέτα. Έβαλα κάτι μαύρες μπότες που είχα και πήγα στο μπάνιο να φρεσκαριστω. Δεν πρόλαβα καν να πάρω τα πράγματά μου και άκουσα κάποιον να κορναρει απ'εξω. Κοίταξα από το παράθυρο και ήταν ο Harry που με κοιτούσε με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό του. Του χαμογέλασα και έβαλα το μπουφάν μου και βγήκα, για να πάω προς τ'αμαξι του. Μπήκα μέσα και το χαμόγελο δεν έλεγε να ξεκολλήσει από τα πρόσωπά μας. "Καλημέρα όμορφη!" Μου είπε. "Καλημέρα όμορφε!" Του είπα και ένιωσα λίγο περίεργα αλλά το προσπέρασα.. μωρή σου τη πέφτει! Ξύπνα! Μου φώναξε η εσωτερική μου φωνή. "Λοιπόν, έτοιμη?". "Ναι αμέ!" Του είπα φανερά χαρούμενη και ξεκινήσαμε.

Αφού φτάσαμε, τον χαιρέτησα και μου χάρισε ένα από εκείνα τα λαμπερά του χαμόγελα. Προχώρησα προς την αίθουσα που είχα μάθημα αλλά μια γνωστή φωνή, που φώναζε το όνομά μου με έκανε να σταματήσω. "Audreeey!!!" Γύρισα πίσω μου για να δω ποιος είναι και ήταν η Lilly. "Lilly?!". "Μωρή! Αυτός ήταν ο Harry?! Ο Harry Styles?!" Είπε φωναχτά και πολλά βλέμματα γύρισαν πάνω μας. "Εεεεε... όχι!" Της είπα. Μα και φυσικά ήταν ο Harry Styles! Αλλά ποιος θέλει ένα τσούρμο κορίτσια να σε κυνηγάνε μιας και τον ξέρεις προσωπικά?? Εγώ, πάντως όχι! "Καλέ... αυτός δεν ήταν??". "Όχι Lilly. Δεν ήταν αυτός." Της είπα και ξεφυσιξα. "Αα μπα? Και ποιος ήταν??". "Lily... δεν είναι ώρα να τα συζητήσουμε αυτά. Έχω μάθημα.." Της απάντησα και έφυγα βιαστικά. Αφού τελείωσα το μάθημα, βγήκα στην είσοδο της σχολής και ο Harry με περίμενε. Πήγα αμέσως προς το μέρος του και μπήκα στ'αμαξι. "Λοιπόν.... θες να σε πάω πρώτα από το σπίτι σου?". "Αχ ναι. Να κάνω και ένα ζεστό μπάνιο..." του απάντησα και αμέσως έβαλε μπρος τη μηχανή του αυτοκινήτου. Φτάσαμε και κατεβηκαμε. Άνοιξα τη πόρτα και τον έβαλα να καθίσει στον καναπέ. "Κάτσε εδώ, μέχρι να ετοιμαστώ. Άνοιξε τηλεόραση, φάε κανα μπανοφι από το ψυγείο και περίμενε! Η Lily θα έρθει λογικά αφού έχω τελειώσει οπότε είσαι οκευ για λίγο!". Του είπα και μου χαμογέλασε. Ανέβηκα πάνω και πήγα στο μπάνιο. Έκανα ένα ζεστό ντουζ και έπιασα πετσέτες, πιστολάκι και πήγα στο δωμάτιό μου. Έβαλα εσώρουχα και άνοιξα τη ντουλάπα μου να δω τι θα βάλω. Κατέληξα σε ένα σκούρο μπλε τζιν με ένα μικρό σκίσιμο στα γόνατα και ένα μαύρο μακρυμανικο φούτερ που έλεγε 'London' και είχε κάτι σχέδια. Έβαλα κάλτσες και κάτι μαύρα χνουδωτά μποτάκια. Στέγνωσα τα μαλλιά μου και τα έπιασα μια ψηλή αλογοουρά. Έβαλα λίγο άρωμα και κατέβηκα. Πήγα στο σαλόνι, που είναι ο Harry? Σκέφτηκα. Πήγα στη κουζίνα και τον είδα χωμένο μέσα στο ψυγείο να τρώει δύο-δυο τα μπανοφι!! "HARRY?! ΤΑ ΈΦΑΓΕΣ ΌΛΑ ΡΕ ΜΠΟΥΛΟΥΚΑΚΙ?!" Του είπα θυμωμένη αλλά ένα ηλιθιο χαμόγελο είχε κολλήσει στο πρόσωπό μου. "Εγώ? Μπουλουκακι????" Μου είπε μπουκωμενος. "Αχ ναι εσύ! Θα πάμε να πάρω κι άλλα μετά!" Του είπα και κούνησε το κεφάλι του καταφατικα. Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε.... "HARRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HARRY HARRY HARRY!!!! ΩΧ ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ! ΠΕΘΑΊΝΩ!!! AUDREY Ο HARRY!!!!" Η στιγμή ήταν απλά απίστευτη...! Είχε γίνει κατακόκκινη και ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάματα!!!

Χευ αγαπες ♡ Πώς πάει η ζωή?? :3 Λοιπόν... Αποφάσισα να κάνω τριλογία!! :) Ιιι είμαι ενθουσιασμενη! Θέλω να με στηρίξετε χαρίζοντάς μου views και τα μικρά λαμπερα αστεράκια σας και να πείτε και σε άλλους για την ιστορία μου! ☆☆☆♡♡♡ XOXO ♡

When I looked your eyes... H.S. Where stories live. Discover now